Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

white widdow 1ste kweekje buitenkweekverslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    white widdow 1ste kweekje buitenkweekverslag

    Korting op 420shop
    Als ervaren wietroker leek het mij leuk om ook eens zelf wat te gaan kweken.

    zo gezegd zo gedaan, ik wat zaden van een maatje gekregen en ik aan de slag. netjes de zaden laten uitkomen op wattenschijfjes en daarna gepland in 1.5l potjes. aangezien ik als scholier nog thuis woon moest ik van "moedertje lief" het bij 2 planten houden. gelukkig waren van de 4 zaden 3 vrouwtjes. ( ja, met pijn in mijn hart heb ik 1 van mijn dames ter adoptie afgestaan). ik heb ze gepland op 7 april. Eerste 2 weken heb ik ze binnen gelaten en daarna overdag buiten. op 24 mei heb ik ze in 15l en 11l potten gezet. deze potten heb ik gevuld met koeienmest korrels van de boer en aarde uit het tuincentrum. als eenvoudige scholier heb ik niet veel geld en dus helaas niet het geld voor allemaal fancy groei- en bloeimiddelen. nu ze in de grote potten zitten laat ik ze ook alleen overdag buiten staan.

    aangezien dit mijn eerste kweekje is, weet ik er vrij weinig vanaf. daarom zijn alle hulp, adviezen en tips van harte welkom. ik zal dit verslag elke week update en eerder zodra ik met vragen of opmerkelijkheden zit.

    De probleempjes:
    - ik vind dat mijn dames na 8 weken toch wat aan de kleine kant zijn?
    - ik heb volgens mij last van meeldauw. nu heb ik nog een antimeeldauw middeltje gevonden in de kelder voor appels en druiven. kan ik dit spul ook gewoon gebruiken voor de wietplanten?
    - kan ik ze ook s'nachts buiten zetten of is dat met dit slechte weer niet aan te raden?

    alle raad is welkom en kweek'se allemaal,
    Lucas
    p.s de foto's zijn vandaag genomen van de 8 weken oude dames.
    Attached Files
    Last edited by ; 27 May 2009, 18:16.

    #2
    Re: white widdow 1ste kweekje buitenkweekverslag

    Niet overdrijven met die mest korrels. Zullen wel groei spurt krijgen. Komt wel goed.

    Hier een mooie topic ivbm met natuurlijke bestrijding tegen meeldauw.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: white widdow 1ste kweekje buitenkweekverslag

      staat in me tekst inderdaad een beetje raar van die mestkorrels, maar ik heb 2 kleine handjes korrels per pot gedaan.
      laten we het hopen van die groeispurt.
      greetings

      Comment


        #4
        Re: white widdow 1ste kweekje buitenkweekverslag

        Thread verhuist naar buiten kweek sectie.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        Bezig...
        X