Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, LR en freebies

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste kweek, LR en freebies

    Heb je nog foto's van je jbxbc?

    Peace.

    Comment


      #17
      Re: Eerste kweek, LR en freebies

      Oorspronkelijk geplaatst door wigyour View Post
      Heb je nog foto's van je jbxbc?

      Peace.
      Zal binnenkort paar fotootjes maken.
      Autoflowers 2016

      Comment


        #18
        Re: Eerste kweek, LR en freebies

        En heb je al een foto?

        Comment


          #19
          Re: Eerste kweek, LR en freebies

          Sorry dat je zo lang hebt moeten wachten.

          resized


          resized


          resized


          origineel


          origineel


          Ze staan nu sinds begin juni, en van de 5 plantjes bleken er 2 vrouwelijk te zijn. Het zijn mijn eerste plantjes en ik heb ze in het begin uit onwetendheid niet al te best verzorgd. Ik verbaas me dan ook over de overlevingskracht van deze planten. Ze bloeien nu sinds begin september en als ik nu de toppen aanraak zit m`n hand onder de kleverige hars die fris, zoet en grapefruitachtig ruikt.

          Mijn bedoeling was om niks geen growshopproducten te gebruiken, ze staan dan ook in normale potgrond, ik heb ze gevoed met normale natuurlijke koemest en behandeld tegen bladluis met een biologisch goedje.
          In het begin hebben ze wat normale voeding voor "groene planten" gehad maar omdat ik geen verschil zag en omdat het niet natuurlijk was ben ik daar al vlot mee gestopt.


          M`n lowryder is intussen in rook opgegaan en ik had hem blijkbaar toch veel te vroeg geoogst. Ik had ongeveer een hele gram nodig om ook maar iets van een lichte high te voelen. De smaak was gronderig en een beetje grapefruit-achtig. Nu ik zie hoe goed de "BKxJB`s" gaan hoef ik volgend jaar geen minisoortjes meer.
          Last edited by luhoe; 7 October 2009, 18:08.
          Autoflowers 2016

          Comment


            #20
            Re: Eerste kweek, LR en freebies

            En een foto-update. Zoals je kunt zien zijn op de grotere plant alle toppen verkleurd naar zwart/paars. Ik heb werkelijk geen idee waar dit vandaan komt, maar de plant ziet er verder redelijk uit.
            Kan een modje de topictitel misschien aanpassen naar "El monstre" of JB*BK of iets dergelijks? Huidige topictitel spreekt niet echt aan. Alvast hartelijk bedankt!

            De zwarte toppen


            Hoofdtop


            Zijkant


            De kleinere en de grotere plant
            Autoflowers 2016

            Comment


              #21
              Re: Eerste kweek, LR en freebies

              Das toprot... jammer.

              Comment


                #22
                Re: Eerste kweek, LR en freebies

                Oorspronkelijk geplaatst door wigyour View Post
                Das toprot... jammer.
                Dat is slecht nieuws, zou ik hem kunnen afknippen, ongeveer 15cm waar de hoofdstam de grond uitkomt? Zodat ie vanaf daar weer uitloopt.. dan kan ik hem de winter misschien doorkrijgen in de vensterbank zodat ik er in lente weer van kan stekken, of is dat te optimistisch gedacht?
                Autoflowers 2016

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste kweek, LR en freebies

                  jmmr van de toprot, gelukkig is niet alles aangetast.

                  Wat betreft de lowriderzaadjes diie niet uit wilde komen , ik heb nu hetzelfde probleem,
                  van de 6 is er maar 1 die ook echt is gaan groeien , de rest vertikt et gewoon.
                  Ik heb er nog 4 over , hopelijk doen die het beter.

                  Overigens , moet ik wel zeggen dat de vorige lowriderzaadjes (1 +2) die ik had ,wel goede waren, die kwamen allemaal probleemloos op.

                  misschien een plantje met kuren ?!

                  suc6 met je oogst alvast !!
                  I like ladies with big buds !!

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste kweek, LR en freebies

                    Oorspronkelijk geplaatst door baboom View Post
                    jmmr van de toprot, gelukkig is niet alles aangetast.
                    Nou dat is het vreemde. Elk topje op de plant heeft er last van. En geen enkele is meer of minder paars/zwart. Het lijkt haast wel of die verkleuring uit de plant zelf komt, en de blaadjes rondom de topjes worden ook niet geel of bruin. Daarom had ik eigenlijk ook helemaal niet door dat het toprot was. De topjes werden gewoon in een keer allemaal dieppaars binnen een ruime week. "Zal wel een afwijking zonder gevolgen zijn", dacht ik

