Nieuwe familie NLX

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Xilvero
    Retired
    • Jun 2009
    • 208

    #16
    Re: Nieuwe familie NLX

    Ziet er allemaal goed uit hoor, succes er mee, ik volg je!

    Comment

    • D0RDT
      Wicked Stoner
      • May 2009
      • 215

      #17
      Re: Nieuwe familie NLX

      tijd voor een kleine update. het is weer ffkes geleden

      Ik heb een aantal stekken bij een vriend in de volle grond gezet (foto's komen nog)

      Hier zijn een paar fototjes van de balkonkweek! Ik houd 1 stekje in een klein portje om te kijken hoe deze de bloeiperiode ingaat. just to see how it grows :p







      Smoke it!

      Comment

      • IWANtweed
        Chronic Stoner
        • Jun 2009
        • 151

        #18
        Re: Nieuwe familie NLX

        Ruikt al wel daar op het balkon ofniet?!

        Comment

        • D0RDT
          Wicked Stoner
          • May 2009
          • 215

          #19
          Re: Nieuwe familie NLX

          Het valt nog mee. komt wel als de planten gaan bloeien maar er hangt wel overduidelijk een ander luchtje dan wat je bij een rozenperk ruikt

          Smoke it!

          Comment

          • Wierie Wierie
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 848

            #20
            Re: Nieuwe familie NLX

            Ah dat gaat mooi. Ik heb nu op het moment ook stekken van NLX alleen bij mij doen ze het nog niet zo goed als bij jou op het moment.
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment

            • D0RDT
              Wicked Stoner
              • May 2009
              • 215

              #21
              Re: Nieuwe familie NLX

              nog een maandje en dat wordt het tijd voor de bloei nieuwe voedingsup.. erbij en gaan met die ban... uhhh toppen!

              Comment

              • cuncun
                Retired
                • Jun 2009
                • 17

                #22
                Re: Nieuwe familie NLX

                Respect! mooie planten

                Comment

                • organic
                  Psychonaut
                  • May 2009
                  • 739

                  #23
                  Re: Nieuwe familie NLX

                  Gij moet ongetwijfeld het gezelligste terras van uw blok hebben
                  Goed bezig ...

                  Stekjes zijn leuk he, maar ik verkies toch zaadplanten qua opgroei.
                  Nu moet ik wel nog ondervinden hoe dat gaat schelen in smaak en effect.

                  Comment

                  • D0RDT
                    Wicked Stoner
                    • May 2009
                    • 215

                    #24
                    Re: Nieuwe familie NLX

                    De moederplant heeft een kleine genetische afwijking. bij sommige bladeren staat 1 vinger scheef. het is nu goed te zien dat dit bij de stekjes ook terug komt het maakt voor de groei verder niets uit gelukkig. Een vriend van me heeft (met stekken van dezelfde moederplant) net een nieuwe ronde geknipt. spul rookt goed

                    Comment

                    • D0RDT
                      Wicked Stoner
                      • May 2009
                      • 215

                      #25
                      Re: Nieuwe familie NLX

                      Bij mijn grootste plant (foto's volgen) slaan de bladeren erg geel uit.
                      Een aantal weken terug is er 1 arm afgebroken en het lijkt erop dat de plant sindsdien erg vergeeld. De plant groeit nog wel steeds. Ik geef de plant lichte bijvoeding. Iemand enig ide? het lijkt mij dat dit komt door de afgebroken tak. langs de hoofdstam kan je echt zien dat er een tak afgebroken is. Ik zal vanavond even wat duidelijke foto's maken en plaatsen in een updateje

                      Comment

                      • organic
                        Psychonaut
                        • May 2009
                        • 739

                        #26
                        Re: Nieuwe familie NLX

                        De voorbloei is er (normaal gezien?)... de bloei is er binnen paar weken. Dit vraagt wat meer energie van ze dan ervoor.

                        Comment

                        • D0RDT
                          Wicked Stoner
                          • May 2009
                          • 215

                          #27
                          Re: Nieuwe familie NLX

                          Ik heb de grootste plant getopt.. gespoeld.. vanaaf top ik mijn andere planten.. Zaterdag ga ik 3 weken op vakantie en past er iemand op mn huis. Als ik terugkom hoop ik tog wel dat ik al wat mooie toppen begin te zien Ik heb bloeivoeding gehaald dus dat komt helemaal goed! Ik heb ook 'Zyme' gehaald. voor de laatste weken van de bloei. iemand ervaring mee?

                          Smoke it!

                          Comment

                          • bobo
                            Cronic Grower
                            • Oct 2007
                            • 3103

                            #28
                            Re: Nieuwe familie NLX

                            Enzymen zorgt voor een goede huishouding in je grondje. Naarmate het wortelsysteem van een plant zich ontwikkeld zullen er oudere delen van de wortels afsterven, een enzymenpreparaat zorgt er dan voor dat deze resten opgeruimd worden. De verbindingen die dan achtergelaten worden kan de plant dan weer opnemen ten goede van haar ontwikkeling.



                            Grtz

                            Comment

                            • D0RDT
                              Wicked Stoner
                              • May 2009
                              • 215

                              #29
                              Re: Nieuwe familie NLX

                              Oké dan. thanks for the info

                              Comment

                              • D0RDT
                                Wicked Stoner
                                • May 2009
                                • 215

                                #30
                                Re: Nieuwe familie NLX

                                UPDATE

                                Het is weer even stil geweest! Het is ook niet zoooo heeeeel boeiend om vaak foto´s te plaatsen van mijn dames

                                de 2 grote planten slaan erg geel aan.. deze hebben ook zoveel stress gehad over de maanden heen! is niet zo heel gek! Ik ben blij dat ze nog enigszins goed gaan! De 2 planten zijn uit de kast gehaald en zo mn balkon op gegaan. 1 ervan stond maanden geleden al in de bloei. Is goed verder gaan groeien!

                                DeBloei









                                Ik ga komende week nieuwe voeding kopen. Ik denk zelf aan pk 13-14 bloeivoeding.

                                Nu is het wachten op mooie toppen! Ik ben benieuwd wat het oogsten opbrengt. nog even paar maandjes geduld denk ik :p

                                Comment

                                Bezig...