mijn eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ganja man
    Expert Stoner
    Member
    • Apr 2008
    • 97

    #16
    Re: mijn eerste kweek

    dat is een flinke plant en heb je de zijtakken van die enne lange af gehaald ik vind hem er wel heel mooi uitzien maar of je er veel wiet van af krijgt is een 2de
    don't drink and drive smoke and fly

    Comment

    Bezig...