Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

    Korting op 420shop
    Ik heb al een tijdje zitten kijken op deze site van hoe ik goed mijn plantje moest kweken tot dat ik vandaag dacht van laat ik ook eens lid worden en mijn voortgang van mijn plantje ook maar eens showen.

    Ik heb mijn plant van een vriend van mij gehad toen hij ongeveer 7cm was (eind mei) helaas geen foto's van sinds 9 juni heb ik foto's zitten maken.

    De eerste foto is van 9 juni
    de tweede foto van 29 juni
    de derde foto van 2 juli (net omgepot in een 100liter space kuip)
    de vierde foto van gisteren 6 juli

    Graag wil ik weten wat jullie van mijn voortgang vinden is het normaal of vrij snel in een maand-tje of juist niet?


    De 2 laatste foto's heb ik net genomen (19:00 09-07-09) alleen aan de achterkant ziet hij er veel ''schraler/slechter'' uit als aan de voorkant moet ik hem misschien omdraaien omdat het door de zon komt of zo, of hebben jullie de experts zoiets van nee laten staan hij groeit vanzelf wel goed
    Attached Files
    Last edited by -Stoney-; 9 July 2009, 18:16.

    #2
    Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

    ziet er goed uit hoor

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

      Ja dankje

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

        ja lekkere struik!

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

          Ik heb hier wat foto's van dichtbij want ik twijfel een beetje of het nou mannelijk of vrouwelijk is volgens mij vrouwelijk maar weet het allemaal niet zeker heb al op die Threads gekeken van hoe je het verschil tussen mannelijk en vrouwelijk kan zien maar ja bij je eigen plantje ga je altijd weer twijfelen.

          Dus mijn vraag aan die dit leest graag een bevesting dat het een vrouwtje is
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

            Schoon plantje man Gezellig om te volgen.
            Maar kzou toch nog even wachten met geslacht hoor. Ik kan het niet zo goed zien... Ik heb ook een heel donker scherm... Ziet iemand al iets?
            Hier veel te donker en brightness staat op vollen bak

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

              Ik denk dat ik morgen even met foto camera foto's maken dit was met telefoon misschien is het dan makkelijker te zien maar normaal kan je het toch al veel eerder zien ?
              Ik zie namelijk bij andere mensen die een kleinere plant hebben het al wel kunnen zien maar ik zal morgen wel foto's maken met foto camera en van andere stukken.

              Comment


                #8
                Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)



                lijkt mij vrouwelijk..

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

                  high,
                  das geen kenmerk van ne dame, kerels hebben dat ook nog ff wachten.

                  grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

                    Nieuwe foto's gemaakt met foto camera:

                    Heb een beetje lopen knippen en plakken met paint omdat ze 4mb per foto waren dus zijn ze heel erge uitvergroot op (volgens mij) het stuk wat ik moet hebben.
                    Attached Files
                    Last edited by -Stoney-; 9 July 2009, 17:58.

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

                      Hier heb ik ook nog wat foto's van misschien ziektes ?

                      En mijn pure natuur stekkie hoe ik die gemaakt heb heel simpel en geen moeite puur om te kijken of hij het zou over leven klein takkie van mijn 'grote' plant af geknipt en in mijn 23 liter pot gestopt en hopen dat het zou groeien de eerste 4 dagen hing het bovenste alleen op de grond en nu begint hij al langzaam omhoog te komen het interseert me niet of dat kleintje het overleeft was gewoon voor de grap.
                      Attached Files

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

                        Wil er niemand Reageren ?

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

                          Kan er iemand mij helpen (zie post van 2 dagen geleden)

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

                            Joe Stoney,

                            Best dat je u een anti insecticide gaat halen. Zo ene van Bayer, Pyretrex bv.
                            Hoe is het nu met het stekje? Gaat het al beter?

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste kweek Crystal-Bio (1 plant)

                              Oke bedankt voor de info was gisteren naar growshop gereden alleen was hij dicht ...
                              En de openingstijden zijn ook de tijd dat ik aan het werk ben ... dus zal pas over 2 weken kunnen gaan halen (in mijn vakantie) en is er misschien nog wat aan te raden qua voeding ?

                              Over me'n stekkie gesproken hij staat nu rechtop ben ik heel blij mee zal nog wel een foto maken van hoe ver hij is.

                              Comment

                              Bezig...
                              X