mijn buitenkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MR GROEN
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 251

    #16
    Re: mijn buitenkweekje

    idd belladona ^^ mooi struikje die achterste op je eerste foto mooie stam zeg ^^

    Grtz Green

    Comment

    • weedeveryday
      Retired
      • Feb 2009
      • 458

      #17
      Re: mijn buitenkweekje

      die achterste is een bamboe struikje Dr green. Ik moet jullie wel op wijzen dat die snowwhite 2a3 weken heeft voor het raam gestaan binnen op vensterbank en dan buiten on pot en pas 2 weken geleden in volle grond heb gezet.
      grtz een wietroker is geen onruststoker

      Comment

      • MR GROEN
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 251

        #18
        Re: mijn buitenkweekje

        hehe merci voor de correctie heb ik even vies mis gekeken lijkt er wel fel op ..

        Grtz Green

        Comment

        • weedeveryday
          Retired
          • Feb 2009
          • 458

          #19
          Re: mijn buitenkweekje


          dit is mijn northernlicht ze heeft veel vertakkingen lekker veel toppen
          hieronder een ak 47 mooi veel blaadjes mooi kleurtje.

          dit zijn mn 2 blackjack vrouwtjes daar verwacht ik veel van.

          dit zijn ze alle 5 en die ga je de volgende keer zien in binnen kweek want die gaan naar binnen.

          En dit is mijn schat der schatten mn snowwhite. so cuuuuuuuuuuuuute

          hier nog es maar met een ak47 links en blackjack rechts

          zo ik hoop dat het jullie al een beetje aanstaat.
          grtz een wietroker is geen onruststoker

          Comment

          • Subwoofer
            Senior Stoner
            • Jun 2009
            • 42

            #20
            Re: mijn buitenkweekje

            zien der goed uit (Y) hopen dat je der veel van af kan halen.
            Grtz Esdert

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #21
              Re: mijn buitenkweekje

              Ziet er inderdaad heel mooi uit
              God was never on your side..

              Comment

              • Wierie Wierie
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 848

                #22
                Re: mijn buitenkweekje

                Zo die groeien al hard zeg
                NLX outdoor kweek 2011
                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                Comment

                • Blowman
                  Senior Stoner
                  • Apr 2009
                  • 33

                  #23
                  Re: mijn buitenkweekje

                  Mooie Planten Goed Gedaan

                  Comment

                  • organic
                    Psychonaut
                    • May 2009
                    • 739

                    #24
                    Re: mijn buitenkweekje

                    Oorspronkelijk geplaatst door weedeveryday
                    zo ik hoop dat het jullie al een beetje aanstaat.
                    Zeker en vast!!!! Awww yeah mamma !
                    Ik voorspel nu al dat jij menigte hun hartje sneller ga doen kloppen met de buds die ze gaan fabriceren...
                    Ik volg u

                    Comment

                    • weedeveryday
                      Retired
                      • Feb 2009
                      • 458

                      #25
                      Re: mijn buitenkweekje

                      thanks organic ik ga echt wel mn best doen zenne iedreen moet verstomd staan wa ik hier ga afhalen en kga dan aan iedereen zeggen hoe ze was hihi.
                      grtz snowwhite rulez

                      Comment

                      Bezig...