Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer kweek. Mannetje/vrouwtje?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer kweek. Mannetje/vrouwtje?

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Ik houd wel van een jointje op ze tijd dus ik dacht laat ik is eigen plantjes nemen. Ik had 11 zaadjes gekregen van een vriend en ik heb er uiteindelijk 8 geplant. Ze zijn nu een maand oud.(Ben een beetje laat begonnen, maar ik wou het gewoon proberen en kon niet wachten tot volgend jaar, want dan probeer ik het gewoon opnieuw. Is dit erg dat ik zo laat ben begonnen? Maarja plantjes groeien wel goed vind ik en nu wil ik graag weten of het mannejtes of vrouwtjes zijn. Ik had al wat fotos bekeken hier op het forum, maar ik dacht misschien willen jullie me wel helpen als ik wat fotos maak Hierbij zet ik fotos van de plantjes genummerd van 1 tot 8. De laatste 2 (nummer 7&8) Hebben van die bolletjes en zijn volgens mij mannetjes.. Als jullie het leuk vinden kan ik ook nog wel wat andere foto's van het begin etc laten zien.


    Cheers, Skaffa Jonno
    Attached Files

    #2
    Re: Eerste keer kweek. Mannetje/vrouwtje?

    Foto 8 is zeker een mannetje bij de rest nog even afwachten op de haartjes of de balletjes
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer kweek. Mannetje/vrouwtje?

      Ik zag op foto 8 ook en balletje en ook op foto 7
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Eerste keer kweek. Mannetje/vrouwtje?

        Moet ik die mannetjes weg gooien, of kan ik ze gewoon laten groeien aan de andere kant van de tuin, of in me kamer? Want je kunt toch nog wel van die bladeren hasj maken?

        Comment


          #5
          Re: Eerste keer kweek. Mannetje/vrouwtje?

          nee ik zou die mannetje gewoon weggooien ook al staan zeaan de andere kant van de tuin ze kunnen alsnog je vrouwtjes bevruchten endat wil je niet geloof me maar
          dus breek die mannen hun nek en castreer ze je heb er alleen maar ellendigheid mee

          Comment


            #6
            Re: Eerste keer kweek. Mannetje/vrouwtje?

            Met die bladeren kan je niks daar zit geen thc of wa dan ook op
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Eerste keer kweek. Mannetje/vrouwtje?

              je kan ze voeren aan de konijntjes

              Comment


                #8
                Re: Eerste keer kweek. Mannetje/vrouwtje?

                Ik heb nu nog 4 vrouwtjes over en ik hoop niet dat hier nog veel mannetjes van komen. Maar ik heb nog een vraagje, ik ben dus laat begonnen en ze staan gewoon buiten. Planten zijn net wat hoger dan 30cm, maar moet ik ze nu al snachts binnen zetten, en gaat mijn kweekje nog wel lukken als ik zo laat begonnen ben? Tips?

                Gegroet

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste keer kweek. Mannetje/vrouwtje?

                  nee laat ze gewoon buiten staan,en met slecht weer schuil je ze

                  Comment

                  Bezig...
                  X