1e Kweek Lowryder #2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • cuncun
    Retired
    • Jun 2009
    • 17

    #1

    1e Kweek Lowryder #2

    Korting op 420shop
    Hoi, na het lezen van meerdere topics heb ik besloten om ook wat te proberen.

    Ik heb 2 kleine potjes met potgrond gevuld en in elk een zaadje gestopt en klein beetje water gegeven.

    De bedoeling is om na het uitkomen van de zaadjes eerst een week of 2 voor de vensterbank te laten groeien en dan op het balkon te zetten.





    Alle tips en comments zijn welkom.
  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #2
    Re: 1e Kweek Lowryder #2

    Hey je mag de potjes goed nat maken en dan mss best een beetje doorzichtige folie over de potten met een paar kleine gaatjes in geprikt dan op een plaats zetten waar je een zo constant mogelijke temperatuur hebt.

    Vanaf de plantjes bovenkomen mag je de plastiek dan weghalen. Ook ben je best dat je lowryders niet teveel verpot dus zorg dat je volgende pot de definitieve pot is +5liter

    Voor de rest zal dit wel goedkomen
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • Mr_3ppozz
      Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 659

      #3
      Re: 1e Kweek Lowryder #2

      Oorspronkelijk geplaatst door cuncun

      Alle tips en comments zijn welkom.

      Tip: Ruim je desktop op, hij staat een beetje vol

      [ontopic]

      Leuke keus, wel zou ik je aanraden om niet voor te groeien op de vensterbank, zet de potjes ,zodra ze ontkiemd zijn, op het balkon neer en laat ze de volle tijd van de zon genieten, ze kunnen dat makkelijk hebben
      sigpic
      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

      Comment

      • cuncun
        Retired
        • Jun 2009
        • 17

        #4
        Re: 1e Kweek Lowryder #2

        Bedankt beste mensen voor jullie snelle reacties.

        Ik heb de potjes extra bewaterd en er doorzichtige folie op gedaan met een paar gaatjes.

        Ik ga ze dan op het balkon zetten wanneer ze boven de grond zijn gekomen
        en morgen ga ik ff bij de praxis langs om een paar 5 liter potten halen en potgrond, denk dat ik ook een zak met hydro/lava-korrels ga halen voor onderaan de pot.

        Offtopic: Inderdaad Mr 3ppozz hoogst tijd om de pc weer eens te formatteren.

        Comment

        • haze'o'lator
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 1273

          #5
          Re: 1e Kweek Lowryder #2

          [quote=Mr_3ppozzz wel zou ik je aanraden om niet voor te groeien op de vensterbank[/quote]

          lowriders moet je niet voorgroeien...

          btw verplaatst naar buitenkweekverslagen!

          grtzzz

          Comment

          • Xilvero
            Retired
            • Jun 2009
            • 208

            #6
            Re: 1e Kweek Lowryder #2

            Ziet er leuk uit! Een beetje aan de late kant (net als mij), maar succes ermee!
            Gewoon buiten zetten!

            ~Xilvero

            Comment

            • JamesBonte
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 264

              #7
              Re: 1e Kweek Lowryder #2

              Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz
              Tip: Ruim je desktop op, hij staat een beetje vol

              [ontopic]

              Leuke keus, wel zou ik je aanraden om niet voor te groeien op de vensterbank, zet de potjes ,zodra ze ontkiemd zijn, op het balkon neer en laat ze de volle tijd van de zon genieten, ze kunnen dat makkelijk hebben

              Op de vensterbank lukt anders beter als je denkt hoor (wel een vensterbank in het zuiden nemen dan!
              Ik heb zo vorig jaar toch 75gram wiet van 1plant kunnen oogsten door hem gewoon op mn vensterbank te zetten! (na een tijdje stond hij wel naast mn vensterbank wegens te groot:p)

              Ik ben dit jaar ook bezig met LR2. Ik sta al wel een maandje voor, maar ik volg je. Dan kan ik eens vergelijken en kijken of mn vensterbank het echt veel slechter doe.

              veel succes met je kweekje!

              Comment

              • cuncun
                Retired
                • Jun 2009
                • 17

                #8
                Re: 1e Kweek Lowryder #2

                Ik ben al tevreden als ik er tussen de 20 a 30 gram vanaf haal voor de rest hoop ik op gezonde planten.

                Maar wie weet ik heb nog 3 zaadjes liggen dus kan ik eventueel nog tussendoor experimenteren.

                Comment

                • JamesBonte
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 264

                  #9
                  Re: 1e Kweek Lowryder #2

                  zijn ze nog steeds niet uitgekomen?

                  Comment

                  • cuncun
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 17

                    #10
                    Re: 1e Kweek Lowryder #2

                    Nog steeds niet uit gekomen

                    Ik denk dat ik de andere 3 zaadjes ga ontkiemen met keukenpapier.

                    Comment

                    • cuncun
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 17

                      #11
                      Re: 1e Kweek Lowryder #2

                      De 3 zaadjes zijn ontkiemd ik heb ze overgeplant in grotere potten en heb ze op het balkon gezet nu maar wachten tot dat ze boven de grond komen fotos volgen nog.

                      Comment

                      • cuncun
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 17

                        #12
                        Re: 1e Kweek Lowryder #2

                        Update: Foto's 14 juli 2009







                        Comment

                        • Weedy
                          Ultra Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2248

                          #13
                          Re: 1e Kweek Lowryder #2

                          Let op dat de grond niet uitdroogt, dan zal hij geen vocht meer vast kunnen houden.

                          Heb je ook gaatjes in de onderkant van de potten / emmertjes gemaakt? Zo kan het overtollige water eruit, als je er eens teveel water in gooit.
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment

                          • cuncun
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 17

                            #14
                            Re: 1e Kweek Lowryder #2

                            Ik heb onderaan de pot/emmer hydrokorrels maar zal inderdaad een paar gaatjes maken.

                            Comment

                            • Xilvero
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 208

                              #15
                              Re: 1e Kweek Lowryder #2

                              Ziet er leuk uit, hoop dat het nog iets word dit jaar!

                              Comment

                              Bezig...