1e buitenkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sativa303
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2009
    • 55

    #1

    1e buitenkweekje

    Korting op 420shop
    hallo iedereen

    het is de eerste keer dat ik geprobeerd heb om plantjes te groeien buiten dus ik heb er al heel wat uit geleerd
    maar ik heb de vraag of ze nog lang blijven groeien.
    ze zijn nu (ik had pas stekken begin juni) 40 cm en ik vraag me af hoe groot ze nog kunnen worden, en tot wanneer ze nog blijven groeien en of er nog iet of wat toppen aan komen met deze grootte.
    en zien ze er een beetje goed uit? ik weet dat ze niet echt groot zijn
    ik weet niet welke soort het juist is.
    alleszins, goed forum, heeft me al veel geholpen
    alle tips zijn welkom

    grtz
    Attached Files
  • haze'o'lator
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 1273

    #2
    Re: 1e buitenkweekje

    vanaf half augustus ongeveer begint de plant te bloeien en hij groeit nog een week of 2 a 3 verder in de bloei! dus tot ongeveer begin september zal je plant stoppen met groeien!

    ze zullen dus nog wel een tijdje doorgroeien...

    ook zullen er nog mooie toppen aankomen,daarvoor hoeft je plant niet groot te zijn!

    ik zie wel op je 3de foto dat de plant het tmv-virus heeft,daardoor die rare kromme bladeren...

    hier een topic erover

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tmv-t3276.html

    lees dat maar eens een keer door....

    voor de rest ziet er alles goed uit!

    btw: verplaatst naar buitenkweekverslagen...

    je zal dit topic wel blijven updaten zeker?

    grtzzz

    Comment

    • Xilvero
      Retired
      • Jun 2009
      • 208

      #3
      Re: 1e buitenkweekje

      Ziet er goed uit daar, ga zo door!

      Comment

      • organic
        Psychonaut
        • May 2009
        • 739

        #4
        Re: 1e buitenkweekje

        Wees welkom Sativa

        Comment

        • sativa303
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2009
          • 55

          #5
          Re: 1e buitenkweekje

          tnx voor de reacties
          ik zal af en toe uploaden
          nu weet ik eindelijk wat die rare krullende bladeren zijn

          Comment

          • boone
            Retired
            • Jul 2009
            • 1

            #6
            Re: 1e buitenkweekje

            hoi iedereen, met t slechte weer van woensdag is mijn plantje stukgehageld heeft ter iemand een idee of ze terug goed komt??
            grtz

            hier is ze dan
            Attached Files
            Last edited by boone; 23 July 2009, 19:28.

            Comment

            • sativa303
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2009
              • 55

              #7
              Re: 1e buitenkweekje

              hier een kleine update
              ik zou enkel bloeivoeding willen geven.
              is dit mogelijk zonder groevoeding gegeven te hebben
              voor de rest gaan ze goed vooruit.
              die derde foto heeft het virus, gewoon laten groeien en we zien wel
              enkel een beetje last van insecten
              hierbij nog enkele fotootjes
              reacties altijd welkom

              grtz
              Attached Files

              Comment

              • organic
                Psychonaut
                • May 2009
                • 739

                #8
                Re: 1e buitenkweekje

                Tuurlijk dat dat mogelijk is

                Comment

                • thejemghost
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 187

                  #9
                  Re: 1e buitenkweekje

                  Ik sluit me bij organic aan, zeker mogelijk om enkel bij te voeden tijdens de bloei met passende bloeivoeding.

                  Succes ermee!

                  Comment

                  • Bro
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2009
                    • 107

                    #10
                    Re: 1e buitenkweekje

                    ziet er goed uit. beesjes...iedereen heeft er last van.

                    Comment

                    • Freddy
                      Wicked Stoner
                      • May 2009
                      • 221

                      #11
                      Re: 1e buitenkweekje

                      indd, zolang dit maar binnen de perken blijft is dit niet direct schadelijk

                      Mvg

                      Comment

                      • sativa303
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • May 2009
                        • 55

                        #12
                        Re: 1e buitenkweekje

                        nog even een upload van de plantjes
                        ze zijn ondertussen wel goed gegroeid
                        een paar bladproblemen (zoals witte vlekjes) en net een rupsje afgehaald
                        ze gaan dus goed. eind volgende week de nodige pk 's bijgeven en ze kunnen de bloei in. Op alle planten al voorbloei verschijnselen denk ik

                        grtz
                        Attached Files

                        Comment

                        • Xilvero
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 208

                          #13
                          Re: 1e buitenkweekje

                          Ziet er goed uit, ga zo door!

                          Comment

                          • sativa303
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • May 2009
                            • 55

                            #14
                            Re: 1e buitenkweekje

                            hey
                            het gaat goed met de planten maar het lijkt alsof er elke nacht
                            aan geknabbeld wordt. op de eerste foto een tak die mij afgebeten lijkt.
                            kan dit door katten komen?is dit herstelbaar of moet ik die tak daar zo afgeknakt aan laten hangen.
                            bij de andere fotos verschijnen bruine vlekken, ik weet ook niet hoe dit komt. misschien water dat er op is blijven liggen in de zon maar dat is bijna onmogelijk aangezien ik s avonds pas water geef als de zon verdwenen is.

                            reacties welkom

                            grtz
                            Attached Files

                            Comment

                            • davezp
                              Zaadje
                              Nieuw Lid
                              • Aug 2009
                              • 2

                              #15
                              Re: 1e buitenkweekje

                              hallooo,,


                              ik heb een buitenplant en de toppen beginnen te groeien.

                              alleen 1 kant is van het begin af aan al kaal

                              wat moet ik doen die kant nu nog in de zon zetten of het zo laten,

                              en 1 kant helemaal goed laten groeien want 1 kant is helemaal dicht begroeid.

                              mail me snel terug alsjeblieft.

                              Comment

                              Bezig...