eerste buiten kweek autoflower&skunk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • escobar
    Ultra Stoner
    • Jun 2009
    • 113

    #1

    eerste buiten kweek autoflower&skunk

    Korting op 420shop
    Hallo
    ik begin met me eerste kweek met Quick one(autoflower) en skunk.
    binnekort komen foto's erop de zaden zijn er net in en de hoofdjes komen net na boven
    ik heb als voeding bio vega (biocanna) en super vit (hesi).
    tips zijn altijd welkom.

    gr escobar
  • escobar
    Ultra Stoner
    • Jun 2009
    • 113

    #2
    Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

    de plantjes komen omhoog de autoflowers zijn nog bezig denk dat ze morge omhoog komen wanneer die ook omhoog zijn zet ik de eerste foto's erbij
    bij de skunk is een blaadje gescheurd kan dat kwaad of is het niet zo erg op het begin?

    greetz

    Comment

    • escobar
      Ultra Stoner
      • Jun 2009
      • 113

      #3
      Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

      skunk en autoflower zijn goed aan het groeie foto's komen zeer snel moet een goede camera vinden

      greetz

      Comment

      • D0RDT
        Wicked Stoner
        • May 2009
        • 215

        #4
        Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

        Hey ben benieuwd naar je plantjes! bijna iedere telefoon heeft wel een cameratje waar je beetje foto'tje mee kan schieten tog

        smoke it!

        Comment

        • escobar
          Ultra Stoner
          • Jun 2009
          • 113

          #5
          Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

          hier zijn de foto's wel via een iphone merja zijn foto's haha


          comment is altijd welkom! greetz esco

          Comment

          • D0RDT
            Wicked Stoner
            • May 2009
            • 215

            #6
            Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

            Escobar, je kunt de foto's van Mijnalbum (net zoals ik doe) direct plaatsen, via het icoontje met die bergjes en t zonnetje.. daar plak je de link in van de foto en huppakkeeeee..

            Nice! keep up the good work

            Succes

            Smoke it!

            Comment

            • weedeveryday
              Retired
              • Feb 2009
              • 458

              #7
              Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

              dat ziet er al goed uit g nu hopen op een goeie zomer g
              grtz een wietroker is geen onruststoker

              Comment

              • escobar
                Ultra Stoner
                • Jun 2009
                • 113

                #8
                Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

                oke man dankje ja had gehoord rest van de week lekker weer dus zet ik ze in het zonnetje en laat ik ze genieten
                maar verder zien ze er wel goed uit toch?

                greetz

                Comment

                • escobar
                  Ultra Stoner
                  • Jun 2009
                  • 113

                  #9
                  Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

                  Comment

                  • escobar
                    Ultra Stoner
                    • Jun 2009
                    • 113

                    #10
                    Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

                    de plantjes hebben vandaag weer lekker genoten van de zon en zou dus paar dagen ook blijven de zon dus ik ben blij
                    als een blaadje een beetje omhoog is gekruld maakt het toch niet veel uit?

                    greetz

                    Comment

                    • Xilvero
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 208

                      #11
                      Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

                      Haha, ziet er leuk uit, bij mij zijn ze nog nét iets kleiner, maar staan wel ook ergens in Maastricht van dat zonnetje te genieten.

                      Comment

                      • escobar
                        Ultra Stoner
                        • Jun 2009
                        • 113

                        #12
                        Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

                        jaja maastricht is wel fijn dat autoflower binnen 2 maanden helemaal klaar is want was een beetje laat begonnen dat verbeter ik gewoon bij de volgende kweek

                        Comment

                        • Xilvero
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 208

                          #13
                          Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

                          Precies, zo denk ik er ook over.

                          Succes, ik volg je!

                          Comment

                          • escobar
                            Ultra Stoner
                            • Jun 2009
                            • 113

                            #14
                            Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

                            de plantjes hebben vandaag weer genoten van de zon hoop dat het zo blijf!

                            Comment

                            • escobar
                              Ultra Stoner
                              • Jun 2009
                              • 113

                              #15
                              Re: eerste buiten kweek autoflower&skunk

                              de vrouwtjes gaan goed binnenkort nieuwe foto's

                              Comment

                              Bezig...