mijn mohamram(ofzo)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • organic
    Psychonaut
    • May 2009
    • 739

    #16
    Re: mijn mohamram(ofzo)

    das een eerste waarschuwing op fosfor te kort meestal.
    Da ze omhoog beginnen krullen.

    Comment

    • fluke
      Retired
      • Jul 2009
      • 10

      #17
      Re: mijn mohamram(ofzo)

      Eerst en vooral sorry voor de dubbele post(is mijn eerste forum ooit)
      het probleem van de vorige post is opgelost..blijkbaar een zwak moment
      Nu terug een probleem waar ik me wel goed zorgen over maak.Heb al gezocht hier op het forum maar niks tegen gekomen(scheel kijken kan het ook zijn).
      Weet iemand wat dit is het zit niet op gans de plant.Het zijn gele stippen.
      Sorry voor de onscherpe foto's.
      Attached Files

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #18
        Re: mijn mohamram(ofzo)

        lijkt me bladluis schade. kijk eens aan de onderkant van het blad met een loep.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #19
          Re: mijn mohamram(ofzo)

          Dat is het begin van Wantsen die gele stippen zullen gaatjes worden
          Kijk hier maar even Suc6
          gaatjes in bladeren
          Last edited by Jointjedraaien; 5 July 2010, 12:25.
          God was never on your side..

          Comment

          • boertje007
            Retired
            • Jun 2009
            • 43

            #20
            Re: mijn mohamram(ofzo)

            Ik heb dat ook.

            dit doe ik er aan.
            Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!

            Last edited by Jointjedraaien; 5 July 2010, 12:25.

            Comment

            Bezig...