Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek: 1x Big Bang, 1x El Niño, 1x White Wid

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Buitenkweek: 1x Big Bang, 1x El Niño, 1x White Wid

Korting op 420shop
    Buitenkweek: 1x Big Bang, 1x El Niño, 1x White Widow, 1x Himalaya Gold, 1x Cheese

Doe het voor de eerste keer dus hulp/opermerkingen hoor ik graag!

Ik heb de 5 planten eerst laten uitkomen in growpads, dat ging goed en ze staan nu als klein plantje in potten in de schuur. Er staat een tl lamp boven en een warmte lamp (terras verwarming) maar die staat er natuurlijk wel een stuk vanaf zodat het lekker broeierig blijft in de schuur. Doos eromheen gezet, en bekleed met alluminium folie. Lamp hangt op ongeveer 8 cm van alle planten af.

Foto's komen snel!

Re: Buitenkweek: 1x Big Bang, 1x El Niño, 1x White

Hierbij de eerste foto's:

Hulp wordt zeer gewaardeerd, tis mijn eerste kweek!

Ik weet niet precies hoe warm het nu is in de schuur waar de plantjes staan, maar ik gok zo rond de 30 graden en het is lekker klam/vochtig in de schuur. Morgen een andere lamp, betere grond en een temp/lv metertje halen.

Van het planten van de zaadjes tot dit duurde precies 1 week: vorige week vrijdag tot nu. (loopt dit een beetje volgens schema?)

SDC10005.jpgSDC10006.jpg

Comment

Ziet er goed uit verder... vind dat je te laat begonnen bent met een outdoor kweekje...

En je drinkt het verkeerde merk bier

Succes verder

Comment

waarom zet je ze niet gelijk buiten?? ook al is het bewolt, dan geeft de zon nog altijd een pak meer/beter licht dan een tl-lamp...
        ook zullen ze minder stretchen en sterker worden, dan zijn ze het al van in het begin gewoon om buiten te staan. enkel met noodweer kan je ze eventueel ergens beschut zetten.
        het kost je veel minder moeite en het zal een beter resultaat geven.

succes! okke

Comment

Ze staan nu 3 dagen buiten, t enige irritante is dus nog steeds de regen omdat m'n plantjes nog niet zo groot zijn. Maar ik zie idd wel vooruitgang in vergelijking met de tl.

Ook heb ik ze overgepot in een mengsel van Potgrond, Cocosgrond, Kalk en beendermeel. Ik geef ze om de dag een beetje wortelvoeding en wat water.

Ook heb ik vandaag een nieuwe plant gekregen, deze is al een stuk groter en ik weet niet of ik deze nu al bloei voeding moet geven, of nog steeds de wortelvoeding. Hulp wordt gewaardeerd!

Hierbij de foto's:

SDC10269.jpg

SDC10285.jpg

SDC10284.jpg

SDC10306.jpg

SDC10298.jpg

SDC10297.jpg

Comment

Bloeivoeding pas geven als ze gaan bloeien

Comment

Oioi

Leuk om nog iemand te vinden die el nino heeft staan.
              El nino is echt een zeer sterke plant. Allesins hier toch groeit echt een stukje sneller dan mijn andere soortjes, dikkere stam en zeer mooi groen. Ik blijf je alvast volgen. Veel succes!!

jooo

Comment

De planten doen t naar mijn weten erg goed. Hierbij weer een paar foto's: (Begin week 4)

Kopie van SDC10340.JPG Kopie van SDC10350.JPG Kopie van SDC10353.JPG Kopie van SDC10355.JPG Kopie van SDC10368.JPG

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag!

Comment

Welkom op het forum
                  En ja, ze doen het goed

Comment

Ze gaan erg goed, gelukkig is t vanaf gister weer wat beter weer en je ziet de plantjes bij wijze van spreken groeien.

Weer wat foto's:

Kopie van SDC10371.JPG Kopie van SDC10374.JPG Kopie van SDC10377.JPG

Comment

Bezig...
                    X