Feedback nodig

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • konathan
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jun 2009
    • 15

    #1

    Feedback nodig

    Korting op 420shop
    Hey, zoals zovelen hier is dit de eerste keer dat ik "probeer" te kweken, ik steek er ineens een foto bij van mijn 4 plantjes (goedkoopste skunk seeds allemaal feminised), kunnen de experts hier deze eens controleren op eventuele tekorten of tevelen? Of ben ik goed bezig , ik zal trouwens in dit topic ongeveer wekelijks een paar fotos zetten..ยต

    grtz
    Attached Files
  • organic
    Psychonaut
    • May 2009
    • 739

    #2
    Re: Feedback nodig

    Welkom
    da gaat wel goe zoals het nu gaat.

    Comment

    • konathan
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jun 2009
      • 15

      #3
      Re: Feedback nodig

      Nog een vraagje, het plantje links boven is nu 28cm, kan ik dat al in de bloei zetten?

      Comment

      • Oscar
        Expert Stoner
        • Jun 2009
        • 91

        #4
        Re: Feedback nodig

        Ik zou nog lekker wachten al sik jou was.

        ~ Oscar,

        Comment

        • svenroxz
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Apr 2009
          • 7

          #5
          Re: Feedback nodig

          Oorspronkelijk geplaatst door konathan
          Nog een vraagje, het plantje links boven is nu 28cm, kan ik dat al in de bloei zetten?

          ik zou eerst kijken of je al worteltjes ziet aan de onderkant van je pot
          en daarna in grotere potten stoppen anders zal je opbrengst gaan tegenvallen.
          het is al vaker gezegd volges mij in de forums
          maar toch minimaal naar de 11 liter potten wil je beetje leuk iets van je plantjes af kunnen trekken
          en voor de meeste planten half augustus he (kwa bloei)

          Comment

          • Asta
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2009
            • 193

            #6
            Re: Feedback nodig

            Ik heb twee tips voor je plantjes.

            - Haal de stokjes maar weg bij je plantjes, ze zorgen zelf dat ze rechtop kunnen
            staan als ze in de wind een beetje staan te wiegen, en ze worden er sterker van.
            - Geef ze niet teveel water, daar bedoel ik mee dat je ze of niet iedere dag water
            moet geven of ze niet teveel in een keer moet geven.
            De wortels van cannabis plantjes kunnen niet zo goed tegen natte voeten.
            Te natte bodem zorgt ervoor dat ze geen water meer kunnen opnemen
            waardoor ze uiteindelijk zullen verdrogen (hoe gek dit ook klinkt).

            - En de derde die is al genoemd, zet ze maar lekker over naar b.v. 4 stuks 40 liter
            cementkuipen van een paar euro de stuk, ze hebben dan lekker de ruimte en
            kunnen een gezond wortel gestel aanmaken.

            Als je ze nu al in bloei gaat zetten dan speel je wel redelijk op save, je zal minder kans hebben op toprot mits het weer mee werkt naturlijk.
            Maar persoonlijk zou ik ze nog even een weekje of 2 a 3 laten groeien, ze zullen als alles goed verloopt een leuke opbrengst geven.
            Mocht je ze nu al wil verduisteren dan kan dat al.
            Succes met je plantjes !
            Last edited by Asta; 18 July 2009, 19:46.

            Comment

            • haze'o'lator
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 1273

              #7
              Re: Feedback nodig

              verplaatst naar buitenkweekverslagen...

              grtzzz

              Comment

              • konathan
                Junior Stoner
                Nieuw Lid
                • Jun 2009
                • 15

                #8
                Re: Feedback nodig

                Hallo, door gebrek aan een fototoestel is het updaten niet gegaan zoals verwacht.
                Het is nu 30 september, slechts een plantje heeft het overleeft (de anderen zijn spijtig genoeg overreden door een tractor in het veld waar ik ze gezet had)
                Hier enkele foto's van het overblijvende plantje


                Hoe ziet het eruit tot nu toe?

                Bedankt
                Attached Files

                Comment

                • konathan
                  Junior Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Jun 2009
                  • 15

                  #9
                  Re: Feedback nodig

                  En, ik weet dat de vraag veel gesteld word, maar wanneer denken jullie dat ie klaar is om geoogst te worden?

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #10
                    Re: Feedback nodig

                    Nou dat duurt nog wel even 80% van de haren zullen bruin moeten zijn en met ene vergroot glas kan je naar de trichomen kijken en als ze amber kleur zijn is je plant klaar.
                    Last edited by belladonna; 1 October 2009, 09:04.
                    God was never on your side..

                    Comment

                    Bezig...