Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste (late) kweek Shaman

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 1ste (late) kweek Shaman

    verstevig de plant met een bamboestok en beetje verse aarde in de pot.
    grond beetje aanduwen (niet te hard) en ze zal weer perfect recht komen te staan
    chill man
    je bent er bijna

    Comment


      #47
      Re: 1ste (late) kweek Shaman

      Thx voor snelle reply.
      Ja toch wel raar dat ze ineens gaat doorhangen moet toch reden hebben...

      Comment


        #48
        Re: 1ste (late) kweek Shaman

        mss minder weed roken als de plant binnen staat.. mss hangt ze daardoor ook schuin


        nee je moet niet bang zijn.. ze is bijna klaar en kan zijn dat door het gewicht ze een beetje begint schuin te hangen... voor de rest ziet ze er ook ng heel gezond uit en de bladen hangen niet... dus met een beetje versteveging overleeft ze het wel tot na de oogst

        Comment


          #49
          Re: 1ste (late) kweek Shaman

          Afgelopen dagen is het in Antwerpen ongelooflijk rotweer geweest regen regen en af en toe nog een beetje regen... Ik had mijn plant juist eens doorgespoeld omdat ik dacht dat ik teveel mest had gegeven en omdat het zon rotweer was had ik hem dan ook binnen laten staan. Resultaat schimmel in de pot (zie foto) heb dit er afgeschraapt en nu staat plant weer buiten (het is beter weer vandaag), de pot wil niet meer drogen, heb hem al drie dagen geen water meer gegeven...
          In de toppen zie ik bruine draadjes zitten (geloof ik) zijn dit de bruine draadjes of toch geen toprot?

          Mvg Wiemels
          Attached Files

          Comment


            #50
            Re: 1ste (late) kweek Shaman

            Nog een duidelijke foto van hoofdtop...
            Attached Files

            Comment


              #51
              Re: 1ste (late) kweek Shaman

              ik zou me nog geen zorgen maken Wiemels. Blijf goed opletten. Maar vanaf hier lijkt het er prachtig uit te zien!
              "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

              Medigebruiker

              Comment


                #52
                Re: 1ste (late) kweek Shaman

                Ik blijf ze goed in het oog houden, zet ze nu snachts altijd binnen en sochtends terug buiten dan droogt ze elke keer mooi op.

                Comment


                  #53
                  Re: 1ste (late) kweek Shaman

                  Hi Wiemels,
                  Even een paar linkjes die duidelijk beschrijven wat toprot is en hoe te herkennen,er zijn op het moment veel mensen met toprot,gewoon goed in de gaten houden.
                  Daarnaast zijn er een aantal dagen geweest met een luchtvochtigheid van 80% en hoger,dus echt door en door droog worden is lastig nu.
                  Ik zou toch ook eens goed kijken of jouw plant niet is gaan hangen door stamrot(dit ivm de schimmel in de pot).
                  Dit kan een vieze schimmelende plek zijn,maar ook een wat bruine zachtere plek op je stam...

                  Botrytus (toprot budrot) herkennen en voorkomen
                  http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...rot-t6660.html
                  http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...nen-t7780.html

                  Succes!

                  Grts
                  Daniella
                  Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                  Misty's ABC

                  Comment


                    #54
                    Re: 1ste (late) kweek Shaman



                    Ik heb ff je foto door photoshop getrokken en de omlijnde gedeeltes moet je ff goed bekijken.
                    Kan aan de foto liggen, maar vind het verdacht lijken.

                    vale.

                    Comment


                      #55
                      Re: 1ste (late) kweek Shaman

                      Yep misty die heb ik al paar keer goed gelezen maar omdat ik zo twijfelde heb ik even raad gevraagd... En er is niet echt een sluitende mening. Maar omdat ik het nu goed opvolg moet ik zeggen dat deze donkerbruine pistels zeer gelijkmatig komen, dat ze mooi egaal blijven en niet verschrompelen. Dus er is nog hoop, ik hou het goed in het oog. Wat wel redelijk ambetant is dat ik dat allemaal niet zo goed zie (kleurengestoord) en mijn vriendin begrijpt niet echt wat ik wil zeggen

                      Al bedankt voor de fotos eens goed te bekijken vale.

                      mvg wiemels

                      Comment


                        #56
                        Re: 1ste (late) kweek Shaman

                        Heb trouwens veel zin om hem om te leggen
                        Toppen zijn lekker dik en veel bruine haartjes...
                        Plus met dit rotweer... zou ze nog veel verbeteren in kwaliteit lijkt me of er alleen maar misere van kan komen...

                        Comment


                          #57
                          Re: 1ste (late) kweek Shaman

                          Met de hoge LV gaat het razendsnel nu. Je kunt haast zeggen dat het van de een op de andere dag uitbreekt.
                          Dus goed in de toppen loeren naar verkleuringen/pluisjes, en eventueel tijdig ingrijpen, dan komt het goed.

                          Hoe lijkt het met de trichomes??
                          Helder, milky, amber?

                          vale.

                          Comment


                            #58
                            Re: 1ste (late) kweek Shaman

                            Heb nog wat duidelijke foto's proberen te trekken en ook eentje door de loep, volgens mij zien ze er milky uit zeker niet meer zo helder...
                            Attached Files

                            Comment


                              #59
                              Re: 1ste (late) kweek Shaman

                              Lijkt mij ook milky, dus mogen ze nog ff?

                              vale.

                              Comment


                                #60
                                Re: 1ste (late) kweek Shaman

                                Ja nog eens gelezen milky is wat meer voor het high gevoel en dat amber voor stoned...
                                Ik hou het in het oog maar als ik nog maar iets vermoed dan kap ik ze om

                                Comment

                                Bezig...
                                X