Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer me drie plantjes.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer me drie plantjes.

    Korting op 420shop
    Dit is de eerste keer dat ik het probeer en tot nu toe zien ze er goed uit vind ik,nu maar hopen dat het dames zijn.

    Misty:

    Hollandse hop:


    De tweede plant van hollands hop,maar die heeft vlekken op de bladeren en weet niet wat het kan zijn.Mischien dat iemand hier weet wat het kan zijn.

    #2
    Re: Eerste keer me drie plantjes.

    Welkom op het forum, hiep hiep hoera weer een buitenverslag bij :p

    Ziet er echt keurig uit, zeker je misty. Lijkt me wel eentje dat neigt naar de sativa kant. Ze trekt wat op mijn Amnesia Haze lol.
    Misty is indica toch he?

    In ieder geval, veel succes. De goede start is al geleverd zie ik.
    Nu beetje de hoogte in, scheutjes laten aandikken en daar is ze dan al se, moeder herfst die nadert, onze bloeiperiode!

    Ik heb zo'n voorgevoel dat uw misty het meeste aandacht gaat krijgen, althans van mij.

    Moest je nu een close up kunnen nemen van je tweede hollandse hoop, dan gaat hulp/advies geven veel gemakkelijker gaan voor ons.

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer me drie plantjes.

      Bedankt voor u reactie,zal proberen om een foto te nemen vandichtbij van de bladeren.Wilde eerst de bladeren afdoen maar durf niet goed



      Comment


        #4
        Re: Eerste keer me drie plantjes.

        mag je zeker niet afknippen, zelf als ze afsterven, dan haalt de plant voedingsstoffen uit het blad,ziet er voor de rest goed uit! grtzz
        Wil je van Bil bel dan naar GIL

        Comment


          #5
          Re: Eerste keer me drie plantjes.

          Heb nog een vraagje,nu staan ze nog in potten in de serre,maar wil ze buitenzetten.Wat is het beste in volle grond of in potten laten staan.Een peroon zei tegen mij dat ze dan ook voedingstoffen uit de grond hallen en dat je minder voeding moet geven.

          Comment


            #6
            Re: Eerste keer me drie plantjes.

            Volle grond is het beste dan worden het mega planten dus als je die kans hebt doen zou ik zeggen en plan en buiten zetten is alleen maar goed
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Eerste keer me drie plantjes.

              We zijn een tijdje verder en het gaat goed met de plantjes.Vorige week even in sluis geweest en voeding meegebracht voor de planten.Canna Terra Vega hebben ze me aangeraden dus ze krijgen nu twee maal per week van die voeding.
              Momuntueel staan ze nog in de serre(zelfgemaakte),word stilaan tijd om ze buiten te zetten of ik krijg ze er niet meer uit.Alleen heb ik de meeste schrik van het weer,afgelopen zondag was dan ook weer zo een k*tweer met veel regen en een hagelbui.Ben wat onzeker om ze buiten te zetten al is dat ze toch tenlastte tegen eind de maand buitenmoeten staan.Alvast heb ik een plaatsje gevonden alleen nog even me voorzorgen nemen dat ze niet te veel wind krijgen.En dan maar hopen dat het vrouwtjes zijn.
              Even nog een foto genomen.
              Misty:
              Ned hop:
              Ned hop plant 2:

              Nu plant twee is wat achter maar die was ook later ontkiemt.Maar vind niet dat ze er slecht uitzien voor de eerste keer.

              Comment


                #8
                Re: Eerste keer me drie plantjes.

                Je plantjes zien er netjes uit hoor! Je misty is een mooiert hopelijk komen er mooie sappige toppen over een tijdje!

                Smoke it!

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste keer me drie plantjes.

                  Met de planten gaat het heel goed,me ned hop is goed bezig met de toppen te krijgen,ongelovelijk hoe dan die veranderen met de dag.Ze zijn ook uitgegroeit tot een lengte van ongeveer 2m.
                  Me misty is nog niet echt bezig met de toppen,je ziet wel dat ze beginnen maar ze hebben nog wat tijd nodig,nu met het goeie weer dat ze uitgeven deze week zal het hun goed doen.Me Misty hebben we vandaag gemeten en die heeft een lengte van 3.90.
                  Van als ik kan zal ik een paar foto's maken en posten.
                  Maar voor de eerste keer dat ik het probeer heb ik toch al goeie reseltaat.Ze zullen hier kunnen genieten eens ze gedroogt en geknipt zijn.En ik heb genoten om ze van het zaadje naar de toppen te doen groeien.

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste keer me drie plantjes.

                    3 meter 90??
                    die fotos wil ik zien! (ik dacht dat dit een tamelijk kleine soort was...)

                    grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste keer me drie plantjes.

                      Mij is ook gezegt dat het een kleine soort was,toch die kameraad van ons wat hij heeft de Misty laten ontkiemen en wij de ned hop en dan hebben we elk een plant gewisselt.Bij hem zijn ze ook groot geworden maar niet zo erg als die van ons.

                      Die foto met de zoon is genomen eind juli,me zoon is 1.85 groot en de plant was dan 3.7.



                      De tweede foto is verleden week genomen.De voorste is de ned hop.



                      De ned hop

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste keer me drie plantjes.

                        Zo de planten doen het goed.
                        De misty blijf nog wat achter maar hij krijg al koppen al zijn ze nog heel klein.
                        Me andere de ene is al wat sneller dan de anderen vermoed dat de eerste eind de maand geoost mag worden.
                        Ben best wel tros op me zelf dat het me gelukt is,en moeder natuur heeft ook mee geholpen door het goeie weer te geven.
                        Intussen tijd heb ik vandaag nog een deel bladeren afgedaan zodat de bloementjes alle voeding krijgen.Nog een paar foto's van gisteren.







                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste keer me drie plantjes.

                          Verdorie na al het werk en de goeie zorgen blijk nu dat me Misty een manneke is.Al zag ik het niet zoveel vertakkingen had die en die zag er gezond uit.
                          Nog een geluk dat hij me twee andere planten niet bevrucht heeft.Jammer maar we hebben hem maar een kopje kleiner gemaakt.
                          Een van me andere planten is reeds geoost de andere plant heeft nog een twee tal weken nodig om goed te zijn.
                          En voor volgende jaar op naar een nieuwe Misty.Zal voor deze keer vrouwelijke zaadjes kopen nog een geluk dat ik die plant gekregen heb.

                          Comment

                          Bezig...
                          X