Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste buitenkweek 3 * AMS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

    Gaat zeer goed
    Mooi gewerkt en de dames goed gediend.

    Wel oppassen met die gaatjes in de bladeren he. Ik heb daar een post van gemaakt bij bladproblemen.
    Begon zo onschuldig hier en nu al doorgetrokken tot een vierde van de plant.

    Comment


      #17
      Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

      Ziet er leuk uit ik heb ook ams seeds!
      Ook bij jou zie ik het grote verschil in hoogtes.. raar.

      Comment


        #18
        Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

        seee, weer eff een update.. de planten hadden een week volle zon gehad, zijn daarom veel gegroeit , de grootste is 1.05, die daarna 1 m en die daarna 60 cm.. deze week weinig zon veel, regen, hopen op de zon dan komt het allemaal in orde ook beginnen de planten lekker te ruiken hieronder een paar nieuwe foto's. Mening graag...?
        BLAZE DIE HAZE!

        Comment


          #19
          Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

          Ziet er mooi uit hoor ga zo door
          Je zou ze evt in grotere potten om kunnen zetten dan worden ze nog groter
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

            Ze zien er wel rustig uit man ik denk dat het zeker wel goed komt. Alleen dat verschil in groote is dat normaal?
            1m en 60 cm lijkt me best een groot verschil.

            Comment


              #21
              Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

              See medekwekers, lange periode van regen en afwisselend weer.. hierdoor willen de planten niet echt veel groeien, wat jammer is omdat de planten over enkele weken in de bloei gaan. Ook sterven de onderste bladeren af, wat normaal is, maar de punten van de vingers van de normale bladeren begonnen ookk geel te worden, daarom ben ik weer begonnen met het geven van groeivoeding.. De planten drinken erg veel de laatste tijd.. de kleinste is 90 cm, die daarna 115 cm en de grootste is 130 cm.. Hopelijk komen er nog 2 weken volle zon. hieronder paar picca's
              Last edited by Wiet_D; 18 July 2009, 18:26.

              Comment


                #22
                Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                nice one weed d, denk dat alles wel in orde komt kerel!
                Je volgt het goed op enzo, laat ons nog eens iets meer weten.
                Grtz $iR
                sigpic

                Comment


                  #23
                  Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                  Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
                  nice one weed d, denk dat alles wel in orde komt kerel!
                  Je volgt het goed op enzo, laat ons nog eens iets meer weten.
                  Grtz $iR


                  wat wil je allemaal nog meer weten dan? Heb alleen een probleempje, weet niet hoeveel water ik precies moet geven met al die regen enz.. laatst had het een nacht de hele nacht geregent, dus ik dacht zo hoeven geen water meer en toen bleek het dat ze al geen water meer hadden en slap begonnen te hangen.... iemand een tip of hoe je het kan uitrekenen ofso?

                  Comment


                    #24
                    Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                    Steek je vinger zo diep mogelijk in de grond voelt die vochtig --> geen water geven Denk ook met dit regenweer geweest dat ze wel effe zonder kunnen

                    Misschien nu nog snel in een grotere pot verplanten voor de bloei begint
                    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                    A. The cop!

                    Comment


                      #25
                      Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                      je moet kijken of de grond vochtig is, en als hij niet vochtig is dan heeft hij water nodig dacht k zo, correct me if im wrong
                      edit: iemand was me al voor zie ik

                      Comment


                        #26
                        Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                        yooo het is alweer een tijdje geleden.. en ik heb een probleem, mijn vrouwtjes worden de laatste tijd flink verminkt... het begon onschuldig met af en toe een gaatje in het blad maar ik merk dat het door gaat trekken wel groeien de planten goed en zijn ze al begonnen aan de voorbloei (ontwikkelen witte haartjes) hieronder paar picca's..
                        WAT VERMINKT ZE EN WAT KAN IK ERAAN DOEN?

                        Comment


                          #27
                          Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                          Dit heb ik er aan gedaan.
                          http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...8056#post68056

                          Comment


                            #28
                            Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                            Idd t zijn wantsen, een uiterst veel geziene plaag lijkt me bij buitenteelt.
                            In de link die boertje007 je gaf vind je alvast nuttige tips en andere nuttige links terug aangaande de bestrijding ervan.
                            Makkelijk van af te komen is het in sommige gevallen echter niet, zit ook met het probleem, reeds herhaaldelijk aktie ondernomen, maar volledig kom ikzelf er niet vanaf totnogtoe.

                            Veel succes ermee!!

                            Comment


                              #29
                              Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                              Oorspronkelijk geplaatst door thejemghost View Post
                              Idd t zijn wantsen, een uiterst veel geziene plaag lijkt me bij buitenteelt.
                              In de link die boertje007 je gaf vind je alvast nuttige tips en andere nuttige links terug aangaande de bestrijding ervan.
                              Makkelijk van af te komen is het in sommige gevallen echter niet, zit ook met het probleem, reeds herhaaldelijk aktie ondernomen, maar volledig kom ikzelf er niet vanaf totnogtoe.

                              Veel succes ermee!!
                              seee, yo bedankt voor de tips... ben gelijk naar de intratuin gereden met me scoobie,,, heb een middel gevonden waar zelfs op de beschrijving stond dat het tegen de wantsen was en voor fruitachtige planten het koste 10 eu, maar jammer genoeg had ik geen geld maarja voor je planten moet je alles over hebben he,

                              zeer eff ectief is
                              tegen allerlei bijtende en zuigende
                              insecten, zoals luizen, trips, wantsen,
                              rupsen, vliegen en kevers.

                              Last edited by Wiet_D; 29 July 2009, 15:05.

                              Comment


                                #30
                                Re: eerste buitenkweek 3 * AMS

                                toch mooie struiken.ik tracht het ook onder controle tee houden. toch komen ze terug.
                                grt

                                Comment

                                Bezig...
                                X