15 Femi Greenhouse zaden - Verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jellepieters
    Retired
    • May 2009
    • 14

    #1

    15 Femi Greenhouse zaden - Verslag

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik dacht: "Het is eenmaal ook economische crisis voor mij dus ik bestel 15 cannabis zaadjes."
    Gisteren zijn onze zaadjes aangekomen die we besteld hadden bij Greenhouse (prachtige service trouwens).

    Super Silver Haze..............x1
    LemonSkunk.....................x2
    Big Bang............................x1
    White Rhino.......................x2
    Hawaiian Snow..................x1
    Arjan's Haze #1.................x1
    Arjan's Haze #3.................x1
    A.M.S................................x1
    WhiteWidow.....................x1
    El Nino..............................x1
    Cheese.............................x1
    The Church.......................x1
    Trainwreck........................x1

    Ik heb de zaden elk +/- 15u in een glas water laten staan in het donker met een temperatuur van 23°C. Daarna heb ik ze zoals iedereen tussen 2borden gelegd met natte keukenrol en heb ze al 2x vochtig gemaakt vandaag en straks voor het slapengaan nog eens.

    Ik ben geen kenner van de potgrond en voeding maar ik heb potgrond en voeding voor Buxus gekocht bij gebrek aan beter.
    Er zit leem in die grond dus ik hoop dat dat goed komt. Ook heb ik dan maar 15 potten gekocht. Niet al te groot. Ik ga ze als ze groter zijn in de volle grond zetten. (denk ik)

    Ik zal foto's uploaden als er wat boeiends gebeurt.

    *Is het trouwens erg dat we nu pas begonnen zijn (16-06-09)?*
    Last edited by jellepieters; 17 June 2009, 21:01. Reden: te veel gekopieerd uit worddocument
  • Freddy
    Wicked Stoner
    • May 2009
    • 221

    #2
    Re: 15 Femi Greenhouse zaden - Verslag

    mmm, deze ga ik volgen ben momenteel ook bezig met arjan's haze #1 en met te church van greenhouse, alvast veel succes.

    Mvg

    Comment

    • jellepieters
      Retired
      • May 2009
      • 14

      #3
      Re: 15 Femi Greenhouse zaden - Verslag

      Oorspronkelijk geplaatst door Freddy
      mmm, deze ga ik volgen ben momenteel ook bezig met arjan's haze #1 en met te church van greenhouse, alvast veel succes.

      Mvg

      dankjewel.

      en ik zal het nodig hebben. 't is namelijk mijn eerste keer

      Comment

      • thelos
        Bong Master
        Lucky Member
        • Jun 2008
        • 306

        #4
        Re: 15 Femi Greenhouse zaden - Verslag

        Oorspronkelijk geplaatst door jellepieters
        Hallo,
        Ik dacht: "Het is eenmaal ook economische crisis voor mij dus ik bestel 15 cannabis zaadjes."
        Gisteren zijn onze zaadjes aangekomen die we besteld hadden bij Greenhouse (prachtige service trouwens).

        Super Silver Haze..............x1
        LemonSkunk.....................x2
        Big Bang............................x1
        White Rhino.......................x2
        Hawaiian Snow..................x1
        Arjan's Haze #1.................x1
        Arjan's Haze #3.................x1
        A.M.S................................x1
        WhiteWidow.....................x1
        El Nino..............................x1
        Cheese.............................x1
        The Church.......................x1
        Trainwreck........................x1

        Ik heb de zaden elk +/- 15u in een glas water laten staan in het donker met een temperatuur van 23°C. Daarna heb ik ze zoals iedereen tussen 2borden gelegd met natte keukenrol en heb ze al 2x vochtig gemaakt vandaag en straks voor het slapengaan nog eens.

        Ik ben geen kenner van de potgrond en voeding maar ik heb potgrond en voeding voor Buxus gekocht bij gebrek aan beter.
        Er zit leem in die grond dus ik hoop dat dat goed komt. Ook heb ik dan maar 15 potten gekocht. Niet al te groot. Ik ga ze als ze groter zijn in de volle grond zetten. (denk ik)

        Ik zal foto's uploaden als er wat boeiends gebeurt.
        Als je in België woont kan je echt Alles bij aveve winkels kopen wat je nodig hebt om te growen. Je zal wel geen batmix bv vinden die naar het schijnt echt de moeite is, maar sowieso keer daarnaartoe gaan, een goede grondsamenstelling is te vinden thx to canabobo waar ge alles behalve de perliet en beendermeel ook bij de boerenbond kunt hale.
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing-t1244.html
        As ge nen auto hebt kunde het best is naar growshop alien gaan, da is nie ver over de grens en daar hebben ze alles voor perfecte grondsamenstelling en ik denk da ze daar ook wel heel behulpzaam zijn.

