Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe familie NLX

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Nieuwe familie NLX

    Komt wel goed daar!

    Comment


      #32
      Re: Nieuwe familie NLX

      Klein updateje




      De grootste plant heeft wel wat gele bladeren. maar ik maak me geen zorgen Op dit moment geef ik PK13/14 als bijvoeding

      Comment


        #33
        Re: Nieuwe familie NLX

        Je plant ziet er idd maar erg flauw van kleur uit...
        Ga je PK tijdens de hele bloeicyclus geven? Mij is aangeraden dit niet langer dan een week te geven. Misschien kan je beter Terra Flores ofzo geven nu...

        Comment


          #34
          Re: Nieuwe familie NLX

          Petit Update









          Smokeit!

          Comment


            #35
            Re: Nieuwe familie NLX

            stikstof tekort, te kleine potten geen groot genoege buffer dus oftwel wa groeivoeding bijgeven en regelmatig voeden of verpotten in een goeie grond en veel grotere potten
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #36
              Re: Nieuwe familie NLX

              Ik heb de planten gister doorgespoeld. geef ze nu weer bijvoeding. Hopelijk komt de groene kleur weer snel terug!

              Comment


                #37
                Re: Nieuwe familie NLX

                Oorspronkelijk geplaatst door D0RDT View Post
                Ik heb de planten gister doorgespoeld. geef ze nu weer bijvoeding. Hopelijk komt de groene kleur weer snel terug!
                Ma je bijvoeding PK13/14 is effectief een bijvoeding of supplement: PK 13-14 is not a nutrient. It is a nutrient additive (zie site canna)

                met zo kleine potten hebben je planten ook een deftige basisvoeding nodig waar ook de andere nodige elementen inzitten zoals bv de canna flores, bio-bloom, ... 1 van dees producten

                Ook als je pk13/14 van canna is mag je die niet van in het begin bloei meegeven maar vanaf de 3de week bloei meegeven gedurende 1 week.
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment


                  #38

                  Comment

                  Bezig...
                  X