Eerste plantje :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wman
    Retired
    • Aug 2009
    • 14

    #1

    Eerste plantje :)

    Korting op 420shop
    Hey!

    Sinds deze dag heb ik mijn eerste plantje. xD
    Ik heb dit plantje gekocht van een kennis voor 20 euro en die beweerde mij dat bij goede verzorging van dit plantje, 400 gram oogst te sprokkelen valt...
    Dit lijkt mij vrij onlogisch aangezien dit plantje ng maar piepklein is...
    Nu is mijn vraag of jullie een idee hebben hoe oud dit plantje is...? ( ik gok op een maand )

    Dan had ik ook nog het volgende probleem en dat is dat hij dit plantje zonder pot in mijn hand gaf en aangezien het zondag is had ik niet meer de kans om naar de winkel te gaan om potgrond, dus heb ik dit plantje maar snel wat grond genomen van tussen de struikgewasn van in een park...
    hopelijk is dit niet zo erg voor 1 & 2 dagen... en dan vroeg ik mij verder nog af wanneer dit plantje zijn eerste vloeibare voeding zal nodig hebben nadat het in een goede basis potgrond of afgestemde samenstelling vn potgrond zal komen te staan
    hier het plantje
    bedankt
    is het trouwens al oké om dit plantje al dag en nacht buiten te zetten ?
    Last edited by Wman; 16 August 2009, 19:06.
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Re: Eerste plantje

    Veel te laat voor een buitenkweek je mag blij zijn als je er nog 10 gram vanaf haalt.

    Grtz.

    Comment

    • Wman
      Retired
      • Aug 2009
      • 14

      #3
      Re: Eerste plantje

      Oorspronkelijk geplaatst door Robba
      Veel te laat voor een buitenkweek je mag blij zijn als je er nog 10 gram vanaf haalt.

      Grtz.
      verder enig idee hoe oud dit plantje is ?

      Comment

      • wigyour
        Retired
        • Jun 2009
        • 265

        #4
        Re: Eerste plantje

        Ik schat op ong. een maandje oud
        En 400 gram, dat zal echt niet lukken.
        Weet je ook wat voor soort plantje het is?

        Peace

        Comment

        • Wman
          Retired
          • Aug 2009
          • 14

          #5
          Re: Eerste plantje

          Oorspronkelijk geplaatst door wigyour
          Ik schat op ong. een maandje oud
          En 400 gram, dat zal echt niet lukken.
          Weet je ook wat voor soort plantje het is?

          Peace
          het is een skunk.
          maakt het wat uit dat het plantje voor 1 dag in gewone grond vn buiten staat ?

          Comment

          • wigyour
            Retired
            • Jun 2009
            • 265

            #6
            Re: Eerste plantje

            Tuurlijk niet
            Maar als ik jou was zou ik wel morgen ff potgrond kopen en m over potten.
            Maar je moet hem daarna niet meer verplaatsen anders heb je kans dat ie gaat stressen

            Peace

            Comment

            • Wman
              Retired
              • Aug 2009
              • 14

              #7
              Re: Eerste plantje

              Oorspronkelijk geplaatst door wigyour
              Tuurlijk niet
              Maar als ik jou was zou ik wel morgen ff potgrond kopen en m over potten.
              Maar je moet hem daarna niet meer verplaatsen anders heb je kans dat ie gaat stressen

              Peace
              bedankt

              grtz

              Comment

              Bezig...