Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweekervaring

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Mijn eerste kweekervaring

    Ik heb geen idee wie het gedaan heeft. Heb nog sporenonderzoek gedaan (rondje buurt gelopen) maar ze hebben niet veel bladeren achtergelaten. Je kan de plant zien staan (de top komt boven de schutting uit) maar dan moet je wel goed kijken.

    De plant stond inderdaad ver van het huis. Dat was de beste plek qua zonlicht en beschikbare ruimte. Eigenlijk wil ik de plant niet laten staan omdat het leuke, spontane gevoel van het kweken nu wel weg is. Je stopr er zo veel liefde, tijd en energie in. Ook is een stukje eigendomsgevoel verloren. Maar ja, als ze nog 3 weken tot een maand staat heb ik alsnog een leuke oogst. Maar ook drie weken stressen.

    Comment


      #47
      Re: Mijn eerste kweekervaring

      Ik denk dat alle buitenkwekers die hun planten niet binnen kunnen zetten last van stress hebben de laatste paar weken,diefstal blijft een risico van buitenkweek helaas...
      Succes!

      Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment


        #48
        Re: Mijn eerste kweekervaring

        Vanacht weer smerig ripperbezoek gehad. De kerstslinger met vishaakjes is helaas niet effectief geweest met als gevolg dat de hoofdtoppen met zijtakken foetsie is. Ik ga nu die boom nu echt omhakken, want zo is er geen lol aan. Heeft het nog zin om de takken in vazen te zetten?

        Comment


          #49
          Re: Mijn eerste kweekervaring

          Nog een keer! Het is toch niet normaal.. ik zie steeds meer berichten over gestolen planten / geripte toppen. Erg jammer.. Ik hoop dat dit je niet weerhoud om volgend jaar gewoon weer overnieuw te beginnen. Zorg dan wel a.u.b. voor een betere beveiliging

          'Heeft het nog zin om de takken in vazen te zetten?' > Om stekken te maken?
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #50
            Re: Mijn eerste kweekervaring

            Om misschien door te rijpen / groeien?
            Volgend jaar waarschijnlijk taiga's. Het monster van dit jaar was gewoon te groot voor een woonwijk. Maar ja, ik ging weer eens uit van het goede in de mens. Dank voor het medeleven.

            Comment


              #51
              Re: Mijn eerste kweekervaring

              Enige deelneming. Het is de angst van elke buitenkweker denk ik. Mezelf inclusief. Hopelijk volgend jaar beter.
              "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

              Medigebruiker

              Comment


                #52
                Re: Mijn eerste kweekervaring

                Ik heb nu 20 takkengesnoeid met niet helemaal volgroeide toppen. Wat is wijsheid. gewoon laten drogen of op zolder in vazen zetten opdat ze mogelijk nog iets doorbloeien? Heeft iemand suggesties?

                Comment


                  #53
                  Re: Mijn eerste kweekervaring

                  Volgens mij kunnen ze niet meer doorbloeien.. persoonlijk zou ik ze dus laten drogen.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #54
                    Re: Mijn eerste kweekervaring

                    ik zou het echt niet weten... maar je kan anders toch ng paar vallen met haken in je tuin zetten... eventueel 3delige haken en hopelijk krijge ze het goed diep in hun been dat ze het uitkerme van de pijn ... dan wordt je wakker en zijn ze nog sneller weg met de haken in hun lijf.. en zonder nieuwe oogst

                    Want trg komen zullen ze ng!

                    Comment


                      #55
                      Re: Mijn eerste kweekervaring

                      Nou ik heb alles enigszins grof geknipt en op zolder aan een touwtje opgehangen. Ventilator op max eropgericht omdat ik in de regen moest oogsten. Heeft het nog zin om de tl-lamp erop te zetten om het sneller te laten drogen?

                      Comment


                        #56
                        Re: Mijn eerste kweekervaring

                        nee het moet donker zijn!

                        pz!
                        sigpic

                        Comment


                          #57
                          Re: Mijn eerste kweekervaring

                          Dankjewel voor jouw snelle antwoord. Ik zal de komende tijd even rustig zijn alhier. Gaan even een klein rouwproces in zeg maar. Wel weer een ervaring rijker. Volgend jaar zeker weer kweken. Helaas ook een ervarin rijker die ik liever niet had willen hebben. Bedankt voor alle reacties tijdens de kweek voor deze rookie en bedankt voor alle steunbetuigingen dit weekend. Keep 'm smoking.

                          Comment


                            #58
                            Re: Mijn eerste kweekervaring

                            dat is echt zuur man...
                            Sterkte ermee, jammer dat je dit soort mensen nooit op heterdaad betrapt ; blok beton an zn poten en hup het kanaal in !

                            Comment

                            Bezig...
                            X