Eerste keer.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • boertje007
    Retired
    • Jun 2009
    • 43

    #1

    Eerste keer.

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Voor de lol heb ik stekjes gekocht kijken of ik het ook kan gaat volgens mij de goede kant op. Ik heb 2 in de volle grond staan en 2 in grote potten.
    Deze 4 foto's zijn van 2 maanden geleden ongeveer.
    Het zijn 4 jack herer plantjes.
    Attached Files
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Re: Eerste keer.

    Zien er goed uit, de planten zullen nu dan al wel goed veranderd zijn, heb je recente foto's?

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Eerste keer.

      Ziet er goed uit hoor
      God was never on your side..

      Comment

      • boertje007
        Retired
        • Jun 2009
        • 43

        #4
        Re: Eerste keer.

        Update Vandaag 17-07-2009

        Net een paar foto's gemaakt.
        Ik heb last van wantsen heb ik bayer garden pyrethrum voor gehaald bij de welkoop op basis van grondstoffen uit de natuur (staat er op) hopelijk gaan ze er dood aan de beestjes dan. Ik zet nu ook de 2 in de potten elke avond rond 8 uur naar binnen in een donkere schuur.
        Attached Files
        Last edited by boertje007; 17 July 2009, 12:37.

        Comment

        • organic
          Psychonaut
          • May 2009
          • 739

          #5
          Re: Eerste keer.

          Welkom outdoor

          Mooie plant, maar ze heeft langs onder ergens last van he?

          Comment

          • boertje007
            Retired
            • Jun 2009
            • 43

            #6
            Re: Eerste keer.

            Oorspronkelijk geplaatst door organic
            Welkom outdoor

            Mooie plant, maar ze heeft langs onder ergens last van he?

            Welke bedoel je??

            Comment

            • boertje007
              Retired
              • Jun 2009
              • 43

              #7
              Re: Eerste keer.

              Oorspronkelijk geplaatst door westport
              Zien er goed uit, de planten zullen nu dan al wel goed veranderd zijn, heb je recente foto's?

              Grtz
              Nieuwe foto's staan er bij

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Eerste keer.

                Ziet er goed uit hoor knap stukje werk
                Staat er een plant in een Pan??
                Hbe je wel gaten in de bodem gedaan?
                God was never on your side..

                Comment

                • boertje007
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 43

                  #9
                  Re: Eerste keer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                  Ziet er goed uit hoor knap stukje werk
                  Staat er een plant in een Pan??
                  Hbe je wel gaten in de bodem gedaan?
                  Staan in een pan kon niks anders vinden. Er zitten geen gaten is dat beter?

                  Comment

                  • organic
                    Psychonaut
                    • May 2009
                    • 739

                    #10
                    Re: Eerste keer.

                    IMG_038

                    Maar ik neem aan dat het dezelfde is als de eerste foto bij die ge nieuw geplaatst hebt?
                    Dat is wel een lekkere madam gekomen. En zal nog een lekkerdere madam worden
                    Schoon dames man. Mooi bossig en struikig uitgesteld.

                    Wel gaten in uw potten voorzien onderaan he.

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #11
                      Re: Eerste keer.

                      High Boerke,

                      Mooie bossen daarzo. lekker brede bossige planten. Leuke poes trouwens.

                      gaten is aan te bevelen omdat cannabis niet graag natte voeten heeft zo kan het overtollige water weg. maar zo te zien gaat dat prima ze rijzen de pan uit, ghehe

                      grtz

                      Comment

                      • boertje007
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 43

                        #12
                        Re: Eerste keer.

                        Oorspronkelijk geplaatst door organic
                        IMG_038

                        Maar ik neem aan dat het dezelfde is als de eerste foto bij die ge nieuw geplaatst hebt?
                        Dat is wel een lekkere madam gekomen. En zal nog een lekkerdere madam worden
                        Schoon dames man. Mooi bossig en struikig uitgesteld.

                        Wel gaten in uw potten voorzien onderaan he.

                        De gaten zal ik zo wel effe maken.
                        En bedankt voor de complimenten wel leuk om te horen zo voor de eerste keer. Die ene op foto img-038 had in een kasje gestaan en door mijn druke werk vergeten water te geven waren ze een beetje verdort maar is toch weer goed gekomen met wat intesiefe zorg.

                        Comment

                        • boertje007
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 43

                          #13
                          Re: Eerste keer.

                          Ohja ook nog vergeten bij te melden heb er maandag wat aarbeien voding bij gedaan hoorde dat dat goed was.
                          Kan iemand mij ook vertellen waneer ongeveer de planten gaan bloeien?
                          Last edited by boertje007; 17 July 2009, 13:04.

                          Comment

                          • boertje007
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 43

                            #14
                            Re: Eerste keer.

                            Kan iemand mij ook vertellen waneer ongeveer de planten gaan bloeien?

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #15
                              Re: Eerste keer.

                              High Boertje,

                              Half Augustus als ze gewoon buiten staan.

                              Grtz
                              Last edited by monty; 17 July 2009, 22:10.

                              Comment

                              Bezig...