Hoe het compleet NIET moet!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Subblaffer
    Chronic Stoner
    • Jul 2009
    • 166

    #76
    Re: Hoe het compleet NIET moet!

    Toch weer even een update'je!

    Nounou, ze groeien echt gewoon compleet debiel hard!
    De grootste plant is nu 2.04 meter!



    Plant 1 (de eenna grootste is duidelijk mannetje):


    Plant 2, de grootste is ook een flinke man met ballen:


    Plant 3, heeft ook ballen (niet zo duidelijk te zien op deze foto, maar hij heeft ze wel degelijk)...


    En plant 4, daar vestig ik nu nog wat hoop op, die laat nog geen ballen zien en wel iets dat op vrouwelijke voorbloei lijkt:


    Toch denk ik bij de mannen toch ook wel haartjes te zien, of hoort dat bij de mannen??? Anders zouden ze misschien wel herma kunnen zijn....???

    Binnenkort gaan er 3 mannen tegen de vlakte, maar hier wil ik zo lang mogelijk mee wachten, tot het moment dat ze echt 'geslachtsrijp' zijn.

    Ik pulk er regelmatig een balletje af en kijk of er al stuifmeel in zit. Dat is tot nu toe nog niet zo.
    Attached Files

    Comment

    • SirSmokeAllot
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 1968

      #77
      Re: Hoe het compleet NIET moet!

      Yo sub...
      Don't shoot the piano player man, maar ik denk dat de eerste foto's zeker herma's zijn... Innige deelneming.
      Van de laatste is het idd nog moeilijk. Ben je zeker dat in de rechter onderste oksel er geen balletje hangt? Zou het goed in de gaten houden man.
      Veel suc6 kerel want dat zou echt tegenslag zijn...

      Grtz $iR
      sigpic

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #78
        Re: Hoe het compleet NIET moet!



        Wat zit daar?? Lijkt me ook een herma....
        Je bent niet alleen, heb vanavond ook mijn laatste stek in de container geflikkerd...

        vale.
        Last edited by ceBep; 17 August 2009, 20:33.

        Comment

        • SirSmokeAllot
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 1968

          #79
          Re: Hoe het compleet NIET moet!

          dacht eerlijk gezegd ook dat 'het' er allemaal zeer verdacht uitzag...
          Grtz $iR
          sigpic

          Comment

          • Subblaffer
            Chronic Stoner
            • Jul 2009
            • 166

            #80
            Re: Hoe het compleet NIET moet!

            Jammer maar helaas, dit project gaat nu toch echt tegen zijn einde aan lopen.

            Alle 4 de planten blijken hele mooie hermafrodieten!

            Zie hier een topje van de herma:


            Allemaal mooie haartjes waarvan ik me afvraag of daar nog wat THC aanzit. Overal lees ik dat dat nog geen 0,1% zou zijn bij kempzaad, maar toch, ik wil het 't liefst zelf ontdekken.

            Maar helaas, ze hebben ook een hele hoop grote ballen en tot mijn schrik zag ik dat de ballen vandaag rijp zijn geworden en sommige zelfs zijn opengebarsten.

            Zie hier:


            Tis triest, maar het is waar.
            Vanavond zullen ze alle 4 tegen de vlakte gaan.....

            Mijn buurman zou het niet leuk vinden als zijn planten bevrucht zouden worden. Gelukkig zie ik bij de buurman nog geen bloeiverschijnselen.
            Ook ik heb nog een ander projectje in potten (hash plant), die vertonen ook nog helemaal geen bloei.

            Ik vind het trouwens wel vreemd dat mijn kempplanten NU al volledig lopen te bloeien. Meestal begint dat toch pas rond september en later???


            Dan om af te sluiten nog even een fotootje van gisteren.

            (De grootste net opgemeten: 2.30m!!!)

            Is er nog een mogelijkheid om ze toch uit te laten bloeien?
            Of toch het beste om ze de nek om te draaien?
            Attached Files
            Last edited by Subblaffer; 21 August 2009, 18:16.

            Comment

            • okke
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 123

              #81
              Re: Hoe het compleet NIET moet!

              als je je buurman een plezier wil doen zou ik ze zo snel mogelijk omkappen..
              spijtige zaak maar volgende keer beter, hier kan je echt niets meer met doen.

              grtz

              Comment

              • SirSmokeAllot
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 1968

                #82
                Re: Hoe het compleet NIET moet!

                hm...en plezier. Je kunt altijd de voor wat hoort wat kaart voorzichtig uitspelen natuurlijk maar het is uiteraard wel jammer.

                Grtz $iR
                sigpic

                Comment

                • cuncun
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 17

                  #83
                  Re: Hoe het compleet NIET moet!

                  Herma's produceren toch alleen feminised seed of heb ik dat verkeerd?

                  maarja jammer voor je planten ze waren wel lekker groot geworden.

                  Comment

                  • Subblaffer
                    Chronic Stoner
                    • Jul 2009
                    • 166

                    #84
                    Re: Hoe het compleet NIET moet!







                    Allen superbedankt voor de steun, support en antwoorden in dit topic.
                    Ik heb er echt megaveel van geleerd!!! Volgend jaar een serieuze kweek met echte zaden!!!

                    Verder kun je mijn 'hash plant draadje', welke nog volop loopt HIER volgen!
                    Attached Files

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #85
                      Re: Hoe het compleet NIET moet!

                      Doet wel ff zeer, maar is beter zo.
                      Je andere plantjes geven je steun ......

                      vale.

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #86
                        Re: Hoe het compleet NIET moet!

                        ow subblaffer, ken beure, maar zoals je zegt veel geleerd succes met de volgende ronde
                        grtz

                        Comment

                        • Tosti
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 306

                          #87
                          Re: Hoe het compleet NIET moet!

                          RIP plantjes.

                          De stammetjes zagen er lekker stevig uit

                          Succes alvast volgend jaar!

                          Comment

                          • Subblaffer
                            Chronic Stoner
                            • Jul 2009
                            • 166

                            #88
                            Re: Hoe het compleet NIET moet!

                            Dank allemaal voor de steunbetuigingen!

                            En, o ja, voor diegenen die zich afvragen wat er nou gebeurd is met dit plantje:


                            Daar is nu dit uit gegroeid:
                            Attached Files

                            Comment

                            • Freddie
                              Retired
                              • Aug 2009
                              • 9

                              #89
                              Re: Hoe het compleet NIET moet!

                              Jammer dat er geen vrouwtje tussenzit maar euuh, ik ga dalijk ook ff kijken naar een zak zaad die me pa heeft voor de mussen. Leuk idee.

                              Comment

                              • organic
                                Psychonaut
                                • May 2009
                                • 739

                                #90
                                Re: Hoe het compleet NIET moet!

                                En hebt ge hem er nu uitgevist om als voeding te gaan gebruiken?

                                Overigens, had het u al gezegd... als je dat er zo gaat ingooien... mss zien de vuilnismannen dat bij het legen van je vuilnis.

                                Ik denk dat wietplanten wel kunnen gerecycleerd worden tot voeding...

                                Comment

                                Bezig...