Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek taiga

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e kweek taiga

    Korting op 420shop
    Hoi

    Ik wilde toch ook zelf een keer een kweek proberen en heb gekozen voor een plantje wat niet al te groot word taiga automatische bloeier van dutch passion (feminised seed) . Tuurlijk ben ik te laat begonnen , begin juli en half juli, dus ik hoop dat er nog iets van de plantjes terecht komt. Maar het is de eerste keer en al doende leert men. Van 1 plant staan de bladeren krom en ik heb echt geen idee of ik goed bezig ben. Dus tips welkom en ik ga hiervan af en toe fotootjes neerzetten om met backup er leuke dames van te maken.

    Grtzz Yogi

    foto 1 en 2...plantje vier weken oud

    foto 3 en 4 plantje twee weken oud met krom blad
    Attached Files

    #2
    Re: 1e kweek taiga

    Ze zien er gezond uit, wel genoeg water blijven geven, vooral met deze warme dagen

    Comment


      #3
      Re: 1e kweek taiga

      Hey Yogi,

      Leuk nog iemand die Taiga kweekt. Die van mij heb ik vorige week zaterdag in de grond gestopt...en staan nu al een stuk boven de grond...

      Als ik jou fotos zo zie, vraag ik me toch af of het de moeite nog is voor mij. Maar goed, zou autoflower moeten zijn, dus met 5 gram ben ik al tevreden per plantje hehe.ze zouden dus zowieso moeten bloeien

      zie mijn verslag:
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eek-t6262.html

      staan ook fotootjes bij. Ik heb ze nu gewoon ook lekker buiten staan op het balkon in de zon, voor zover die schijnt.

      Comment


        #4
        Re: 1e kweek taiga

        Half juli is niet te laat, begin juli vind ik wel het beste begin voor auto flowers als buitenkweek. Ik heb zelf nog autoflowers vorig jaar begin augustus gezet en waren begin oktober klaar.
        Alvast veel succes

        Comment


          #5
          Re: 1e kweek taiga

          Thx voor de reacties...k dacht zelf al dat ik aan de late kant was. Mooi dat dat niet zo is. De plantjes van vier weken oud verzet ik twee keer per dag om te genieten van de zon. Ben echt nieuwsgierig wat ervan gaat komen.

          @ Wailer : Ik heb jou kweekverslag ook gelezen maar ik ben echt de laatste die je advies kan geven het is zelf mijn eerste kweek maar het lijkt mij erg vlot om een plantje wat pas weekje oud is in de volle zon al de hele dag te zetten. Mijn beste tip is en relax.

          Grtzz Yogi

          Comment


            #6

            Comment

            Bezig...
            X