        Ik ga ook zeker volgen, ik groei op dit moment ook thechurch van greenhouse .
        Het is de eerste keer dat ik thechurch grow maar een maat van mij had vorig jaar 400 gram droog van 1 plantje met gewoon standaard dcm potgrond zonder mest of niet. Dus lijkt me zeker een potent plantje wat ook belangrijk is in deze jaren van crisis.

        Comment

        • jellepieters
          Retired
          • May 2009
          • 14

          #5
          Re: 15 Femi Greenhouse zaden - Verslag

          Oorspronkelijk geplaatst door thelos
          Als je in België woont kan je echt Alles bij aveve winkels kopen wat je nodig hebt om te growen. Je zal wel geen batmix bv vinden die naar het schijnt echt de moeite is, maar sowieso keer daarnaartoe gaan, een goede grondsamenstelling is te vinden thx to canabobo waar ge alles behalve de perliet en beendermeel ook bij de boerenbond kunt hale.
          http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing-t1244.html
          As ge nen auto hebt kunde het best is naar growshop alien gaan, da is nie ver over de grens en daar hebben ze alles voor perfecte grondsamenstelling en ik denk da ze daar ook wel heel behulpzaam zijn.

          Ik ga ook zeker volgen, ik groei op dit moment ook thechurch van greenhouse .
          Het is de eerste keer dat ik thechurch grow maar een maat van mij had vorig jaar 400 gram droog van 1 plantje met gewoon standaard dcm potgrond zonder mest of niet. Dus lijkt me zeker een potent plantje wat ook belangrijk is in deze jaren van crisis.

          njah ik heb geen auto helaas. Heb m'n spullen in Hiels gekocht (misschien ken je het). En als dat waar is van The Church zal ik een zeer gelukkig man zijn. en jij ook veel succes trouwens!

          Comment

          • snaaps
            Retired
            • Jun 2009
            • 181

            #6
            Re: 15 Femi Greenhouse zaden - Verslag

            Oorspronkelijk geplaatst door jellepieters

            *Is het trouwens erg dat we nu pas begonnen zijn (16-06-09)?*

            mwah, verwacht geen super bomen met grote opbrengsten.
            Opbrengst zal aanzienlijk lager zijn, afhankelijk van de plant.

            Comment

            • organic
              Psychonaut
              • May 2009
              • 739

              #7
              Re: 15 Femi Greenhouse zaden - Verslag

              Ja hallo zeker, 15 fem ...

              Comment

              • jellepieters
                Retired
                • May 2009
                • 14

                #8
                Re: 15 Femi Greenhouse zaden - Verslag

                Oorspronkelijk geplaatst door snaaps
                mwah, verwacht geen super bomen met grote opbrengsten.
                Opbrengst zal aanzienlijk lager zijn, afhankelijk van de plant.
                dat is dan ook de reden waarom ik er 15 gekocht heb. XD

                Comment

                • jellepieters
                  Retired
                  • May 2009
                  • 14

                  #9
                  Re: 15 Femi Greenhouse zaden - Verslag

                  Ik ga straks eens kijken of ze goed ontkiemt zijn. Zoja, dan stop ik ze direct in de grond.
                  Ik veronderstel niet dat jullie foto's van een bordje met natte keukenrol willen zien?

                  Comment

                  • Freddy
                    Wicked Stoner
                    • May 2009
                    • 221

                    #10
                    Re: 15 Femi Greenhouse zaden - Verslag

                    @ jellepieters: bij mij is het ook de eerste keer zen.

                    Mvg

                    Comment

                    • jellepieters
                      Retired
                      • May 2009
                      • 14

                      #11
                      Re: 15 Femi Greenhouse zaden - Verslag

                      Oorspronkelijk geplaatst door Freddy
                      @ jellepieters: bij mij is het ook de eerste keer zen.

                      Mvg
                      Dan wens ik je NOG meer succes

                      Comment

                      Bezig...