Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8 White Widows

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

8 White Widows

Korting op 420shop
    Ik begin een beetje laat met dit verslag want ik ben al een tijdje bezig, maar ik kende dit forum nog niet eerder.

Ik ben begin juni begonnen met 10 White Widow zaadjes.
    Die heb ik laten ontkiemen in een klein potje gevuld met zaai- en stekgrond van het tuincentrum.

Tip:
    Niet gaan graven omdat je nieuwsgierig bent of de zaadjes al ontkiemd zijn, zo zijn er bij mij 2 gesneuveld.

Na ontkieming nog even laten voorgroeien in de vensterbank, toen verpot naar potten van ±10 liter (potgrond met een beetje tuinmest erdoorheen)

Daar waren ze al snel uitgegroeid, toen heb ik de 5 grootsten verpot naar 32 liter potten, op bijna pure compost (vermengd met een beetje potgrond) van het tuincentrum.
    <De planten met de meeste compost bleken het beste te groeien>

Nu beginnen de plantjes (zeg maar planten ) in voorbloei te komen.
    Ik heb al 1 mannetje gespot en vernietigd.
    <In hele kleine stukjes geknipt in het compostvat, mooie voeding voor volgend jaar >
    Er is er nog een waarvan ik denk dat het een mannetje is maar ik wacht nog een dagje voor de zekerheid (hij is aardig groot en het zou zonde zijn als ik me vergis.

Ik heb ook al een paar vrouwtjes gespot (denk ik)
    Volgende post komen er foto's

Dit is trouwens mijn eerste kweekje.

Grtz

Re: 8 White Widows

Tof tof tof nog een verslagje altijd goed...
    Kijk uit naar de foto's al

allesinds veel suc6 WW is een deftig soortje

Comment

Hier drie foto's, de grootsten zijn ongeveer 1.75m hoog (excl. pot)
      Attached Files

Comment

Die zien er niet slecht uit.
        succes!

Comment

Ziet er indd goed uit, en hier ook tot nu toe zeer goede ervaringen met zelfgemaakt compost.

Comment

Mooi, bedankt voor de reacties.

Ik ben trouwens bang dat ik maar drie dames ga overhouden, voor zover ik het nu kan zien

Ik gooi nu trouwens ook gras en gemaaide brandnetels in het vat, volgens het composttopic is dat ook goed

Comment

Ik heb een tijdje niet meer gepost maar er is nieuws

Ik denk dat ik nl binnenkort de eerste plant kan oogsten.
              Ik heb nu 4 vrouwtjes, mooi half om half dus.

En hier zijn een paar foto´s van de plant die ik denk ik wel kan oogsten zo ongeveer.

Die bruine haartjes, ik dacht dat het gewoon de stampers zijn maar ik begin te twijfelen of het toch geen toprot is

Kan iemand mij daar bij helpen?
              En er zit een beetje spint op maar dat ga ik er af stofzuigen.

Oja, en zoals ik ze nu zie, zie ik niet hoe hier nou wiet vanaf kan komen want het lijkt er niet echt op

Als iemand mij kan helpen zou het een topper zijn
              Attached Files

Comment

Is zeker geen toprot, je hebt wel gelijk dat er beetje spint inzit duidelijk te zien aan de webbetjes op foto 2..

Volgens mij zien ze er ongeveer klaar uit, check es de trichomen -->http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...mes-t2045.html
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Voor zover ik het op je foto's kan beoordelen, lijkt me dat geen toprot. Op foto 1 en 2 is helemaal boven in de top wel spinsel of een pluisje te zien. Naar mijn mening zit je vlak tegen de oogst aan. trichoos lijken milkey.
                  Ik zou zelf nog een paar dagen wachten en ze goed blijven observeren.

Grtz Monty

Comment

oké bedankt, ik ga proberen met een vergrootglas (hij is niet vreselijk sterk) de trichomen te checken.

Jullie zijn alle twee toppers

Comment

Bezig...
                    X