splinterke's kleine meisjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sprinterke2
    Retired
    • Jul 2009
    • 353

    #1

    splinterke's kleine meisjes

    Korting op 420shop
    héhé ik ga deze soort ook eens een kansje geven

    heb nog niet veel te vertellen behalve dit ;

    dit zat in de postbus deze morgen



    en dit is een uurtje later



    terug thx @alien

    mvg ikke , en er komt om de zoveel dagen wel een update'tje
    Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:17. Reden: foutje
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    splinterke's kleine meisjes

    Alvast veel succes gewenst.
    Deze ga ik volgen.

    Grtz
    Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:20.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • sprinterke2
      Retired
      • Jul 2009
      • 353

      #3
      splinterke's kleine meisjes

      thx westport , ik zal men best doen
      Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:21.

      Comment

      • dreamX
        Retired
        • Jul 2009
        • 78

        #4
        splinterke's kleine meisjes

        veel succes , zal het hier in de gaten gaan houden
        Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:21.

        Comment

        • iszo
          Retired
          • Jun 2009
          • 217

          #5
          splinterke's kleine meisjes

          ja ook van deze kant suc6 toegewenst met growen & blowen
          Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:22.

          Comment

          • thejemghost
            Retired
            • Jun 2009
            • 187

            #6
            splinterke's kleine meisjes

            Vind de Lowryder en al zijn varianten (Lowryder#2, Easy Rydder, enz...) echt wel leuke en interessante soortjes!

            Ik vroeg me af hoe ga je ze opkweken? Aangezien het bij de microkweek staat neem ik aan in een klein groeihokje ofzo?? Welke verlichting ga je gebruiken? Hoeveel aan wattage? Welke kleurencombinaties? Welke potmaat? enz...

            Veel succes ermee en houd ons op de hoogte he!
            Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:22.

            Comment

            • sprinterke2
              Retired
              • Jul 2009
              • 353

              #7
              splinterke's kleine meisjes

              Oorspronkelijk geplaatst door thejemghost
              Ik vroeg me af hoe ga je ze opkweken? Aangezien het bij de microkweek staat neem ik aan in een klein groeihokje ofzo
              gdvdm.... heb weer verkeerd gepost dan dan moet het bij buiten kweek staan ofzo , is in geinproviseerde sere dat ik ze laat groeien , dus moet het dan wss bij buiten kweek , tja ik d8 micro = klein en lowryders zijn klein..... snap je
              Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:23.

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                splinterke's kleine meisjes

                High Splinterke,

                Welkom in de autoflowerclub. Veel succes met het ontkiemen en de rest van je kweek. Grtz
                Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:23.

                Comment

                • sprinterke2
                  Retired
                  • Jul 2009
                  • 353

                  #9
                  splinterke's kleine meisjes

                  Oorspronkelijk geplaatst door monty
                  High Splinterke,

                  Welkom in de autoflowerclub. Veel succes met het ontkiemen en de rest van je kweek. Grtz
                  thx monty , 2 vd 3 hebben al een "staartje" ga ze deze nacht nog in turf-potje plaatsen , lekker chill met
                  Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:23.

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #10
                    splinterke's kleine meisjes

                    nice dude
                    Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:23.

                    Comment

                    • Tosti
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 306

                      #11
                      splinterke's kleine meisjes

                      Deze ga ik volgen

                      Ben benieuwd naar zo'n autoflower plantje.
                      Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:24.

                      Comment

                      • sprinterke2
                        Retired
                        • Jul 2009
                        • 353

                        #12
                        splinterke's kleine meisjes

                        de "turf-potjes"



                        de kleibolletjes op de bodem ervan



                        vermiculite , ja ik gebruik die ook voor men reptiellen eitjes lol



                        eindresultaat vd grond




                        Last edited by sprinterke2; 1 August 2009, 13:51. Reden: te grote foto

                        Comment

                        • sprinterke2
                          Retired
                          • Jul 2009
                          • 353

                          #13
                          splinterke's kleine meisjes

                          en jah door men stomme kop heb ik vergeten foto te nemen vd zaadjes die hun "pootje" tonen
                          Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:25.

                          Comment

                          • sprinterke2
                            Retired
                            • Jul 2009
                            • 353

                            #14
                            splinterke's kleine meisjes

                            en ze staan nu in men kast mooi donker op een graad of 25
                            Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:25.

                            Comment

                            • Xilvero
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 208

                              #15
                              splinterke's kleine meisjes

                              Ik ga je volgen, succes!
                              Last edited by bobo; 1 August 2009, 13:25.

                              Comment

                              Bezig...