Robba's Twilight

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjarilla
    Retired
    • May 2008
    • 78

    #16
    Re: Robba's Twilight

    Dat wordt een mooie plant inderdaad, heb hem bekeke op dutch passion, zeer kleurvol

    Comment

    • Robba
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 809

      #17
      Re: Robba's Twilight

      Heb haar net nieuw schoentje aan getrokken , ik zag wortels onder de emmer uit komen.
      Ze is nu de trotse eigenaresse van een 65 liter cementkuip
      Gelijk en fijne slok wortelstimulator meegegeven.


      Grtz

      Comment

      • organic
        Psychonaut
        • May 2009
        • 739

        #18
        Re: Robba's Twilight

        Ja dat gaat met die maat en in uw handen toch een deftig struik/boompke worden.
        Ik ben benieuwd Robba....

        Meeste verslagen hier zijn weldra voor mij wat voor sommige een playboekske is.

        Comment

        • Robba
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 809

          #19
          Re: Robba's Twilight

          Foto update , me meisje met haar nieuwe schoentje.


          Grtz
          Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

          Comment

          • markster
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2151

            #20
            Re: Robba's Twilight

            die begint er ook al lekker dik uit te zien he.
            goede zet die speciekuip!

            Comment

            • Robba
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 809

              #21
              Re: Robba's Twilight

              Topic kan dicht plant is vermoord vanwege hermafrodiete eigenschappen.
              En ja daar baal ik goed van

              Grtz.

              Comment

              • escobar
                Ultra Stoner
                • Jun 2009
                • 113

                #22
                Re: Robba's Twilight

                dat is wel jammer was echt een mooie plant

                Comment

                • Robba
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 809

                  #23
                  Re: Robba's Twilight

                  Dat hoort bij de natuur hé mannetjes zijn in de natuur vaak het mooist

                  Comment

                  • organic
                    Psychonaut
                    • May 2009
                    • 739

                    #24
                    Re: Robba's Twilight

                    Ja Robba, dat is idd 't risico van female seed. Mijn deelnemingen.
                    Ik heb hier mijn eerste herma ooit en zag het niet eens gebeuren.
                    That's life.

                    Maar kzie dat je al aan een dwarfmix begonnen bent, dus je zit niet stil
                    Succes met uwen dwarfmix

                    Comment

                    Bezig...