Dave1980, Eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dave1980
    Retired
    • Aug 2009
    • 43

    #1

    Dave1980, Eerste kweek

    Korting op 420shop
    Nu ongeveer 5 weken geleden 2 plantjes gepot.

    Lekker in het zonnetje op het balkon, 2 x 0,5L water per dag per plant.

    2 a 3 keer per week 10 ml Canna Terra Vega er doorheen.


    Foto's komen eraan.

    Weet iemand wat voor soort het is???
  • misty
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1462

    #2
    Re: Dave1980, Eerste kweek

    Ik hoop voor jou dat het wietplantjes zijn?

    grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment

    • Dave1980
      Retired
      • Aug 2009
      • 43

      #3
      Re: Dave1980, Eerste kweek

      hahah tuurlijk zo ruikt het wel op het balkon!

      Comment

      • Dave1980
        Retired
        • Aug 2009
        • 43

        #4
        Re: Dave1980, Eerste kweek









        Zal vanavond ff een foto maken als ze binnen staan.
        Ga ze vanmiddag ook overpotten in grotere potten.

        Comment

        • misty
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 1462

          #5
          Re: Dave1980, Eerste kweek

          Zien er netjes uit toch?
          Dat waren trouwens hele mooien stekken als ik zo kijk naar week 1.

          Grts
          Daniella
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment

          • Dave1980
            Retired
            • Aug 2009
            • 43

            #6
            Re: Dave1980, Eerste kweek

            ja dat was na 1 week. Stekjes waren ongeveer 1/3 van de rechterplant.

            Comment

            • Dave1980
              Retired
              • Aug 2009
              • 43

              #7
              Re: Dave1980, Eerste kweek

              even een vraagje.
              Wanneer beginnen we met het geven van bloei voeding?
              ik heb ze nu ongeveer 5 a 6 weken groei voeding gegeven.

              Comment

              • Oscar
                Expert Stoner
                • Jun 2009
                • 91

                #8
                Re: Dave1980, Eerste kweek

                Dave1980,

                Boelivoeding ga je pas geven, op het moment dat ze ruimschoots in de bloei staat.
                Ik raad je dan ook aan, om even op de website van het merk bloeivoeding te kijken voor hun schema.
                Begin aub. niet met de volledige dosis de eerst keer,
                wat er op de site staat/verpakking/fles, neem daar de helft van, en start daar mee.
                Laat je plantjes rustig aan wennen, en verhoog de dosis elke keer met 15% ongeveer.

                ~ Oscar,

                Comment

                • Dave1980
                  Retired
                  • Aug 2009
                  • 43

                  #9
                  Re: Dave1980, Eerste kweek

                  top ik ga ff bij canna snuffelen, ik vermoed dat het nog wel een maandje kan duren voordat de bloei begint.
                  Last edited by Dave1980; 11 August 2009, 20:18.

                  Comment

                  • Dave1980
                    Retired
                    • Aug 2009
                    • 43

                    #10
                    Re: Dave1980, Eerste kweek



                    Na 5 weken.

                    Comment

                    • Dave1980
                      Retired
                      • Aug 2009
                      • 43

                      #11
                      Re: Dave1980, Eerste kweek



                      Ziet iemand tekenen van het begin van de bloei???

                      Comment

                      • Dave1980
                        Retired
                        • Aug 2009
                        • 43

                        #12
                        Re: Dave1980, Eerste kweek



                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #13
                          Re: Dave1980, Eerste kweek

                          Zo, die gaan mooi

                          vale.

                          Comment

                          • kaatje
                            Retired
                            • Sep 2009
                            • 229

                            #14
                            Re: Dave1980, Eerste kweek

                            Moooie fotos zeg ....

                            Comment

                            • Dave1980
                              Retired
                              • Aug 2009
                              • 43

                              #15
                              Re: Dave1980, Eerste kweek



                              Zondagochtend precies 11 weken kweek vanaf het stekje.

                              Comment

                              Bezig...