Oerwoud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sneeuwwitje
    Retired
    • Sep 2008
    • 44

    #1

    Oerwoud

    Korting op 420shop
    Hier wat foto's van onze 2 buiten planten (Purple).
    Denk dat ze zoals het nu lijkt over 3 weken geknipt kunnen worden
    Is het 3de jaar buiten, maar nog nooit zulke koppen gehad,
    heb zelf het idee dat het door het mooie weer komt wat ze
    hebben gehad.

    Groet,
    Attached Files
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Oerwoud

    Moioe planten gaat goed hoor ziet er lekker uit
    God was never on your side..

    Comment

    • devils haze
      Banned
      • Aug 2009
      • 965

      #3
      Re: Oerwoud

      zijn wel aardig mooie planten maar over welk mooi weer
      heb je het???
      woon je in zuid amerika of spanje ??
      dit was volgens mij toch echt geen goede zomer voor
      buiten te kweken was naar mijn zeggen te weinig mooi
      weer achter elkaar hoogstens een keer of 2 keer in de week

      maar toch well done

      Comment

      • sneeuwwitje
        Retired
        • Sep 2008
        • 44

        #4
        Re: Oerwoud

        Nee woon gewoon in Nederland,
        zou anders geen verklaring hebben waarom deze
        groter zijn dan de andere planten.
        Ze hebben van 8:00 uur tot 19:30 uur de zon op het hoofd.

        Groet,

        Comment

        • sneeuwwitje
          Retired
          • Sep 2008
          • 44

          #5
          Re: Oerwoud

          Voor de mensen die geintereseerd zijn,
          heb de vrouwtjes geoogst, heb er 1520gr. droog van geknipt.

          Groet,

          Comment

          • kaatje
            Retired
            • Sep 2009
            • 229

            #6
            Re: Oerwoud

            ja ophalen bij de zeven dwergen zeker he ......whahhaahha mooie stuik man ...

            Comment

            • Wierie Wierie
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 848

              #7
              Re: Oerwoud

              1520 gram droog? 1.5 kilo van 2 planten dat lijkt me sterk
              NLX outdoor kweek 2011
              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

              Comment

              • emiel_s
                Grower
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 694

                #8
                Re: Oerwoud

                ja das wel veel ja mwa wel nice
                Schutto In tha house

                Comment

                • stafford
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 2382

                  #9
                  Re: Oerwoud

                  dat is heel erg veel,van 2,ikzelf haal tussen de 300 en 450 van 1 droog buiten.

                  Comment

                  Bezig...