Lan's eerste kweek.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Lan
    Retired
    • May 2009
    • 6

    #1

    Lan's eerste kweek.

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, ik post hier mijn eerste kweekverslagje ooit. Spijtig genoeg is het nog een vraag voor mij welke soort(en) ik heb. Ze zijn gisteren een maand jong geworden mijn 3 schatjes, als het dames zijn natuurlijk
    Hier alvast een paar pics.
    Attached Files
  • weedlover
    Banned
    • May 2008
    • 975

    #2
    Re: Lan's eerste kweek.

    Mooi, mooi, van klein naar groot

    grtz

    Comment

    Bezig...