Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thejemghost
    Retired
    • Jun 2009
    • 187

    #1

    Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

    Korting op 420shop
    Aangezien ik dit een prachtig forum vind waar growers hun ervaring met elkaar kunnnen delen (om zo van elkaar te leren) dacht ik ook een verslagje te schrijven van de buitenkweek Lemon Skunk (femi) van Greenhouse Seeds.

    De startup gebeurde binnen, waar ze in turpotjes werden gezaaid (allen kwamen uit, goed zo Greenhouse!) en onder TL-lampen zijn gebleven tot ze een 2-tal weken oud waren. Half mei zijn ze naar buiten verhuisd in de volle grond (turfpotje mee de grond in, zonder verpotten).

    Na een dikke week kregen ze zowat de test van hun leven, ik dacht persoonlijk zelfs dat ze het niet zouden overleven, namelijk erge stormen met hagelbuien erbij ter grootte van een golfbal. Er was inderdaad schade aan de planten, stukken uit bladeren geslagen enz... maar ze hadden het overleefd wat op zich al een wonder mocht heten voor zulke kleine en tere plantjes. Toch uiteraard werd het sterk afwachten hoe ze zich zouden herstellen, en totnogtoe kan ik niet anders dan heeel tevreden zijn. Ze herstellen namelijk fantastisch!!

    Ik tracht jullie vanaf heden op de hoogte te houden van de verdere gang van zaken door middel van rapportering en fotoverslagen.

    Ik voeg er al gelijk een paar recente fotos aan toe van de Lemon Skunk in volle grond.

    LemonSkunk1.jpg

    LS1.jpg

    LS2.jpg

    LS3.jpg

    LS4.jpg


    Nog mensen ervaring met deze soort trouwens?
    Als de cyclus is voltooid schrijf ik er zeker een revieuw over in de passende sectie.
  • organic
    Psychonaut
    • May 2009
    • 739

    #2
    Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

    Weer een nieuwe bij, en tziet er goed uit. Mooi, altijd leuk de andere soortjes in actie te zien.
    Ik heb geen ervaring met lemon skunk, maar wel met volle grond.
    Da ziet er goed uit.

    Ge gaat toch regelmatig komen updaten he? zo een wekelijkse is altijd fijn om te zien. Maar amai het wordt hier druk hoor

    Comment

    • GotJah
      Advanced Stoner
      Member
      • Mar 2009
      • 66

      #3
      Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

      Ze staan er top bij.... succes verder... updaten met foto's is altijd goed

      Comment

      • thejemghost
        Retired
        • Jun 2009
        • 187

        #4
        Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

        Bedankt voor de comments jongens en ik beloof plechtig regelmatig te updaten MET fotos erbij!

        Comment

        • thejemghost
          Retired
          • Jun 2009
          • 187

          #5
          Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

          Raar om zeggen natuurlijk, maar met spijt in het hart schrijf ik mijn volgende update

          De reden van de spijt, is de nieuwe hagelbui van enkele dagen geleden, deze keer is de LS er niet zogoed vanafgekomen....
          Wat een zonde... Tja, niks aan te doen natuurlijk.

          Hier even enkele fotos van de verwoesting:
          IMG_0441.jpg

          IMG_0439.jpg

          IMG_0438.jpg


          Ik zal dit topic wel open houden, en blijf updaten, al is het maar om te kijken hoe de planten zich herstellen van zulke schade.

          Balen toch hoor zulke zaken, en niks aan te doen bovendien

          Comment

          • ijscoman1
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2008
            • 1768

            #6
            Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

            Jemghost, succes met je Lemon Skunk. Ik heb er eentje binnen staan

            Hagelbuitje kan je inderdaad weinig aan doen helaas maar het gaat vast goedkomen.

            Greetzz

            Comment

            • Freddy
              Wicked Stoner
              • May 2009
              • 221

              #7
              Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

              vallen nog te redden volgens mij

              mvg

              Comment

              • thejemghost
                Retired
                • Jun 2009
                • 187

                #8
                Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

                Bedankt voor je medeleven en supportieve woorden ijscoman!

                De schade is zeker niet gering te noemen, maar ik hoop dat ze zich alsnog zo goed mogelijk gaan herstellen. Hopelijk blijft het weer een beetje goed de komende weken, zal ook wel wat schelen.

