Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2X Purple Widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2X Purple Widow

    Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
    High IsZo,
    Op de eerste twee foto's zien de onderste 2 bladen wat gelig uit. Laat deze er maar gewoon aanzitten die kleuren of terug omdat ze na het verpotten weer voeding hebben of vallen eraf, dan wel opruimen.

    Zijn er onderhand al af.Zelf gemixde grond, gedeeltelijk potgrond die ik vorig jaar gebruikt heb voor het kweken en aangevuld met verse (universele) potgrond v/d intratuin.

    Na het verpotten zullen ze bovengronds wel even stilstaan omdat ze ondergronds aan het groeien zijn (lees wortels aant maken).

    Als het niet al te Hard waait zou ik de plantjes gewoon in de wind zetten. Door het "dansen in de wind" word de wortelgroei gestimuleerd, en krijg je een stevige dikke steel. Daar moeten zodadelijk lieters water door naar boven.

    Heb recentelijk de potgrond aangevuld tot de lobblaadjes hierdoor staan de plantjes veel steviger, en ik laat ze vanaf nu ook lekker buiten staan,
    ze moeten maar harden inderdaad.


    Licht en donker

    Ophelderend verhaal, maar zoals ik al zij ze staan constant buiten,
    dus is vanzelf van toepassing.

    bedankt voor je reactie.

    Comment


      #17
      Re: 2X Purple Widow

      tijd voor een kleine update!!

      Heb er een 3de purplewidow bij,



      en vanavond even wat keuken folie gespannen over de planten, aangezien ik denk dat buien van minstens 5 uur lang ze iets te veel water geeft van het goede.




      rustig

      Comment


        #18
        Re: 2X Purple Widow

        hey, ze zien er goed uit he, nooit blaadjes die vergelen aftrekken. Indien het een voedingstekort zou zijn zou het plantje dan voeding gaan halen uit de andere (nog goede) blaadjes als je die gele ervan haalt. En waarom al die plastiek? ze kunnen heus wel tegen een beetje wind hoor, ze worden er sterk van.

        gtzz en succes ermee

        Comment


          #19
          Re: 2X Purple Widow

          @Janleuri, blij dat ik vannacht tijdens die heftige stortbuien wat "plastiek" over de planten gespannen heb, kwa wind krijgen ze genoeg aangezien die via de zijkant bij de planten kan komen...

          + nog een fototje hoe ze er vandaag bij staan




          zou het mischien een goed idee kunnen zijn, om de kleinste nog even onder een 60 watt lampje te zetten (i.v.m. stress?/groei achterstand) voor wat extra lichtuurtjes.

          als iemand goeie tips heeft lees ik ze wel..

          rustig

          Comment


            #20
            Re: 2X Purple Widow

            Knap stukje werk zo als jij je planten verzorgd zo beschermd en zo goed verzorgd
            Petje af hoor
            God was never on your side..

            Comment


              #21
              Re: 2X Purple Widow

              plant in de groei niet stressen qwa lichturen tenzij geleidelijk aan, plotse veranderingen van lichturen brengen stress, en ja das niet gewenst in de groei, pas de laatste 2 oogstweken kun je de plant opzettelijk gaa stressen on de hars aanmaak te verhogen(lees thc) in de groei liefst zo weinig mogelijk stress

              Comment


                #22
                Re: 2X Purple Widow

                yo,

                een verandering dus een update,


                de beste v/d 3 in een speciekuip overgezet vanmiddag, wel lekker veel zon vandaag

                btw, had het liefste wat meer potgrond in de bak gegooid, had nog 50 liter universele grond deze maar gebruikt,
                bij de andere 2 potten gemixde grond gebruikt zoals eerder gezegd, ben trouwens ook wel benieuwd wat jullie me aanraden,
                kwa het mengen van vloeibaremestof, de grootste mag wel wat hebben onderhand toch? graag bruikbare tips.

                rustig.
                Last edited by iszo; 17 June 2009, 17:39.

