Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Black Widow in volle grond!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Black Widow in volle grond!

    Alweer enkele dagen geleden dat er een foto update te zien was, bij deze...

    Ze blijven groeien...
    Attached Files

    Comment


      #32
      Re: Black Widow in volle grond!

      nieuwe foto,s van mijn tuin.

      Op de eerste foto zie je eerste bloeiverschijnsels,
      Op foto 2 zie onderaan de 2 afghani,s. Ze blijven klein in vergelijking met de rest.
      Foto 3 is er ene van de grooste die er staat. De Black widow.
      Op foto 4 staat centraal de Sweet Tai te Bloeien en rechts ervan de AK47.
      Foto 5 is de Cream caramel.
      Voor de rest blijft het mooi doorgaan, vandaag ook begonnen met het geven van wat bloeivoeding.

      Bij beestjes en ongedierte heb ik ook wat foto,s staan van de beestjes en vliegjes die bij mij vaak op bezoek komen en aardig wat sporen achterlaat. Indien je weet wat ze zijn mag je steeds wat nalaten.

      Grtn Bro
      Attached Files
      Last edited by Bro; 12 August 2009, 19:19.

      Comment


        #33
        Re: Black Widow in volle grond!

        zeer mooie struiken ook. succes ermee outdoorgrower

        Comment


          #34
          Re: Black Widow in volle grond!

          hallo,

          Het groen heb ik 4 dagen niet gezien, maar ze hebben me gelukkig niet gemist. Niets meer chill dan na een hele dag werken eens een uurtje tijd vrij te maken voor ze. Ze doen het naar mijn mening niet slecht, tot mijn verbazing blijven ze groeien, vooral die ene black widow die nu meer dan 2,30m groot is. Wel hebben de 4 Bl.wi. wat bladeren hangen met kleuren die ik er liever niet in zie. Indien iemand denkt dat ze bepaalde tekorten hebben mag je het zeker nalaten want ik weet het niet

          grt Bro
          Attached Files

          Comment


            #35
            Re: Black Widow in volle grond!

            Prachtige planten bro!

            Echt wat een mooie struiken.
            Mooi soortje die Black Widow
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment


              #36
              Re: Black Widow in volle grond!

              Bij deze nog een update van mijn kweekje,

              Vandaag de 2de tak gevonden die op de grond lag in een week tijd. Deze waren wel van 2 verschillende planten. Op de eerste foto kun je het goed zien. Iemand een idee hoe dit komt? Voor de rest blijven ze maar groeien enkel ziet mijn grootste bw er niet zo gelukkig uit. De bladeren blijven hangen en bij een onderste tak gingen al de bladeren dood. Indien iemand raad weet laat maar komen....


              grtn Bro
              Attached Files
              Last edited by Bro; 18 August 2009, 21:49.

              Comment


                #37
                Re: Black Widow in volle grond!

                Volgens mij kan ze hare energie niet tegoed verdelen door gebrek aan water en meststoffen.

                Grond lijkt me ook wel droog, de andere lijken er geen last van te hebben. Mss is dat het duupje en profiteren de andere van haar tekortkomingen?

                Hoeveel water krijgt die?

                Comment


                  #38
                  Re: Black Widow in volle grond!

                  misschien heeft ze wat water nodig lijkt me erg droog daar.en ik denk dat die tak omgebogen is door een vogeltje ofzo.grtz

                  Comment


                    #39
                    Re: Black Widow in volle grond!

                    Hallo, merci voor de snelle reactie, krijgt nu 2x per week wat voeding maar voor de rest geef ik niet veel water. ze staan in volle grond. Als ik mijn vinger in de grond steek hoef ik niet diep te gaan om vocht te voelen. Vandaar ik niet veel water bij gaf.

                    grtn Bro

                    Comment


                      #40
                      Re: Black Widow in volle grond!

                      Bro, kunt gij geloven dat ik aan zaadplanten in volle grond (2 maar) per week soms meer dan 20L water over en weer sleur? voor 2 maar he!

                      Ik zou toch eens goed wat water door die grond laten stromen morgen, het gaat heel warm worden he!!!

                      Die ene scheut dat plat tegen de grond ligt... toch best zien dat je die terug recht trekt he MBV een touw ofzo, zie wel dat hetgeen in aanraking met je scheut komt niet kan schimmelen he. Wat plakband rond het touw doen bv.

                      Comment


                        #41
                        Re: Black Widow in volle grond!

                        Zit er rondom die afgescheurde tak geen rare vlekken of iets kan ook schimmel zijn... i kheb het ook op me planten en dan kunnen takken het zomaar begeven
                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                        Comment


                          #42
                          Re: Black Widow in volle grond!

                          ok, da wist ik niet. Ik dacht eigenlijk dat ze makkelijk zelf hun vocht halen uit de grond. Ik zal u raad opvolgen als gij 20l over 2 planten giet. Ik weet wat te doen. Markster had het ook al door.

                          thanx beide

                          grt Bro

                          Edit:geen schimmel gezien.grtz
                          Last edited by westport; 20 August 2009, 08:54.

                          Comment


                            #43
                            Heeft wel wat van magnesium tekort he? Daarom heb ik nu magnesium en calcium in vloeibare vorm van canna langs de kant staan. Maar laat ons dat gebrek in het midden houden want toen ik het postte zei iemand zwaveltekort, ik vind persoonlijk dat het meer wegheeft van magnesium tekort.

                            De plant is uiteindelijk dit geworden:




                            Ik heb al door dat ik zowat mijn eigen -buitengewone- methode in het kweken heb. Wat vloeken kan, ...

                            Maar laat mij U toch duidelijk benadrukken: Ik gebruik ALTIJD minder

                            Comment


                              #44
                              Re: Black Widow in volle grond!

                              @organic, goeiemorgen. alvast bedankt voor de tips, gisteren heb ik 60 liter water overheen gedaan, vandaag ga ik het eens bekijken of ze nog meer nodig hebben. Voor de rest zal ik het voeden ook wat opdrijven van 1x per week naar 2x per week. Ik heb hier ook al een tip gekregen om wekelijks de bladeren te besproeien met plagron pyt-amin. Lijkt mij geen slecht idee...

                              alvast bedankt,
                              grtn Bro

                              @organic, hoeveel x per week geeft jij voedingswater mee?

                              Comment


                                #45
                                Re: Black Widow in volle grond!

                                Nu met die bloei vragen ze wel wat hier...
                                Dus nu geef ik ze zo goed als "iedere" waterbeurt voeding.

                                Ik ga wel bij mijn planten in potten even enkel water geven, zodat alle magnesium eruit is. Anders kan ik geen calcium geven als ze het gaan nodig hebben.

                                Comment

                                Bezig...
                                X