Biologische Kweek ( zonder lampen etc. ) 1e Keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Six
    Retired
    • Mar 2009
    • 6

    #1

    Biologische Kweek ( zonder lampen etc. ) 1e Keer

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik ga beginnen met een biologische kweek,
    Dus geen lampen enz.

    het zaadje is nu aan het ontkiemen ( zie foto´s )


    Beetje kleine foto´s maar hopelijk is het te zien



    Dit is me eerste kweek en ik ben benieuwd of er wat uitkomt
    Zal de komende dagen/weken wel een paar updates geven

    Greetz
  • Mr_3ppozz
    Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 659

    #2
    Re: Biologische Kweek ( zonder lampen etc. ) 1e K

    ga je de plantjes buiten in het zonnetje zetten?

    hoe wil je het verder aanpakken? wel voeding geven of ga je de plantjes aan de natuur geven?
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment

    • Six
      Retired
      • Mar 2009
      • 6

      #3
      Re: Biologische Kweek ( zonder lampen etc. ) 1e K

      Ik ga ze denk ik in me vensterbank zetten en als ze groter en sterker worden zet ik ze denk ik ook lekker in de zon op me balkon,

      voorderest denk ik wel dat ik ze voeding ga geven om ze toch wat sterker te maken.
      tips voor voeding ?

      Comment

      • haze'o'lator
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 1273

        #4
        Re: Biologische Kweek ( zonder lampen etc. ) 1e K

        [attentie]verplaatst naar buitenkweekverslagen,grtzzz haze'o'lator[/attentie]

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: Biologische Kweek ( zonder lampen etc. ) 1e K

          High

          leuk ook een vensterbank kweker, zelf heb ik een funkweekje staan als kamerplant dus ook binnen maar als kan opt balkon of int open raam, het glas houd erg veel licht tegen wel 70%, en zal je planten doen strekken. dus alst ff kan raam open.

          ga dat volgen leuke move zoon boikweek

          grtz

          Comment

          • Six
            Retired
            • Mar 2009
            • 6

            #6
            Re: Biologische Kweek ( zonder lampen etc. ) 1e K

            Oke bedankt voor de tip !
            Maar kan ik als me plantje al iets van 10 cm is hem al metteen in de zon zetten ?
            Of is dat nog te heet voor hem?
            Last edited by Six; 26 June 2009, 10:26.

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: Biologische Kweek ( zonder lampen etc. ) 1e K

              Jahoor geen enkel probleem. gewoon int open raam in de zon. vinden ze wel lekker. Ook flinke wind is doorgaans geen enkel probleem.

              grtz

              Comment

              Bezig...