Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

    Ik heb er juist een lichtdichte doek over gelegd, maar die neemt niet al het licht weg. Maar dit zal toch wel wat helpen om ze rapper in bloei te krijgen he?
    Of kan dit eerder kwaad?


    Mvg

    Comment


      Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

      ik zou dit nu zo laten, de bloei is zoizo nu gestart ... uw plant zal in bloei staan maar zal dit wss vanaf vorige week zijn begonnen en daardoor nog niet veel zichtbaar is, eerste tekenen van bloei zijn meerdere haartjes dat je ziet juist onder je topjes...

      Comment


        Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

        Hi freddy,
        Ik betwijfel of het ze nog veel gaat helpen,maar kwaad kan het niet.
        Deze week gaat normale temperaturen geven voor de tijd van het jaar,en ik verwacht dat nu ook de planten die nog niet bloeien(er zijn er veeeeel laat dit jaar)dit nu snel zullen doen.
        Kijk wel even of ze 's nachts geen vals licht krijgen
        (van een lantaarnpaal o.i.d.),dit kan ze namelijk ook in de groei houden.

        Op een van jouw foto's zie ik boven jouw hoofd water op/aan het plastic,ik hoop dat die foto tijdens een regenbui genomen is,anders is het veel te vochtig in de "serre".

        Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment


          Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

          @ Misty al op gelet en niks te zien in een straal van 100 meter. Maar die plastiek is voor de moment effe weg. Te veel last van de wind, en het was er inderdaad veel te vochtig. Maar ik ga het binnenkort beter maken.


          Mvg

          Comment


            Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

            Foto-update: we Beginnen nu aan de 18de week, de plant blijft goed groeien en is al bijna 2,50 m en 1,80 m breed. De plant zit wel al effe in zijn voorbloei, maar van de bloei zelf is nog altijd niks te zien. Ik begin me meer en meer zorgen te maken.


            Graag jullie reacties hierop


            Mvg
            Attached Files
            Last edited by Freddy; 14 September 2009, 16:47.

            Comment


              Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

              Hier nog enkele foto's heb ook een paar takjes afgebroken voor een betere airflow, dus probeer ik er maar wat nieuwe stekjes van te maken. Nog steeds geen echte bloei.
              Graag jullie reacties en meningen?


              Mvg
              Attached Files

              Comment


                Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                Ziet er mooi uit!

                Mooi grote (hopelijk moeder) plant.
                Ben ook wel benieuwd naar de kleine stekjes hoe die het gaat doen in dit late seizoen. Bloei zal waarschijnlijk snel zichtbaar worden!

                Succes!

                Comment


                  Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                  ja, indd de moederplant. We zien wel wat de stekjes doen. Kmoest ze toch wat bijsnoeien. Maar de bloei laat toch op zich wachten.


                  Mvg

                  Comment


                    Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                    Ik zal duimen voor een mooie herfst,
                    Er zijn veel planten laat in de bloei dit jaar,
                    Als ze nog in de bloei schiet zal ze pas in november afbloeien.
                    Het is misschien een idee om zodra je topvorming ziet te behandelen met een middel tegen toprot.

                    Grts
                    Daniella
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                    Misty's ABC

                    Comment


                      Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                      ja, zal het beste zijn. Wat raad je me aan?


                      Mvg

                      Comment


                        Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                        Heb zelf nog geen ervaring met deze spray's,
                        Maar hier een mooie thread erover.

                        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...rot-t6660.html

                        Grts
                        Daniella.
                        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                        Misty's ABC

                        Comment


                          Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                          Hey man, mooie plantjes! Succes nog met het stekken.
                          Voor je serre zou ik je zeker aanraden om ze goed te verankeren, zoals je blijkbaar wel gedaan hebt. Ook de plastic goed strak aanspannen in ingraven. Als de plastic ook maar een ietsie pietsie te los hangt zal het water er in blijven staan en dan kom je op een morgen buiten en ligt heel je serre tegen de vlakte met je planten erbij. Ik kan er van meespreken. Maar 'kwil je ook niet bang maken he. Succes ermee!

                          Comment


                            Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                            Hier weer een foto - update:
                            We zitten aan week 19, is hier op deze foto's al sprake van bloei?
                            Want groeien blijft hij goed doen, zowel in de brede als in de hoogte.
                            Maar de bloei komt toch wel extreem laat (sebiet is het winter).
                            Voor de rest staat ze er mooi bij, alleen wat last van beestjes maar ik denk wel dat ik het onder controle kan houden.
                            Graag julie meningen en reacties


                            Mvg
                            Attached Files

                            Comment


                              Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                              hey mooie struik!!

                              Ik heb pas sinds 2 weken tekenen van bloei.................mannelijk wel teverstaan..

                              een vriend van me heeft er nu eindelijk 2 in bloei staan sinds 2 weken.

                              Al met al lijkt het dit jaar toch wel erg lang te duren allemaal

                              geduld,geduld,geduld , en hopen op een zachte herfst........

                              suc6 met de bush !!!
                              I like ladies with big buds !!

                              Comment


                                Re: Eerste kweek: zaadje bestelt via Azarius

                                Beestjes zijn er altijd in de natuur, is niet erg als je goed kijkt wat het is en juist behandeld.
                                Er is op foto 3 idd voorbloei te zien
                                of je het nog haalt kan ik je niet vertellen, enkel hopen op mooi weer
                                grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X