Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3e kweekjaar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3e kweekjaar

    Korting op 420shop
    Hallo mede-kwekers,

    Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum om ook eens te kijken hoe andere mensen hun planten kweken.

    Ik kweek nu voor het 3e jaar achter elkaar en word er elk jaar handiger in

    Sinds 1,5 week zijn ze zichtbaar in de bloei. Ik heb zojuist wat 'onnodige' takjes en grotere blaadjes weg gehaald zodat er voldoende voeding naar de juiste vertakkingen gaat. Vorig jaar heb ik dit voor het eerst gedaan en dat leverde, vergeleken met het jaar daarvoor, veel meer wiet op. In de loop van volgende week zal ik nog een keer een inspectie doen naar onnodige takjes en bladeren en deze verwijderen.

    Ik zal hieronder wat foto's plaatsen..
    Attached Files

    #2
    Re: 3e kweekjaar

    mooie plante hebt alleen naar mijn mening wat veel gedievt maar komt wel goed krijg je lekker stevige dikke masieve toppen boven en geen fluffy buds
    nice work well done

    Comment


      #3
      Re: 3e kweekjaar

      Hey nicklok welkom op het forum
      Mooie dames dat er staan, was een slimme zet ze op te snoeien alvorens de bloei er begint in te schieten. Staat echter al wel mooi in bloei, knap

      Comment


        #4
        Re: 3e kweekjaar

        Wat Dom die bladeren zitten niet voor niets op je plant?
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: 3e kweekjaar

          Die bladeren zijn inderdaad nodig, zij vangen het licht op dat de plant nodig heeft. Tevens haalt de plant energie uit de bladeren, dus gele bladeren ook het best laten zitten tot ze afvallen.

          Toch kan bladsnoei tegen het einde van je kweek leiden tot grotere buds. Snijd of pluk de grote bladeren boven de buds weg, zodat het licht op je buds kan schijnen. Haal niet teveel blad weg.

          Het weghalen van kleine topjes is wel aan te raden. Je ergert je er dood aan bij het knippen, houdt er weinig rookwaar aan over en snoeien bevordert de groei van de overgebleven toppen.

          Verder zien ze er goed uit, succes !!
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Re: 3e kweekjaar

            Je ziet toch duidelijk dat er ook zijscheuten zijn afgesnoeid om de energie naar boven te kanaliseren he....

            Comment

            Bezig...
            X