White Widow (Asta)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Asta
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2009
    • 193

    #16
    Re: White Widow (Asta)

    Zo net terug van 2 weekjes Italie.
    Er zijn totaal 3 van de 5 zaden opgekomen en nu aan het goeien.
    Vanwege de slechte weersomstandigheden hier zijn ze nog erg klein vind ik en heb ze vandaag direct maar even lekker in de zon gezet midden in de tuin (ze hebben wat in te halen.)
    Zal snel even foto's erbij plaatsen.

    Comment

    • Asta
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2009
      • 193

      #17
      Re: White Widow (Asta)

      Bij deze even een foto.
      Gebleken is dat degene die op mijn plantjes gelet heeft een verkeerde behandeling heeft toegepast waardoor ze erg klein gebleven zijn.
      Ik ben er niet blij mee en zal voortaan ook niet meer aan een ander vragen dit voor mij waar te nemen (ik heb mijn lesje wel geleerd).
      Inmiddels groeien ze weer wel als kool.
      Attached Files

      Comment

      • thegod
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 212

        #18
        Re: White Widow (Asta)

        het begin is er good luck

        Comment

        • organic
          Psychonaut
          • May 2009
          • 739

          #19
          Re: White Widow (Asta)

          Zo mooi
          Ja met dit goeie weer gaan ze als kool he .... succes man!
          Zal wel goekomen daar.

          Comment

          • Xilvero
            Retired
            • Jun 2009
            • 208

            #20
            Re: White Widow (Asta)

            Succes ermee, ik volg je!

            Comment

            • Asta
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2009
              • 193

              #21
              Re: White Widow (Asta)

              Ze groeien inderdaad erg snel met dit mooie weer maar brengt naar mijn gevoel ook sneller problemen mee.
              Ik heb zojuist een berichtje geplaatst vanwege gele flekjes en lichte verschrompeling van een blad.
              Ik vermoed een tekort maar ben te onervaren om te zien welk.
              Heb voor deze zekerheid preventief Cana Tera Vega gegeven en extra water.
              Grond was wel vochtig maar gezien er gaatjes in de bodem zitten kan deze niet te nat worden.
              Ik hoop dat iemand hier een oog heeft voor wat ermee aan de hand is.

              Comment

              • Asta
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2009
                • 193

                #22
                Re: White Widow (Asta)

                Ik heb gisteravond de plantjes overgezet in de cement bakken.
                Na de eenmalige voeding en extra water lijkt het erop of het niet erger geworden is en ze gestopt zijn met de gele plekjes aanmaken.
                Omdat ik ze later niet meer teveel wil stressen (feminised seeds) heb ik het nu maar al overgezet, ze kunnen hierin blijven staan.
                Laat het de komende weken maar mooi zomerweer worden dan goeien ze uit tot mooie planten.

                Voor de illustratie een foto van hoe ze er nu bijstaan.
                Attached Files
                Last edited by Asta; 28 June 2009, 08:45.

                Comment

                • Asta
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2009
                  • 193

                  #23
                  Re: White Widow (Asta)

                  Inmiddels groeien de WW lekker door en genieten ze heerlijk van de zon.
                  Heb tussendoor enkele mineervlieg larven verwijderd, verder geen problemen meet gevonden.
                  Zodra er meer is dan meld ik mij weer.

                  Comment

                  • organic
                    Psychonaut
                    • May 2009
                    • 739

                    #24
                    Re: White Widow (Asta)

                    update zonder foto?
                    Jammer In ieder geval, ze zullen nog niet veel gegroeid zijn na die overplanting vorige week he?

                    Comment

                    • Asta
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2009
                      • 193

                      #25
                      Re: White Widow (Asta)

                      Ik zal straks even een update foto maken, had er nog niet eerder de tijd voor.
                      Maar ze zijn zeker wel gegroeid hoor.

                      Comment

                      • Asta
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2009
                        • 193

                        #26
                        Re: White Widow (Asta)

                        En bij deze de foto's van zojuist.
                        Het middelste plantje had een vreemde vorm, gezien ik stekjes wilde hebben om dat eens te proberen heb ik van dit plantje twee stekjes gehaald zodat hij ook weer in vorm zou komen en niet als een vreemde eend in de groep zou staan.
                        Volgende week zal die kleine ook wel flink gegroeid zijn.
                        Als je het verschil ziet van een week dan is dat echt enorm, ik zal ze dan ook over een week / 2 weken gaan verduisteren zodat ik wat meer zekerheid heb op een leuke opbrengst.
                        Attached Files
                        Last edited by Asta; 8 July 2009, 17:03.

                        Comment

                        • organic
                          Psychonaut
                          • May 2009
                          • 739

                          #27
                          Re: White Widow (Asta)

                          Zozo gaat mooi vooruit op een week tijd
                          Veel soecces nog in de tomatenserre

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #28
                            Re: White Widow (Asta)

                            high Asta,

                            leuke plantjes, met 5 en zie ik het goed 7 vingerblad, gaat goed. Staat dat in ne plastik kweekast¿
                            voor opkweek prima maar met dit zonnig weer hup naar buiten met de hap
                            ieder straaltje is meegenomen.

                            veel succes, kom wel zo nu en dan meekijken.

                            grtz

                            Comment

                            • Asta
                              Chronic Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2009
                              • 193

                              #29
                              Re: White Widow (Asta)

                              Inmiddels heb ik zelfs 9 vingerige bladen.
                              Ze staan 9 van de 10 keer lekker voor de kweekkas om vol van de zon te genieten.
                              Alleen bij slecht weer gaan ze naar binnen toe.

                              Comment

                              • Asta
                                Chronic Stoner
                                MemberLucky Member
                                • May 2009
                                • 193

                                #30
                                Re: White Widow (Asta)

                                Jawel, we hebben weer zon na even een korte stop.
                                Hier en daar nog wel wat last van mineervliegjes maar heb ze even van plek veranderd om te kijken of dit helpt.
                                Van de week weer een update als er echt zichtbaar voorruit gang geboekt wordt.

                                allen een goed weekend alvast!

                                Comment

                                Bezig...