Kweek numero uno: The church.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Xilvero
    Retired
    • Jun 2009
    • 208

    #31
    Re: Kweek numero uno: The church.

    Ik zit hier hetzelfde als jou naar mijn plant te kijken, nog geen bloei, niks.
    Komt wel goed..

    Comment

    • thelos
      Bong Master
      Lucky Member
      • Jun 2008
      • 306

      #32
      Re: Kweek numero uno: The church.

      foto-update ,

      hij groeit nauwelijks nog in de hoogte maar wordt wel dikker en dikker , er komen overal witte haartjes tevoorschijn en de bladeren beginnen lichtjes te blinken . ze begint dus eindelijk te bloeien .

      Comment

      • D0RDT
        Wicked Stoner
        • May 2009
        • 215

        #33
        Re: Kweek numero uno: The church.

        Hupakkeeee! mooi man!

        Comment

        • Xilvero
          Retired
          • Jun 2009
          • 208

          #34
          Re: Kweek numero uno: The church.

          Goedzo, dan zal het bij mij ook niet meer lang duren, er beginnen nu witte haartjes overal te komen.

          Comment

          • thelos
            Bong Master
            Lucky Member
            • Jun 2008
            • 306

            #35
            Re: Kweek numero uno: The church.

            Foto-update: Mijn wachten werd beloond en mijn vrouwtje begint te bloeien .



            Comment

            • Youknowhowtogro
              Retired
              • Jun 2009
              • 16

              #36
              Re: Kweek numero uno: The church.

              Mooi !

              Mijn bloei is ongeveer net zo als die van mij!

              Comment

              • waezel
                Advanced Stoner
                Member
                • Apr 2009
                • 63

                #37
                Re: Kweek numero uno: The church.

                zeker een lekker plantje heb je daar staan hopelijk komt er wat lekkers af
                succes

                Comment

                • CelisMan
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2008
                  • 561

                  #38
                  Re: Kweek numero uno: The church.

                  hahah, grappig toch hé dat dat ooit met zo'n onbenullig zaadje begonnen is?
                  grow da weed, smoke it's buds

                  Comment

                  • thelos
                    Bong Master
                    Lucky Member
                    • Jun 2008
                    • 306

                    #39
                    Re: Kweek numero uno: The church.

                    Photo-update.
                    Vele van mijn bladeren worden geel , en verwelken erna gewoon, ik denk dat het een fosfor en kaliumtekort is in mijn grond aangezien ik zonder voeding werk en in de bloei die 2 extra nodig zijn.... Weet iemand toevallig een manier om fosfor en kalium te krijgen in belgië en onder welke naam deze bloeivoeding verkocht wordt? Want over de grens even gaan is voor mij geen optie aangezien ik geen auto heb.Het positieve is wel dat hij volop aan het bloeien is .




                    Comment

                    • bassassin
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2009
                      • 382

                      #40
                      Re: Kweek numero uno: The church.

                      Hee Thelos ik zit in hetzelfde schuitje. Ben benieuwd of iemand iets weet! Ziet er verder prachtig uit.

                      Grtz
                      node voor node van klein naar groot
                      LST LEMON SKUNK VERSLAG

                      Comment

                      • Merrel
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Sep 2009
                        • 25

                        #41
                        Re: Kweek numero uno: The church.

                        Kalium moet je gewoon kalk halen , gewoon van die korrels bij een tuincentrum...

                        je kan ook gewoon via www.desjop.nl bloeivoeding bestellen...
                        die leveren volgens mij ook in belgie !

                        Comment

                        • Smoking Fifi
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2009
                          • 1362

                          #42
                          Re: Kweek numero uno: The church.

                          Je belangrijkste tekort voor de moment is stikstof, ga gewoon naar een gs voor een goeie voeding waar ook de nodige N inzit. Dus als je mss ergens nog een flesje groeivoeding staan geef ze maar een goeie scheut.

                          Of ga naar de tuinzaak in je gebuurte en koop een goeie voeding voor tomaten
                          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                          A. The cop!

                          Comment

                          • thelos
                            Bong Master
                            Lucky Member
                            • Jun 2008
                            • 306

                            #43
                            Re: Kweek numero uno: The church.

                            Ik ben vandaag naar de tuinzaak in mijn dorp geweest , en heb een meststof met npk 14-13 gehaald , geen idee of het goed is , maar de voeding bestaat uit kalium stikstof en fosfor . Is echter wel een bloeivoeding voor geraniums dacht ik . Ik zal in 1 van de komende dagen foto-updates maken in de hoop dat het geholpen heeft .

                            Comment

                            • evel_smoker
                              Bong Master
                              • May 2009
                              • 328

                              #44
                              Re: Kweek numero uno: The church.

                              goede voeding die ik vooral gebruik tijdens de groei is tomatenvoeding uit de aveve (een fles van 1l), voor de bloei ben ik wel naar nederland gegaan voor canna flores en canna boost

                              peace

                              Comment

                              • thelos
                                Bong Master
                                Lucky Member
                                • Jun 2008
                                • 306

                                #45
                                Re: Kweek numero uno: The church.

                                Photo-update :





                                De bladeren worden nog steeds geler, maar ik ben ook maar begonnen met voeding te geven twee dagen geleden. Voor de rest vind ik dat de toppen wel steeds mooier worden .

                                grtz

                                Comment

                                Bezig...