Robba's Dwarfmix.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #1

    Robba's Dwarfmix.

    Korting op 420shop
    Heb 4 zaadjes gepoot en in de propegator gezet .
    Ben benieuwd wanneer ze uitkomen , en dan gelijk in de cementkuip .
    Fotootjes volgen .

    Grtz.
  • snaaps
    Retired
    • Jun 2009
    • 181

    #2
    Re: Robba's Dwarfmix.

    Oorspronkelijk geplaatst door Robba
    dan gelijk in de cementkuip .
    Thats the spirit!
    Ga je ze ook direct buiten zetten?

    Comment

    • Robba
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 809

      #3
      Re: Robba's Dwarfmix.

      Alle zaadjes zijn nu ontkiemd , hierbij wat fotootjes .
      Ze staan nog onder de tl , als ze wat groter zijn gaan ze de cementkuip in.

      Grtz.
      Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #4
        Re: Robba's Dwarfmix.

        Update , 1 heeft het niet gered dus 3 in de cementkuip geplaatst.


        Grtz.
        Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

        Comment

        • ijscoman1
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2008
          • 1768

          #5
          Re: Robba's Dwarfmix.

          Veel succes Robba, ik ben benieuwd hoe ze het doen gaan met z'n allen. Toch jammer van die ene maar goed drie is ook mooi

          Greetzz

          Comment

          • Robba
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 809

            #6
            Re: Robba's Dwarfmix.

            Zo weer even tijd voor een update , er was er één omgeknakt maar is alweer aardig hersteld
            Nog even een paar fotootjes .
            Ze groeien aardig komt al aardig wat blad aan , nou maar bidden dat het dames zijn.

            Grtz.
            Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

            Comment

            • Xilvero
              Retired
              • Jun 2009
              • 208

              #7
              Re: Robba's Dwarfmix.

              Ziet er goed uit, je grond is wel érg droog, niet?

              Succes!

              Comment

              • Robba
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 809

                #8
                Re: Robba's Dwarfmix.

                Nee , alleen de bovenlaag is droog , staan volop in de zon.
                Had ze gisteren nog 2,5 liter water gegeven.

                Grtz.

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: Robba's Dwarfmix.

                  High Robba,

                  Dat ziet er gezellig uit zo met zijn drietjes bij elkaar.

                  Grtz

                  Comment

                  • Xilvero
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 208

                    #10
                    Re: Robba's Dwarfmix.

                    Ben eens benieuwd hoe ze er nu bij staan!
                    Kijken of je me al hebt ingehaald..!

                    ~Xilvero

                    Comment

                    • Robba
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2008
                      • 809

                      #11
                      Re: Robba's Dwarfmix.

                      Zo weer ff een update ze groeien lekker , hier weer wat foto's.

                      Grtz.
                      Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #12
                        Re: Robba's Dwarfmix.

                        High Robba,

                        gaat goed daarzo al mooi aan de derde internode bezig.

                        Thumbs up


                        Grtz

                        Comment

                        • organic
                          Psychonaut
                          • May 2009
                          • 739

                          #13
                          Re: Robba's Dwarfmix.

                          Ja dat vlot he
                          Toch voor paar dagen hartstikke vooruit gegaan.

                          Ik heb nu voor het eerst ooit twee zaailingen buiten van jongs af.
                          En dat is veel beter gegaan dan onder de TL lamp. Maar was ook veel zonlicht.

                          Comment

                          • Robba
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2008
                            • 809

                            #14
                            Re: Robba's Dwarfmix.

                            Weer even een update , niet zo hard gegroeit deze periode .
                            Weinig zon veel wind en regen.
                            Maar toch even een paar fotootjes.
                            Ook een foto van mijn troostprijsje bijgevoegd

                            Grtz.
                            Last edited by Robba; 3 September 2009, 19:43.

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #15
                              Re: Robba's Dwarfmix.

                              mooie plantjes !en 2 verschillende fenos

                              Comment

                              Bezig...