Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1st timer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 1st timer

    hier nog 2 foto.

    foto 1 was mijn klein plantje voor de storm

    foto 2 : de 2 planten na de storm.zoals je kan zien heb er de aftakking terug geplaatst met colsonbanden(of tierips zoals monty het zei)

    zullen wel zien wa er nog van komt.laten we hopen dat onkruid echt niet vergaat
    straks ga ik nog een plantje bijhalen wat er zoals het kleine plantje ongeveer gaat uitzien.(voor de storm uiteraard)
    Attached Files

    Comment


      #32
      Re: 1st timer

      Sodeknetter Frisko die heeft de volle laag gehad. Man man man wat een pech. Plantje heeft nog een goede wortel en zal uit alle macht blad willen maken nu. Dus niet opgeven. gespalkte zijtakken is maar te bezien of dat goed komt, let op schimmelvorming en zo. anders ze eraf halen. ik zie dat je top nog intcakt is dus die gaat nu wel verder. Houd de gescheurde takken goed in de gaten of dat niet gaat schimmelen of rotten.

      keep us up to date dude

      grtz

      Comment


        #33
        Re: 1st timer

        beste mensen.

        zoals sommige van jullie wel hebben gelezen zijn mijn plantjes kapot gehageld.

        nu heb ik sinds gisteren een ander plantje gehaald,maar bleek in niet zo heel goeie staat te zijn.

        over het algemeen vind ik hem er te lichtgroen uitzien + ik heb een bladprobleem.

        foto 1 is het bladprobleem waar het om gaat.

        foto 2 zijn de plantjes.
        het plantje links is degene met het bladprobleem!
        het rechtse plantje is ook slachtoffer geworden van de storm.


        mvg,

        Frisko
        Attached Files
        Last edited by CannaVis; 23 July 2009, 14:50. Reden: foutje

        Comment


          #34
          Re: 1st timer

          Je voorste 2 plantjes zien er over t algemeen goed uit. Alleen ik kan zien aan de foto dat je ze teveel blootstelt aan de volle middagzon (meestal tussen 12 en 3 ). Op dat moment kan je ze beter in de schaduw zetten omdat het te fel is voor de bladeren.

          Kijk of je genoeg worteldruk hebt. Stamp de grond met je vuist goed aan. Zonder worteldruk kan het plantje geen voedingsstoffen vervoeren.

          En jammer van het achterste plantje. Hagel is niet prettig

          Comment


            #35
            Re: 1st timer

            kan jij je planten niet binnen halen ? want zullen wel meer planten sneuvelen met dat kut weer wat deze kanten op aant komen is

            en wat voor soort wiet is dat eigelijk?

            Comment


              #36
              Re: 1st timer

              binnen halen is normaal niet nodig,als het geen hagel zoals eieren is.

              de soort is een kruising tussen haze en nog iets.
              ben er nog altijd niet achter welke soort juist!

              Comment


                #37
                Re: 1st timer

                Die nieuwe plantjes komen bij jou wel bij geef ze even de tijd jij ben goede planten man dus die krijgen het goed bij jou
                suc6

                Maar die andere doet het nog zie ik netjes hoor
                God was never on your side..

                Comment


                  #38
                  Re: 1st timer

                  hey bella,welke andere bedoel je???

                  die grote plant???
                  ja hier en daar bespeur ik wat nieuwe lichtgroene blaadjes,dus ze is nog haar best aan het doen.


                  ach ik zie wel wat er van haar terecht komt.
                  al is het maar 5gr wat ik er vanaf haal!

                  Comment


                    #39
                    Re: 1st timer

                    je bladprobleem met de gele vingertoppen is een magnesium overschot, goed spoelen!

                    Comment


                      #40
                      Re: 1st timer

                      Oorspronkelijk geplaatst door heidekweker View Post
                      je bladprobleem met de gele vingertoppen is een magnesium overschot, goed spoelen!
                      Ik denk eerder dat er een voeding tekort is, mocht er magnesium overschot zijn zouden de gekartelde randjes om krullen.

                      Grtz

                      Comment


                        #41
                        Re: 1st timer

                        Aii wat een tegenvaller man met die hagel.......

                        Dat is nog veel erger als dat beetje schimmel wat ik dan heb.

                        Klote man ! Hopelijk komt er nog iets aan maar ik denk het vast wel
                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                        Comment


                          #42
                          Re: 1st timer

                          hehe ja idd,is niet zo plezant!
                          maar er begint stilaan terug leven in te komen dus laten we hopen dat er toch nog IETS van komt

                          Comment


                            #43
                            Re: 1st timer

                            aloha,

                            hier weer een update van mijn kant.

                            met mijn planten gaat het bijzonder goed,ze doen het allemaal goed nu 2 weken later.
                            het is verbazingwekkend hoe mijn kapot gehagelde plant geworden is.
                            er stond echt helemaal niks blad niemeer aan,top was eraf,heel veel aftakkingen geknakt en gescheurd.
                            ik heb deze 2 weken alles stelselmatig een beetje bijgesnoeid omdat ik het er niet uitzien vond...
                            het is precies een klein bonsai boompje geworden

                            hierbij een paar foto's en voel u vrij om te reply'en
                            Attached Files
                            Last edited by CannaVis; 6 August 2009, 19:49.

                            Comment


                              #44
                              Re: 1st timer

                              Mooizo Frisko, had niet geacht dat ze zich zo snel zou herstellen. Zo zie je maar niet te snel bij de pakken neerzitten. Komt zeker nog wel wat vanaf. Nice.

                              Comment


                                #45
                                Re: 1st timer

                                Ziet er goed uit en die middelste wat een stam man
                                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                                A. The cop!

                                Comment

                                Bezig...
                                X