Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

    Haloha amigos!

    Bedankt voor de leuke woorden die jullie nalieten! Vind het super de ervaringen van de andere LS-kwekers ns te mogen horen, en blijkbaar zitten er veel gelijkenissen in.
    Keep it comming

    Tijd voor een update maar eens dacht ik zo:

    Plantjes zijn verlost van de infestatie met zwarte bonenvlieg dankzij een behandeling met Pyretrex, das alvast het goede nieuws, het minder goede nieuws is dat ik nu wantsen op bezoek heb, daartegen behandelde ik ze n dag of 2 geleden met Bayer Garden, hopelijk brengt het snel wat op, die krengen vreten echt wel n hoop blad weg, allemaal kleine gaatjes zijn t, maar t telt wel op natuurlijk.

    Heb ze (ondanks de volle grond) toch onlangs wat meststoffen toegedient aangezien ze wat tekorten aan N (stikstof) vertoonde, ze kleurt alweer iets gezonder (groener) nu.

    De grootste van het stel meet nu zo'n 1.35 meter, doorsnede van de stengel een dikke 2cm. Qua bouw gaan ze nog steeds allemaal de hoogte in.

    Enkele fotos:

    LS-1.jpg


    LS-2.jpg


    LS-3.jpg


    LS-4.jpg


    Hopen dat het wat word naar opbrengst toe, moet bekennen heel nieuwschierig te zijn hoe de LS rookt, verwacht er toch wat van, het is toch een prijswinnaar (High Life Cup meen ik) en zoete skunk vind je in de shops niet al te gauw meer bovendien.
    Last edited by thejemghost; 3 August 2009, 11:29.

    Comment


      #17
      Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

      Zo dat worden boompjes

      Comment


        #18
        Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

        Comment


          #19
          Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

          Zien er mooi uit! Alleen ik zou die uitstekende bladeren van de stam afhalen zodat de zijscheuten meer licht krijgen en de energie zal zich niet meer op die grote bladeren richten.

          Comment


            #20
            Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

            Buiten met de draaiende zon krijgen die scheuten toch wel licht, ik zou de bladeren niet verwijderen. Ze verbruiken geen energie maar met zonlicht en bepaalde stoffen noodzakelijke stoffen voor de plant(fotosynthese), die plant maakt niet voor niks bladeren. Het kan wel nuttig zijn om als de plant in bloei staat de bladeren die het licht weghouden van de zijscheuten te verwijderen, maar voorlopig groeien die scheuten nog lekker.

            Comment


              #21
              Re: Lemon Skunk 2009 Outside (Greenhouse femi)

              Ziet er lekker uit, ik volg je!

              Comment

              Bezig...
              X