skunk anno 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • bansheefeeling
    Retired
    • Aug 2009
    • 5

    #1

    skunk anno 2009

    Korting op 420shop
    Last edited by bansheefeeling; 11 September 2009, 01:49.
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: skunk anno 2009

    Wau dat zijn mooie en deftige planten hoor knap werk zal lekker rokertje worden denk ik
    God was never on your side..

    Comment

    • organic
      Psychonaut
      • May 2009
      • 739

      #3
      Re: skunk anno 2009

      VET !

      ziet er erg lekker uit

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: skunk anno 2009

        Mooie slanke bladeren. Wel soortje is dat¿ Ik zag ook wat paars verkleuring in de bladeren zal waarschijnlijk genetisch zijn. Mooi Spul heb je staan.

        Grtz

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #5
          Re: skunk anno 2009

          Fotootje verwijderd,

          Grtz

          Comment

          • organic
            Psychonaut
            • May 2009
            • 739

            #6
            Re: skunk anno 2009

            En dat is dan het resultaat van phostrogen?
            Resultaat mag er wezen me dunkt!

            Updates altijd welkom!
            GIVE us the porn!!!!!!!!

            Comment

            • Daggeroth
              Retired
              • May 2009
              • 522

              #7
              Re: skunk anno 2009

              nou nou, deftige plant

              Comment

              • MarcoPM
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2008
                • 220

                #8
                Re: skunk anno 2009

                Deftig betekent normaal dat je je erg netjes gedraagt als iemand van hoge klasse, maar ik neem aan dat iedereen het hier bedoelt als "nette/mooie" plant .

                Comment

                • Daggeroth
                  Retired
                  • May 2009
                  • 522

                  #9
                  Re: skunk anno 2009

                  met deftig bedoel ik inderdaad netjes, mooi en goed opgevoed.

                  Comment

                  • Maurice
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 136

                    #10
                    Re: skunk anno 2009

                    zonde leo! dat was vast wel ff schrikken toen je hun zag, succes

                    Comment

                    Bezig...