Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skannabis Guerilla : Het zit me tegen....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Guerilla Voorbereidingen. UPDATED: Nieuwe Foto's

    SLECHT NIEUWS
    Momenteel hangen er 5 planten helemaal met blaadjes naar beneden. 1 plant heeft al lichtjes droge bladeren. Dat komt omdat ik ze vandaag geen water heb kunnen geven .

    Ik hou jullie op de hoogte. Spijtig maar kheb geen foto's kunnen trekken. Fototoestel is even op reis....

    Grtz
    Skanna

    Comment


      #77

      Comment


        #78
        Re: Guerilla Voorbereidingen. UPDATED: Nieuwe Foto's

        Nee ik geen NOG geen voeding. Als ze buitengaan wel. Vrijdag heb ik eindelijk gedaan met exaam en heb ik er de tijd voor. Ja het is wel raar dat ze na 1 dag zo staan. De zon scheen er wel vlak op. Alle geluk dat mijn lowrdyerkes, en de anderen het goed doen.

        Grtz
        Skanna

        Comment


          #79
          Re: Guerilla Voorbereidingen. UPDATED: Nieuwe Foto's

          Juupz alle Jointjedraaien members...

          Ik doe weer eens een post na lange tijd. Het is een schande van me om deze topic niet verder te updaten Maar ik had problemen met mijn vriendin en de politie. Alles is nu weer in orde maak je geen zorgen.

          Ik ben terug van plan om dit vergeten topic verder up te daten want ik vind het de moeite hoe mijn planten zijn gegroeid.
          Nu, alles gaat goed. Het spijtige is dat het wanordelijk is geworden. Ik weet van veel planten de soort niet meer omdat de naamplakjes verdwenen zijn. Het domme is dat ik dus geen foto heb met de naamplaatjes.
          Er leven nog 12 planten. Paar mannetjes gedood, en paar opgegeten door slakken Maar al bij al is 12 nog meer dan genoeg
          Spijtig dat ik momenteel geen foto's heb want ze zijn wel mooi geworden. Ik beloof jullie op mijn erewoord zo snel mogelijk foto's te plaatsen.

          Groeten,
          Skannabis

          Comment


            #80
            Re: Guerilla Voorbereidingen. UPDATED: Topic Terug In Leven

            Skannabis!
            Dat is ff geleden, hoe gaat het ermee?

            Spijtig dat je de soortjes niet weet maarja.

            12 plantjes, dat is niet nix he .

            Ik kijk echt uit naar de fotos, die zullen wel enorm verandert zijn!

            Peace

            Comment


              #81
              Re: Skannabis is terug. Nog 12 planten over.

              Inderdaad lang geleden
              Soortjes zal ik de meeste nog wel van herkennen. Maar niet allemaal.
              En geen nood, foto's zijn in aantocht

              Comment


                #82

                Comment


                  #83
                  *SmokingggGG* !

                  I wanna get high... so high!

                  Comment


                    #84

                    Comment


                      #85
                      Re: Skannabis is terug. Nog 12 planten over.

                      We kijken er allemaal naar uit Skannabis .

                      Naar de fotos he .

                      Let me see that sexy but that goes bom bom bom.

                      Peace

                      Comment


                        #86
                        Re: Skannabis is terug. Nog 12 planten over.

                        Comment


                          #87
                          Re: Skannabis Guerilla : Het zit me tegen....

                          Ben je zeker dat al de foto's van je SD kaartje verdwenen zijn? Als ge het kaartje terug in u fototoestel steekt, kan je dan je foto's niet opnieuw zien? En heb je niet perongeluk je kaartje "gelockt" fzo en is dat misschien het probleem? (met da geel schuiverke langst de kant? ) Of steekt het misschien verkeerd in u PC?

                          Het is natuurlijk klote voor u da een deel van u planten aftakelt, ma langst den andere kant, met het andere deel gaat het toch goed, dus kop op
                          Wees optimistisch, het glas is halfvol en niet halfleeg!
                          *SmokingggGG* !

                          I wanna get high... so high!

                          Comment


                            #88

                            Comment


                              #89
                              Re: Skannabis Guerilla : Het zit me tegen....

                              U foto's kunt g ook proberen te recuperen met cardrecovery http://www.cardrecovery.com/?rid=google&kid=cr0102
                              Werkt goed, familielid van mij heeft zo bijna al zijn foto's kunnen terugvinden toen hij perongeluk zijn SD kaartje had gewist, heeft hem wel 40 dollar gekost, want eenmaal de foto's teruggevonden waren kon hij ze niet opslaan op zijn pc met de "free trial" behalve als hij de full version kocht van het programma.

                              dan is er ook nog recuva http://www.recuva.com das gratis, en volgens hun site kan je daarmee ook je verloren foto's van je SD kaart recuperen, dat heb ik nog niet geprobeerd, maar ik heb wel eens met dat programma eens bestanden die ik perongeluk van mijn computer had gedelete ( ook uit de recycle bin verwijderd) kunnen terugvinden.

                              Nuja, kweetniet of ge zoveel moeite wilt doen ervoor, maar kdacht, klaat het maar weten.
                              *SmokingggGG* !

                              I wanna get high... so high!

                              Comment


                                #90
                                Re: Skannabis Guerilla : Het zit me tegen....

                                Ik ben ook is even gaan googlen en kwam ik uit op een ander programma: photorec. (heb de uwe ook geprobeerd maar gingen de ballen vooruit) Die photorec gaat wat sneller maar moet toch nog 2 uur wachten
                                Hopen dat het werkt maar ik betwijfel het..

                                EDIT : Ja op dat program staat dus dat het nog 280 uren moet doen dan denk ik dat ik beter opnieuw foto's ga nemen
                                Grtz
                                Skanna

                                Comment

                                Bezig...
                                X