Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

    Oorspronkelijk geplaatst door Plofkop View Post
    Hey, planten zien er goed uit.

    Kun je straks ook nog ff je oogst posten?
    Want ik zit ook te denken om dieselryder te gaan kweken maar ik wil eerst is ff weten wat de oogst nu ongeveer is

    Thnx
    Van de 3 guerilla dieselryders (waar zaden zijn uitgekomen) heb ik maar 15 gr in het totaal geoogst. Ik heb wel geen bloeivoeding gebruikt.
    Van 3 andere DR's,die in een serre werden gekweekt, heb ik slechts 20 gr geoost,wel met een beetje voeding gebruikt.
    Het is aan te raden als je bijvoorbeeld in de zomer al snel weed wil hebben tegen eind juli, soms juni (als je vroeg zaait).
    Maar voor echt een grote oogst zou ik het niet doen.

    Comment


      #32
      Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

      Oorspronkelijk geplaatst door thelos View Post
      als de plant nog niet volledig losgebarsten was heb je een grote kans dat het weer (lichtjes) samengroeit als je het losgescheurde stuk vastbind aan zijn originele stuk (de wonde dus eigenlijk). Ik hoop dat hij het overleeft, want je bent 1 van de enige updatende guerillakwekers bijna aangezien het erop lijkt dat ze veel miserie hadden dit jaar. Zou jammer zijn als je project mislukt.

      Succes, thelos
      dankje thelos, ik had niet gedacht dat er nog een kans bestond dat ze zouden kunnen samengroeien, ik hoop wel vandaag nog foto's te plaatsen...

      Comment


        #33
        Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

        Oorspronkelijk geplaatst door Ganjarilla View Post
        Van de 3 guerilla dieselryders (waar zaden zijn uitgekomen) heb ik maar 15 gr in het totaal geoogst. Ik heb wel geen bloeivoeding gebruikt.
        Van 3 andere DR's,die in een serre werden gekweekt, heb ik slechts 20 gr geoost,wel met een beetje voeding gebruikt.
        Het is aan te raden als je bijvoorbeeld in de zomer al snel weed wil hebben tegen eind juli, soms juni (als je vroeg zaait).
        Maar voor echt een grote oogst zou ik het niet doen.
        Oh, ik wou eigenlijk binnenkort dan beginnen met een vensterbankkweekje voor zaden (ik kan zo'n 4 plantjes kwijt in mijn kamer, en eventueel ook nog een paar in de logeerkamer) die zaden zou ik dan gebruiken voor guerrilla volgende zomer.

        Maar miss moet ik dan toch een ander soortje zoeken

        Comment


          #34
          Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

          Ow voor zaden is het geen probleem, heb van de eerste editie een 70-tal zaden verkregen.
          Bij de 2de editie ( in de serre) heb ik ook zaden verkregen,wat niet gepland was eigenlijk. Ik snap het niet goed,had 3 vrouwelijke planten en 2 van de 3 hadden zaden.Ik vermoed dat er een hermafrodiet tussen zat, ik zie geen andere reden. Maar daar heb ik dan wel meer dan 150 zaden van gekregen en de kwaliteit ziet er goed uit...
          Maar ja,eerst testen natuurlijk.

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

              Oorspronkelijk geplaatst door Ganjarilla View Post
              Ow voor zaden is het geen probleem, heb van de eerste editie een 70-tal zaden verkregen.
              Bij de 2de editie ( in de serre) heb ik ook zaden verkregen,wat niet gepland was eigenlijk. Ik snap het niet goed,had 3 vrouwelijke planten en 2 van de 3 hadden zaden.Ik vermoed dat er een hermafrodiet tussen zat, ik zie geen andere reden. Maar daar heb ik dan wel meer dan 150 zaden van gekregen en de kwaliteit ziet er goed uit...
              Maar ja,eerst testen natuurlijk.
              Als planten door een herma bestoven zijn zijn dan de planten die uit die zaden komen dan ook geen herma's ?

              Comment


                #37
                Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                Oorspronkelijk geplaatst door medion View Post
                Als planten door een herma bestoven zijn zijn dan de planten die uit die zaden komen dan ook geen herma's ?
                daar vrees ik ook voor...

                Comment


                  #38
                  Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                  Foto-update:
                  BJ 1 doet het goed, ik heb de stam wel versterkt met wat touw want de hevige wind kon voor problemen zorgen. Ik geef ze nu gewone aveve bloeivoeding en af en toe een beetje Plagron Algo Bloom.
                  Attached Files

                  Comment


                    #39
                    Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                    BJ 2 heeft wat minder geluk, hij heeft zijn gevecht tegen de wind verloren en is dus gebarsten aan de stam. Ik heb hem versterkt met touw en dikke stokken, hopelijk overleeft hij het....
                    Attached Files

                    Comment


                      #40
                      Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                      Gaat goedkomen ganjarilla
                      Gaat goedkomen jongeman!

                      Comment


                        #41
                        Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                        mooi mooi mooi...

                        Comment


                          #42
                          Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                          Tijd voor een foto-update.... (sry voor de slechte kwaliteit)

                          Alles gaat nog altijd goed,heb wel veel gele bladeren moeten verwijderen maar dit is normaal denk ik.De bovenste toppen krijgen een mooie zwarte rand aan de bladeren, typerend voor Black Jack.Ik geef ze nu Terra Bloom van Plagron. Nog 5 weken, dan is het oogsttijd. Maar weet iemand wat ik kan doen om de buds nog dikker te krijgen? (buiten bemesten met Plagron ntt)

                          BJ 1 :
                          Attached Files

                          Comment


                            #43
                            Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                            Foto-update....
                            BJ 2:
                            Attached Files

                            Comment


                              #44
                              Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                              Yo ganjarilla,

                              Als je de toppen dikker wil krijgen kan je pk13/14 bij geven of zoiets als Top booster
                              NLX outdoor kweek 2011
                              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                              Comment


                                #45
                                Re: Ganjarilla guerilla Black Jack en Dieselryder

                                De tweede ganjaguerilla is voorbij en we hebben de slag gewonnen. De 2 BJ's zijn eindelijk geoogst en het ziet er veelbelovend uit.
                                Ik laat jullie zo snel mogelijk een drooggewicht weten en hopelijk kan ik nog wat foto's nemen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X