                Zoals eerder gezegd, ik houd jullie op de hoogte!

                Comment

                • organic
                  Psychonaut
                  • May 2009
                  • 739

                  #9
                  Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

                  Thejemeghost, ik kan beamen en echt zeker zeggen, planten overleven een verwoesting. En dan zeker groeilustige dames die pokkengeil wachten op de voortplanting waarvan wij de vruchten nemen.

                  Die gaan en ze gaan tot het bittere eind, gelukkig voor ons kunnen ze tegen een stootje. Hoewel we dat liever vermijden. Het enige dat we bij schade kunnen doen is ze zo goed mogelijk behandelen en beetje plantendokter spelen in tijden van nood. Roeien met de spanen die ge hebt.

                  Dingens dat ik niet heb meegemaakt en waarvan ik dacht, dat overleeft ze nooit. Maar ze komen altijd weer evenfier recht als ge weet waarmee je bezig bent. En ik denk dat jij er wel een pak met hebt, dus geen zorgen.

                  Uw meiske komt nog recht.

                  Comment

                  • thejemghost
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 187

                    #10
                    Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

                    Tijd voor een nieuwe update!

                    Zoals sommigen van jullie weten heeft de LS het reeds zwaar te verduren gekregen, hagelbuien en onlangs een infestatie met zwarte bonenvlieg/bonenluis...
                    Enkele dagen geleden heb ik ze gespoten met Bayer Pyretrex om van de zwarte bonenvlieg vanaf te komen, ik houd jullie in de komende week op de hoogte van de resultaten daarvan, normaliter zou het probleem zwarte bonenvlieg vrij snel van de kaart moeten zijn.

                    Alles bij elkaar zien de planten er (vind ik persoonlijk dan) nog vrij goed uit om zulke tegenslagen te hebben gekend sinds ze nog vrij jong waren. De LS lijkt me echt wel een soortje die wat lengte haalt, ook al heeft ze vrij korte internoden, qua hoogte zie je er toch wel wat Sativa invloed in.


                    Enkele fotos van de Lemon Skunk:

                    LS271.jpg

                    LS272.jpg

                    LS273.jpg

                    LS274.jpg



                    Hopelijk gaat ze het alsnog redden naar de oogst toe, en stelt ze niet al te hard teleur. Het is verre van ideaal natuurlijk, maar ondanks de tegenslagen die ze te verduren kregen ben ik tevreden dat ze het overleefden en dat ze er desondanks nog relatief goed uitzien.

                    Comment

                    • Focus
                      Retired
                      • May 2009
                      • 61

                      #11
                      Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

                      yoo

                      plantjes zien er werkelijk fantastisch uit, keep it growing

                      happy smoking

                      greetz

                      Comment

                      • ijscoman1
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2008
                        • 1768

                        #12
                        Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

                        Gaat goed zeg, ze zien er zeer mooi uit!

                        Bij mij in de tent gaat de Lemon Skunk ook zo de lengte in en heeft ook dat Sativa-achtige blad met de lange vingers.

                        Greetzz

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #13
                          Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

                          High Spemghost

                          Gaat goed daarzo, worden al echte struiken. zien er gezond uit.

                          Grtz

                          Comment

                          • organic
                            Psychonaut
                            • May 2009
                            • 739

                            #14
                            Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

                            Ja, ziet er heel geslaagd uit.
                            Tegenslag kent iedereen wel eens he.. gelukkig trekt cannabis zich vrij snel recht als ge snel ingrijpt in stresssituaties etc zoals die luizen.

                            Zwoele dame dat je daar hebt [fetish]I can show her a good time if you'd let me ^^[/fetish]

                            Comment

                            • Greenland
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 112

                              #15
                              Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

                              Hello allemaal ik kweek zelf ook een Lemon skunk van GH en nog wat andere dames,maar leuke stevige plant duidelijke Skunk genen vanwaar de stevige stengels.
                              zal binnenkort wel wat foto's plaatsen mischien een kweek verslagje.
                              Blad lijkt wel spekend op die van mij.. leuk
                              Succes !!
                              If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                              Comment

                              Bezig...