Eerste keer.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #46
    Re: Eerste keer.

    Voor je gat drogen ben je wel en paar weken verder hoor
    Eerst moeten de haartjes nog bruin kleuren en je kan met vergroot glas naar de trichomen (harsbolletjes Kijken) als die zo beetje amberkleur zijn kan je ze gaan knippen en drogen.
    Denk nog wel weekje of 3 zeker hoor
    God was never on your side..

    Comment

    • Plofkop
      Retired
      • Aug 2009
      • 11

      #47
      Re: Eerste keer.

      Wauw!

      Je planten zien er zeer goed uit, vooral die in de volle grond (kwijl)

      Ik ben benieuwd naar de opbrengst

      Comment

      • iszo
        Retired
        • Jun 2009
        • 217

        #48
        Re: Eerste keer.

        staan er mooi bij idd, suc6 nog..

        Comment

        • boertje007
          Retired
          • Jun 2009
          • 43

          #49
          Re: Eerste keer.

          Oorspronkelijk geplaatst door Plofkop
          Wauw!

          Je planten zien er zeer goed uit, vooral die in de volle grond (kwijl)

          Ik ben benieuwd naar de opbrengst
          Die in de vollegrond eergisteren een dikke paal bij gezet zij fond de wind niet zo leuk lach een beetje plat maar gelukkig doet ze het nog steets.

          Comment

          • boertje007
            Retired
            • Jun 2009
            • 43

            #50
            Re: Eerste keer.

            Weer een update.

            Eerste foto ziet er niet lekker uit zaten een paar bruine plekken in het blad kunnen jullie vertellen wat er mee aan de hand is.

            verder nog een paar foto's erbij gedaan wou graag weten hoe lang nog voordat ik de schaar er kan zetten.
            Attached Files

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #51
              Re: Eerste keer.

              Die info kan je vinden in Misty haar ABC
              ABC-FAQ-alle-belangrijke-links-in-een-lijst
              groetjes

              Of je kijk even bij search en dan oogsten
              Last edited by Jointjedraaien; 31 May 2011, 01:29.
              God was never on your side..

              Comment

              • ghetto
                Retired
                • Jul 2009
                • 20

                #52
                Re: Eerste keer.

                update ? ik wil wel is weten hoe het is afgelopen...

                Comment

                • boertje007
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 43

                  #53
                  Re: Eerste keer.

                  Hallo hier weer een udate.

                  Ik heb al wat takken geknipt en te drogen hangen van mijn planten in de vollegrond. De planten in de potten al gekipt gedroogt klaar om te roken.
                  Attached Files
                  Last edited by boertje007; 14 October 2009, 12:16.

                  Comment

                  • robindebobin
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 57

                    #54
                    Re: Eerste keer.

                    damn. lekker..
                    m'n plantjes zien er bij mij uit als bij jou een maand geleden. beetje jammer om te zien.
                    maar hangen mooi te drogen daar

                    Comment

                    • hevige
                      Plantje
                      Nieuw Lid
                      • Jul 2009
                      • 14

                      #55
                      Re: Eerste keer.

                      heb je nog foto's van de hele plant gedroogt?
                      en wat was de opbrengst?rookverslag?
                      ik ben heel nieuwsgierig
                      groet

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #56
                        Re: Eerste keer.

                        Misschien nog een laatste post met rookverslag¿ Of kan deze op slot¿

                        Grtz

                        Comment

                        Bezig...