Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, LR en freebies

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Eerste kweek, LR en freebies

    Da's inderdaad wel een leuke manier van thuiskomen
    El Monstre is inderdaad een lekker soortje. Heb het al een paar keer gerookt (wel binnen afgebloeid) en die komt wel effe aan hoor!

    Comment


      #32
      Re: Eerste kweek, LR en freebies

      Ik heb ze zo net gestript.De zwarte blijkt toch paars te zijn. Ziet er werkelijk prachtig uit. Er zit zoveel hars aan m`n handen dat alles wat ik aanraak blijft plakken. Ik kan keukenscharen, leeg frisdrank blikje optillen met de onderkant van m`n vlakke hand. Kon zelfs deur dichttrekken met de achterkant van m`n hand. Iemand nog tips om het er weer af te wassen? heb al gewassen met olijfolie en daarna met zeep. Maar ik plak nog steeds.

      Maar foto`s van het resultaat zegt meer. Ze worden vanavond ge-upload.

      Maar nu eerst een, wel verdiend na al dat harde werk
      Autoflowers 2016

      Comment


        #33
        Re: Eerste kweek, LR en freebies

        Zandzeep wil wel eens helpen, daarmee was je alles van je handen!

        Comment


          #34
          Re: Eerste kweek, LR en freebies

          aceton (nagellakremover), daar verwijder ik alles mee wat plakkerig is

          Comment


            #35
            Re: Eerste kweek, LR en freebies

            Maar ik heb trouwens precies hetzelfde probleem. De helft van mijn lowryder #1 zaadjes van sanniesshop is niet ontkiemd en de elmonstre doen het perfect...

            Comment


              #36
              Re: Eerste kweek, LR en freebies

              Oorspronkelijk geplaatst door Jalapeno View Post
              Zandzeep wil wel eens helpen, daarmee was je alles van je handen!
              Oorspronkelijk geplaatst door pumie3 View Post
              aceton (nagellakremover), daar verwijder ik alles mee wat plakkerig is
              Bedankt voor de tips, grovere zeep bleek het er wel af te schuren
              Oorspronkelijk geplaatst door pumie3 View Post
              Maar ik heb trouwens precies hetzelfde probleem. De helft van mijn lowryder #1 zaadjes van sanniesshop is niet ontkiemd en de elmonstre doen het perfect...
              Ach wees er niet te treurig om. Die lowryders zijn leuk maar geven maar een paar gram. El Monstres daarintegen......

              Morgen of overmorgen gaan de plantjes om en hang ik ze te drogen.

              En zoals beloofd, een paar plaatjes.










              Tot zover mijn eerste kweekavontuur. Ik vond het prachtig om te zien hoe uit minuscule zaadjes zulke prachtige plantjes zijn gegroeid, en ik ben meer dan tevreden over het eindresultaat. Het eindproduct wordt gedeeld met wat wietrokende vrienden en natuurlijk hou ik zelf ook wat . Over een paar weken volgt nog wel een rookverslagje. Iedereen hartelijk bedankt voor alle tips en adviezen en volgend jaar ben ik weer van de partij met een zak potgrond en een emmer koeiemest.
              Last edited by luhoe; 26 October 2009, 21:46.
              Autoflowers 2016

              Comment

              Bezig...
              X