Kweekverslag Pure Power Plant

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Fart-jan
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jun 2009
    • 19

    #1

    Kweekverslag Pure Power Plant

    Korting op 420shop
    Mijn tweede keer dat ik kweek, vorig jaar ging het mis. Dit jaar begon ik met 5 Vrouwelijke Pure Power Plant zaadjes. Ben al een paar weken bezig met de kweek, en er zijn er ondertussen nog 2 over. 1 is er niet uitgekomen en 2 gingen er dood. Bij de laatste foto's zie je wat gele bladeren, hoop maar dat dat goed komt.....

    [IMG]file:///C:/Users/Mart/Desktop/Nieuwe%20map/Foto%27s-0415.jpg[/IMG]
    Attached Files
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #2
    Re: Kweekverslag Pure Power Plant

    Hallo Fart-jan,

    Welkom, stel je ook even voor http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/

    Met hopen komen je plantjes er niet, je moet actie ondernemen ! Het zou zonde zijn als deze 2 ook nog kapot gingen, en meestal als je niks doet wordt het alleen maar erger.

    In welke aarde staan je plantjes ?
    Krijgen ze al voeding, zo ja, welke en hoeveel ?
    Hoeveel water krijgen je plantjes, heb je ook gaten onder in je potten zodat een eventueel overschot weg kan vloeien ?
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

    • okke
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 123

      #3
      Re: Kweekverslag Pure Power Plant

      volgens mij wordt het ook stilaan tijd om ze over te potten naar een grotere pot..
      komen er vanonder al worteltjes uit? zoja dan moeten ze overgepot worden, koop jezelf een zak kwaliteitpotaarde (bv. batmix doet het heel goed naar het schijnt) en dan komen die plantjes wel in orde volgens mij.
      maar als je ze zo laat staan zal er niet vanzelf verbetering in komen...

      veel succes! grtz okke!

      btw, buiten het gele kleurtje zien ze er wel goed uit hoor, mooi compact!

      Comment

      • Fart-jan
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Jun 2009
        • 19

        #4
        Re: Kweekverslag Pure Power Plant

        Klopt zou idd zonde zijn, weet niet wat er precies aan te doen is maar actie is ondertussen ondernomen.

        Heb ze nu beide in een 12 literbak gedaan, met gaten er onderin. Heb Natura potgrond gebruikt dat en dat vermengd met bloedmeel. Geef ze 1 keer per dag water, ongeveer 0.3 liter met dit weer. Verder heb ik Substral-plantenvoeding gekocht. (stikstof,fosfaat en kali) Dat wil ik vanaf volgende week gaan geven.

        Alle tips zijn natuurlijk welkom.
        Ondertussen even een foto van de huidige situatie.
        Attached Files

        Comment

        • Flip Hasjkip
          Wicked Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 3595

          #5
          Re: Kweekverslag Pure Power Plant

          Met overpotten + het toevoegen van voeding denk ik dat je problemen snel opgelost zijn !
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          • organic
            Psychonaut
            • May 2009
            • 739

            #6
            Re: Kweekverslag Pure Power Plant

            Ja, tzijn maar paar bladeren dus lijkt me sterk stikstof tekort.
            Ge hebt dat al goed opgelost met bloedmeel in uwe grond te draaien
            Dat gaat toch deze week al geleidelijk aan lossen.

            Voor spoedopnames laat je het best even oplossen in wat water.
            Dat is wat outdoor growers een theetje trekken noemen.
            (indoors doen dat ook, maar niet zo drastisch als outdoors merk ik op)

            Kunt nog supplementen bijgeven, hoewel ik het nu bij die bloedmeel zou houden.
            Gooi die substral maar al weg :p Ik zou dat persoonlijk nooit voor mijn minnareskes gebruiken

            Comment

            • MR GROEN
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 251

              #7
              Re: Kweekverslag Pure Power Plant

              ik volg deze ik en ook bezig met mijn purepowerplantjes te growen ^^

              Hierzo http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...lw2-t4547.html

              Verder suc6

              Comment

              • Fart-jan
                Junior Stoner
                Nieuw Lid
                • Jun 2009
                • 19

                #8
                Re: Kweekverslag Pure Power Plant

                Er is een week voorbij sinds ik ze overgepot heb, de gele bladeren zijn gelukkig zo goed als weg. Al lag de groei wel 3 dagen stil na het overpotten. + de tip van het ''thee trekken'' maar dat hoort er bij neem ik aan.?
                goed hier wat foto's:
                Attached Files

                Comment

                • moonraker
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 2

                  #9
                  Re: Kweekverslag Pure Power Plant

                  Ik zie dat ge de substral nog nie heb weggejorist....stoute battieboy dat ge bent !!!

                  Comment

                  • Fart-jan
                    Junior Stoner
                    Nieuw Lid
                    • Jun 2009
                    • 19

                    #10
                    Re: Kweekverslag Pure Power Plant

                    Het staat er ook alleen, gebruik het niet.

                    Comment

                    • Wierie Wierie
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 848

                      #11
                      Re: Kweekverslag Pure Power Plant

                      Zo scheet-jan dat ziet er goed uit.........

                      alleen paar gele bladeren maar die zullen wel weer bijkleuren

                      Wat voor een voeding geef je?
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                      Comment

                      • Fart-jan
                        Junior Stoner
                        Nieuw Lid
                        • Jun 2009
                        • 19

                        #12
                        Re: Kweekverslag Pure Power Plant

                        Voorlopig alleen nog bloedmeel, los het op met water. 2 keer per week geef ik ze het dan ipv normaal water.

                        Comment

                        • Fart-jan
                          Junior Stoner
                          Nieuw Lid
                          • Jun 2009
                          • 19

                          #13
                          Re: Kweekverslag Pure Power Plant

                          even een update:
                          Attached Files

                          Comment

                          • iszo
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 217

                            #14
                            Re: Kweekverslag Pure Power Plant

                            staan er goed bij duidelijk.

                            Comment

                            • Fart-jan
                              Junior Stoner
                              Nieuw Lid
                              • Jun 2009
                              • 19

                              #15
                              Re: Kweekverslag Pure Power Plant

                              even een update:
                              Attached Files

                              Comment

                              Bezig...