Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skannabis Guerilla : Het zit me tegen....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Skannabis Guerilla : Het zit me tegen....

    Korting op 420shop
    Hey all.
    Ben deze morgen wat gaan zoeken met men vloke voor wat goeie spots. En... goed nieuws..--> ik heb er gevonden.
    Uitgerekend zullen er 9 planten gezet worden op 6 verschillende plaatsen. Gemiddeld telkens 100 meter van elkaar ofzo.
    Foto's zullen nog wel volgen, maar kodak is stuk

    Nu... Er bevinden zich brandnetels in de buurt dus dacht ik dat het een goed teken is kwa NPK's die zich in de grond bevinden. Of ben ik Fout?
    Er bevinden zich ook 'mozige' stukken in de buurt, die grenzen aan een beekje. Ik denk dat dit wel goed zal zijn aangezien ik dan niet met water zal moeten sleuren, en dat de planten genoeg vocht zullen hebben om te drinken
    Om toch zeker te zijn dat de wortels niet gaan rotten zal ik de grond toch iets luchtiger moeten maken. Maar kzou begot niet weten wat ik moet toevoegen
    Dus indien iemand me kan helpen

    Plantjes die uitgezet (als alles goedgaat) zullen worden zijn :
    Swisssimone (RDG)
    Avalanche (RDG)
    Northern Light X Big Bud (gewonnen )
    Sannie's Freebies (Rebelshack)
    Misschien nog enkele Lowryders (Sannie)

    Grtz
    Skannabis

    #2
    Re: Guerilla Voorbereidingen.

    Dat er brandnetels staan is goed dan zal je plantje niet zo erg hard opvallen wanneer deze nog klein is. Maar van die NPK toestand weet ik niets

    Je grond kan je luchtiger maken door perliet tussen je grond te mengen.(Ook cocos denk ik maar dat weet ik niet zeker)


    Alvast veel succes en kijk ernaar uit om je plantjes te zien .

    Peace

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Guerilla Voorbereidingen.

        hehe, lijkt me een perfect plekje.
        Zolang er genoeg licht op de plaats komt zal dat allemaal wel dik in orde komen.

        Peace

        Comment


          #5
          Re: Guerilla Voorbereidingen.

          Licht genoeg.
          Grootste risico blijven de mensen natuurlijk...

          Comment


            #6
            Re: Guerilla Voorbereidingen.

            hehe ja maarja daarvoor is het guerilla natuurlijk

            Comment


              #7
              Re: Guerilla Voorbereidingen.

              Zeg smokey, ik heb gelezen dat perliet de vochtigheid vasthoud. Maar zorgt dat er wel voor dat de grond luchtiger wordt en dat er geen wortelrot komt?

              Grtz
              Skanna

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Guerilla Voorbereidingen.

                  Merci bobo, dat was een leerrijke post.
                  De brandnetels rondom zal ik gewoon vernietigen . Ze zijn nu nog klein dus das snel gedaan.
                  Thuis hebben we hier nog 2 mesthopen dus zal ik eens met een maat met de auto tot ginder moeten gaan.

                  Grtz
                  Skanna

                  Comment


                    #10
                    Re: Guerilla Voorbereidingen.

                    Ik ben vandaag de spots nog eens gaan checken -->> slecht nieuws
                    Ik heb verschillende foto's genomen dus zal ik er een soort van verslagje van maken.
                    Ik zal ze posten in chronologische volgorde:

                    Ik sprong mijn fiest op richting plaats waar de guerilla normaal door zou gaan.
                    Na 5 minuten fietsen kom ik aan bij de eerste spot. Ik had een klein schupje mee en graaf wat in de grond om te zien of hij niet te vochtig is. Eerste spot ziet er goed uit.
                    EDIT: FOTO's VERWIJDERT
                    Hint: indien je slim bent kan je ze nog zien ^^



                    Toch vertrouw ik de plaats niet meer echt ,maar ik zal er toch een paar planten zetten. Sommige van die kooien waren echt helemaal ingevallen, dus wie weet waren dat maar spullen van enkele jaren geleden, en zijn die mensen nooit meer in het bos geweest.

                    Dus het bezoekje is voor mij niet echt plezant afgelopen. Wetende dat er dus nog mensen rondlopen.
                    Ik heb niet meer veel tijd voor ik ga beginnen planten, dus zal ik voor de zekerheid nog een plaats moeten zoeken.

                    Misschien zijn er teveel foto's en zijn ze te groot, maar ik denk dat gelle zo een beter beeld van de hele zaak gaat krijgen.

                    Grtz
                    Skannabis

                    Comment


                      #11
                      Re: Guerilla Voorbereidingen.

                      Das balen, maar hey je hebt nog een paar spots over he.
                      En je vind er mss nog wel een paar.
                      Btw
                      Dat 1ne kooi lijkt op een val of ben ik mis?
                      Anders zou iemand die moeten dicht doen, anders geraken der mss nog beesten in vast en er komt wss toch niemand meer.


                      Succes nog met het zoeken naar nieuwe spots,


                      Peace

                      Comment


                        #12
                        Re: Guerilla Voorbereidingen.

                        Ja, maar toch, die laatste 2 spots liggen ook in dat bos, wat meer afgelegen wel, maar toch....
                        En ik zal die kooi dicht doen als ik nog is kom. Maar ze zag er wel gevaarlijk uit.. Dus moetk voorzichtig zijn

                        Grtz
                        Skanna

                        Comment


                          #13
                          Re: Guerilla Voorbereidingen.

                          die 2 laatste spots zijn wel mooi ja , maaruh nie te veel posten anders kun je de plek verraden aan mensen die er ooit zijn geweest .

                          veel geluk met je guerilla .


                          greetz cookie .

                          Comment


                            #14
                            Re: Guerilla Voorbereidingen.

                            Leuk avontuurtje Ik hoop dat je nog een geschikte spot vind!
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Guerilla Voorbereidingen.

                              al die vallen zien er me verouderd uit en op die jagers stoel zou ik mijn gat ook nie meer durven zetten. gans die zooi ziet er me verouderd uit.

                              mss is vragen in de geburen of er daar wild vrij rondloopt in de buurt?

                              in ieder geval op je foto's te zien gaat er daar in de zomer een serieuse dichte begroeing zijn
                              je kunt er zekers nen hoop kwijt daar gewoon is goe zien naar ontoegankelijke plaatsen, als je zelf uw poten ver breekt is pas goe

                              grtz en succes ermee
                              a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                              Comment

                              Bezig...
                              X