                Comment


                  #23
                  Re: 2X Purple Widow

                  Als die net overgepot is naar voorbemeste potgrond, dan lijkt het me dat ze voor de komende paar weken weer voldoende voeding heeft. Ik zou het water langs de buitenranden geven om de wortels te stimuleren te gaan zoeken naar het water en dus sneller een vol wortelstelsel kan opbouwen

                  Ze zien er wel mooi uit
                  sigpic
                  Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                  Comment


                    #24
                    Re: 2X Purple Widow

                    watergeven op die manier is wel een goeie idd, daar ga ik maar eens een gewoonte van maken bedankt.

                    en las net, dat die potgrond voldoende is voor 6 tot 8 weken voeding....


                    rustig
                    Last edited by iszo; 17 June 2009, 18:10.

                    Comment


                      #25
                      Re: 2X Purple Widow

                      Oorspronkelijk geplaatst door iszo View Post

                      btw, had het liefste wat meer potgrond in de bak gegooid, had nog 50 liter universele grond deze maar gebruikt,
                      bij de andere 2 potten gemixde grond gebruikt zoals eerder gezegd, ben trouwens ook wel benieuwd wat jullie me aanraden,
                      kwa het mengen van vloeibaremestof, de grootste mag wel wat hebben onderhand toch? graag bruikbare tips.

                      rustig.
                      Jo Iszo,

                      Had het u al gezegd, maar da dakske is echt mooi voor slecht weer.
                      Toch raad ik U aan ze in groei zoveel mogelijk regen mee te geven in de logisch verantwoorde termen.

                      Als ge wat meer potgrond in de bak wou gooien, had je dat moeten doen man Altijd het gevoel volgen, meer aarde is zeker niet minder.
                      Bij voeding zeggen we wel eens, less is more. Maar teveel aarde kan niet denk ik zo.

                      Ja, voeding... Ik ben van mening al zeker geen substral e.d. Gewoon de aangewezen voeding voor cannabisplanten (liefst merk) bij de growshop.
                      Dewelke is aan u he. Volgende keer ik voeding aankoop zal het plagron zijn. Wil ik wel eens proberen en ben zeer tevreden van hun vaste organische shit.

                      Een goeie tip hebt ge al van Eppoz mogen ontvangen
                      Langs de buitenranden water geven... daar is inderdaad logica aan te breien.
                      Uw planten gaan zeker rondkomen voor een extra weken in de grond, maar onthoud wel dat voeding ze een "boost" gaat geven he.
                      De bloei is op komst (binnen paar maand) en tgeen ze kunnen groeien, al dan niet gemanipuleerd, moet je zien als budgelegenheden he
                      Op elke scheut, oksels en uiteindes van de scheut komen heeeeeeeeeeeerlijke buds !!!!

                      Dus tis niet omdat ze "voort kunnen" dat ze niet wat extra mogen krijgen.
                      Je ziet maar he, maar ze zijn echt goed naar hun doel naartoe aan het gaan. U doet dat goed.

                      Comment


                        #26
                        Re: 2X Purple Widow

                        vond ik nog fototje van een bud van vorige jaar... water+zon trouwens,

                        Comment


                          #27
                          Re: 2X Purple Widow

                          jahman, als je goed kijkt zie je de trichomes gewoon staan
                          . mooije foote

                          Comment


                            #28
                            Re: 2X Purple Widow

                            yo,


                            tijd voor een updatetje

                            De kleinste,



                            andere



                            & de grootste





                            reacties zijn welkom.


                            rustigg

                            Comment


                              #29
                              Re: 2X Purple Widow

                              Je grootste plantje begint al mooi te vertakken iszo. Rest laat de blaaadjes wat hangen, op welk tijdstip zijn de foto's genomen, 's avonds laten ze namelijk de bladen meer hangen.

                              Grtz

                              Comment


                                #30
                                Re: 2X Purple Widow

                                De foto's zijn rond 7 uur vanavond genomen..


                                Ik weet (en denk) dat ze wel voeding nodig hebben eigenlijk.
                                Op pagina 1 heb ik een foto gepost v/d vloeibare mest die ik heb staan,
                                mischien toch meer eens toe gaan voegen...

                                bedankt voor je reactie

                                Comment

                                Bezig...
                                X