Eerste keer.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • boertje007
    Retired
    • Jun 2009
    • 43

    #16
    Re: Eerste keer.

    Vandaag in nieuwe potten (speciekuipen 60 Liter) gezet met de nodige gaten onderin.
    Attached Files

    Comment

    • organic
      Psychonaut
      • May 2009
      • 739

      #17
      Re: Eerste keer.

      Mah how seg
      Zie is wat een goede zorgen... ze staat er wel degelijk FANTASTISCH bij
      Bushy madam dikke madammen hebben dikke tetten

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #18
        Re: Eerste keer.

        Dat zullen je dames zeker fijn vinden. erg mooie brede compacte struiken boerke, dat worden prachtdames.

        Grtz

        Comment

        • Xilvero
          Retired
          • Jun 2009
          • 208

          #19
          Re: Eerste keer.

          Ziet er goed uit, ga zo door!

          Comment

          • boertje007
            Retired
            • Jun 2009
            • 43

            #20
            Re: Eerste keer.

            Ik krijg allemaal bruine puntjes aan de bladeren komt dat door de wantsen of is er iets anders mis.
            Attached Files

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #21
              Re: Eerste keer.

              Dat zijn wantsen die komen in de nacht en maken gaatjes in je bladeren
              zie hier

              Heb je gaatjes in je bladeren van je plant dan zou je wel een van dit beestje last kunne hebben

              Wantsen
              Donkere kleine prikplekken of gaatjes op bladeren en jonge vruchten. Bladeren vertonen misvormingen en groeien vaak niet verder uit.



              Deze schade wordt veroorzaakt door stekend-zuigende insecten: wantsen. Typisch voor deze parasiet is het driehoekig schildje tussen de vleugels. Bij het aansteken van het blad wordt giftig speeksel in het blad gespoten waardoor de plantencellen gedood worden. Hierdoor ontstaan de typische groeimisvormingen met bruin omzoomde gaatjes.
              Er zijn diverse soorten. De gewone groene wants (6 mm) en de behaarde wants (6 mm) zijn twee gekende soorten die vrij veel schade kunnen aanrichten.



              Je kan dit beestje bestrijden ik deed dit vorig jaar met
              Bayer Garden Insecten bestrijding gekocht speciaal voor sier planten en groenten dus niet schadelijk voor de groenten/Wietje
              God was never on your side..

              Comment

              • boertje007
                Retired
                • Jun 2009
                • 43

                #22
                Re: Eerste keer.

                Jah dat wis ik maar ik bedoel de puntjes van de bladeren die worden bruin niet de gaatjes maar aan het einde van het blat de punten die worden bruin.

                Heb er een foto bij gedaan met rondjes er om heen.
                Attached Files
                Last edited by boertje007; 21 July 2009, 19:58.

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #23
                  Re: Eerste keer.

                  Maak je niet druk die gaten zijn vel erger
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • boertje007
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 43

                    #24
                    Re: Eerste keer.

                    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
                    Maak je niet druk die gaten zijn vel erger
                    oh okey

                    Comment

                    • boertje007
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 43

                      #25
                      Bloei

                      Is dit het begin van de bloei.
                      Attached Files
                      Last edited by boertje007; 28 July 2009, 15:24.

                      Comment

                      • organic
                        Psychonaut
                        • May 2009
                        • 739

                        #26
                        Re: Eerste keer.

                        Owww die is er vroeg bij
                        Ja die is al mooi aan het bloeien joh
                        Sexy mama

                        Comment

                        • boertje007
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 43

                          #27
                          Bloei

                          Oorspronkelijk geplaatst door organic
                          Owww die is er vroeg bij
                          Ja die is al mooi aan het bloeien joh
                          Sexy mama
                          Ik heb ze ook vaak om 8 uur al binnen gezet in donker schuurtje.
                          Last edited by boertje007; 28 July 2009, 15:25.

                          Comment

                          • organic
                            Psychonaut
                            • May 2009
                            • 739

                            #28
                            Re: Eerste keer.

                            Aanhouden he... niet mee stoppen nu...
                            Blijven verduisteren... Wil het ook doen met mijn amnesia stek en ik vroeg mij af of ik kon stoppen in de bloei, maar naar luiden kan dat niet...

                            Professioneler insight van mod of ervaren(er) kweker is meer dan welkom ... zo weet ik zelf ook meer

                            Comment

                            • boertje007
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 43

                              #29
                              Bloei

                              Oorspronkelijk geplaatst door organic
                              Aanhouden he... niet mee stoppen nu...
                              Blijven verduisteren... Wil het ook doen met mijn amnesia stek en ik vroeg mij af of ik kon stoppen in de bloei, maar naar luiden kan dat niet...

                              Professioneler insight van mod of ervaren(er) kweker is meer dan welkom ... zo weet ik zelf ook meer
                              Ik heb het al een weekje niet meer gedaan geen tijd voor werk weer veel van 0900 tot 2400 dan gaat het niet.
                              Is dat erg.
                              Last edited by boertje007; 28 July 2009, 15:25.

                              Comment

                              • boertje007
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 43

                                #30
                                Re: Eerste keer.

                                Is dat nu erg dat ik ze niet meer binnen zet?

                                Comment

                                Bezig...