Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The church geenhouse ===> guerilla - project

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    The church geenhouse ===> guerilla - project

    Korting op 420shop
    Heb vandaag als extra nog 5 zaadjes van The church greenhouse besteld met als bedoeling een guerilla - project te starten.
    De bedoeling is om eerst deze zaden te laten uitkomen in vochtige doekjes en deze in het begin in een kweekbak buiten te zetten (zie foto) om ze zo wat krachtiger te laten worden. En wanneer ze te groot worden voor deze bak ze in volle grond te zetten. Ben er wel nog niet volledig uit waar ik ze ga zetten.
    Hier even de specificaties van de zaadjes:

    The Church (Greenhouse) gefeminiseerd


    Prijs de Heer! The Church zal je onmiddelijk bekeren: roken is geloven!

    Deze zaden zijn gefeminiseerd, wat betekent dat alle planten van het vrouwelijk geslacht zullen zijn.

    Genetica: Swiss sativa Skunk x Super Skunk x Northern Lights

    Effect: Deze smakelijke wiet geeft een zwaar indica gevoel dat zich ontwikkelt in een lang aanhoudende cerebrale en sociale high.

    Bloeitijd binnen: 9 weken, met een oogst van 700 tot 800 gram per m2

    Bloeitijd buiten: Begin oktober gereed, met een opbrengst tot 900 gram per plant. Produceert veel hars en is zeer bestendig tegen schimmel! Aanbevolen voor vochtige en regenachtige gebieden.

    THC: 16.8%
    CBD: 0.7%
    CBN: 0.6%

    Omdat ik zo laat begonnen ben met dit verwacht ik er ook niet zeer veel van (50 gram van 5 plantjes ofzo). Maar is het goed om al direct van het moment dat ze in de bak staan ze al direct bloedmeel mee te geven? of beter toch niet?
    Alle tips en reacties zijn welkom;

    Mvg

    #2
    Re: The church geenhouse ===> guerilla - project

    Heyhey

    Ik zou even wachten met extra voeding e.d totdat de zaden goed ontkiemt zijn en dat ze stabiel groeien. Ik het begin hebben de planten nog geen goede wortelstelsel dus dan kan het plantje ook nog niet zoveel voeding tot zich nemen.

    suc6! en goed om niet teveel oogst te verwachten

    Smoke it!

    Comment


      #3
      Re: The church geenhouse ===> guerilla - project

      Hier een foto van de kweekbak:

      mvg
      Attached Files

      Comment


        #4
        Re: The church geenhouse ===> guerilla - project

        Kijk dat doe je netjes! Houd wel de vochtigheid in de gaten

        Comment


          #5
          Re: The church geenhouse ===> guerilla - project

          zaaqdjes zijn eindelijk toegekomen en liggen nu in het water, foto's volgen

          mvg

          Comment


            #6
            Re: The church geenhouse ===> guerilla - project

            zo hier is een eerste foto, van de zaadjes in het water. Na 24 uur ga ik ze in een vochtig doekje leggen en dan maar wachten tot ze uitkomen. Ben is benieuwd hoeveel er nog gaan leven als het tijd is om ze te oogsten:


            Mvg
            Attached Files

            Comment


              #7
              Re: The church geenhouse ===> guerilla - project

              Goed bezig, ik zal je topic volgen, en volgend jaar sowieso ook een Guerilla-kweekje doen!

              Succes!

              Comment


                #8
                Re: The church geenhouse ===> guerilla - project

                er zijn al 3 zaadjes ontkiemt, maar ik vrees dat er al 1 kapot is nu dus nog hopen op die andere 2:


                Mvg
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: The church geenhouse ===> guerilla - project

                  Hier weer een kleine update: ik heb juist drie plantjes proberen overplanten, maar 1 heeft dit al niet overleeft. Dus heb ik voor het moment nog 2 levende en 1 dat nog moet uitkomen.
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: The church geenhouse ===> guerilla - project

                    Niet echt duidelijk de foto's maar waarom is die 1e zo ver aan de kant geplant?
                    En de grond ziet er te vochtig uit.. pas op met de kleine

                    Comment


                      #11
                      Re: The church geenhouse ===> guerilla - project

                      hier een update, omdat ik 5 dagen niet thuis had ik besloten om ze al direct buiten te zetten. En toen ik derjuist ging kijken had ik verwacht dat ze allemaal dood gingen zijn met dat droog weer maar tot mijn verbazing leefde er nog 1 en dit zag er zeer gezond uit. Wat dus wilt zeggen dat dit een redelijk stevig plantje is dus in dit exemplaartje heb ik wel vertrouwen, het is alleen wat scheef gegroeid doordat het stokje was omgevallen maar dat komt nog wel goed:
                      Attached Files

                      Comment


                        #12
                        Re: The church geenhouse ===> guerilla - project

                        morgen ben ik voor 10 dagen weg dus heb ik besloten om ze vandaag op haar guerilla plekje te zetten en dan maar afwachten en hopen. Ik hoop dat ze het haalt, maar ik heb al gemerkt dat het een zeer stevig plantje is dus ik heb er wel vertrouwen in

                        Comment


                          #13
                          Re: The church geenhouse ===> guerilla - project

                          En hoe zit het ermee?
                          In't algemeen, weinig nieuws van de guerillakwekers precies.

                          Comment


                            #14
                            Re: The church geenhouse ===> guerilla - project

                            Deze is spijtig genoeg al mislukt, ik had ze 4 dagen alleen gelaten. En ze leefde nog maar daarachter was ik een 10 dagen op reis en ze zijn gesneuveld onder een serieuze hagelbui, maarja het is niet voor niets geweest ===> veel uit geleerd.
                            Volgend jaar opnieuw en zeker vroeger beginnen. Maar ik heb nog altijd mijn andere plant, en daar ben ik van overtuigd dat die tot een goed einde gaat komen:
                            http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...095/page6.html

                            Mvg

                            Comment

                            Bezig...
                            X