                    Oorspronkelijk geplaatst door baboom View Post
                    Wat betreft de lowriderzaadjes diie niet uit wilde komen , ik heb nu hetzelfde probleem,
                    van de 6 is er maar 1 die ook echt is gaan groeien , de rest vertikt et gewoon.
                    Ik heb er nog 4 over , hopelijk doen die het beter.
                    Ja is jammer, ik had het idee dat mijn lowryders die wel boven de grond uitkwamen veel te langzaam gingen en soms gewoon een weekje stilstonden.
                    Autoflowers 2016

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste kweek, LR en freebies

                      Laten staan die plant dat is helemaal geen toprot die heren kunne beter hun bril opzeten.
                      Ik denk dat jou zaden Bleuberry zijn in plaats van wat jij schreef je krijg gewoon paarse toppen in je plant heel mooi.
                      Toprot is beetje bruin grijs achtig stoffig zooitje.
                      Niet knippen hoor nog even goed door laten rijpen en je krijg een top wietje

                      Suc6 Ik blijf je volgend
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #26
                        Re: Eerste kweek, LR en freebies

                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                        Ik denk dat jou zaden Bleuberry zijn in plaats van wat jij schreef.
                        Nee deze plant is gewoon een jackberry x blue chronic, die kreeg je gratis bij de lowryders.
                        Ik heb wel meer foto's bekeken van deze plant.
                        En dit hoord echt niet.
                        Je ziet ook dat je blaadjes die eruit komen bruin zijn.
                        Volgens mij is dat een teken van toprot.

                        Als t regent enzo kan je ook beter je plant onder een afdakje zetten, weet niet of jij dit doet?
                        Als je hem gewoon in de regen laat staan word de kans op toprot groot.
                        En als ie dan toch in de regen heeft gestaan kun je het water er een beetje afschudden.

                        Peace.

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28
                            Re: Eerste kweek, LR en freebies

                            Bedankt voor de reakties. Ik was was al bezorgd maar gelukkig blijkt het te zijn wat ik vermoedde . Waarschijnlijk dus een JB*BK waar het Blueberry gedeelte van de JB de overhand neemt.

                            Wat kleur betreft is het namelijk ook precies een Blueberry zoas hier:
                            Voorbeeld:


                            Ik zal binnenkort nog een paar fotootjes schieten van eigen plantjes.
                            Last edited by luhoe; 15 October 2009, 14:48.
                            Autoflowers 2016

                            Comment


                              #29
                              Re: Eerste kweek, LR en freebies

                              Jackberry x Blue chronic
                              Lees je daar Bleu dus helemaal niet raar als je toppen blauw/paars worden
                              Gaat en lekker wietje worden

                              Suc6 verder
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #30
                                Re: Eerste kweek, LR en freebies

                                Even een korte update.

                                Na een heerlijke vakantie in de zon, (Wat een weertje rond de Middelandse zee in oktober. Ik wou dat ik m`n plantjes mee had kunnen nemen, dan waren ze in 2 dagen afgebloeid), bleek dat m`n huisgenoten keurig voor ze gezorgd hebben. De "groene" plant is mooi aan het afbloeien, de topjes zijn niet zo groot, maargoed ik heb ook nooit growshop-spul gebruikt en ben er tevreden mee. Ik heb zoiets van "als je sla in je tuin kweekt dan gooi je er ook geen zooi bij behalve wat mest en die sla is ook prima te eten".

                                De andere paars/zwarte plant is ook mooi aan het afbloeien. Ziet er prima uit alleen de bladeren zijn nu echt zwart aan het worden en de topjes zijn zeer, zeer donker paars, vrijwel zwart. Misschien komt het toch door een tekort aan het een of ander, stress of te lage temperaturen, maar ach ik kan er nu toch niks meer aan veranderen. Gevaarlijk zal het niet wezen om te roken want ik weet dat ze alleen biologische koeiemest hebben gehad. En het ziet er ook wel tof uit, "zwarte wiet".

                                Ik denk dat ik morgen de hoofdtakken ga afknippen om tot het einde van de week de voeding alleen naar de topjes te laten gaan. Dan kan volgend weekend geoogst worden.
                                Gister even een minitopje op de verwarming laten drogen om een idee te krijgen van het effect. Ik heb heerlijk geslapen met de tv en volume aan. zegt genoeg lijkt mij. De soort doet z`n naam eer aan (el monstre). De smaak kan ik nog weinig over zeggen aangezien die niet echt uitkomt als je te snel droogt.

                                Voor plaatjes ben ik even afhankelijk van anderen maar zal morgen ofzo even een paar schieten.
                                Last edited by luhoe; 25 October 2009, 19:56.
                                Autoflowers 2016

                                Comment

                                Bezig...
                                X