Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokey's 1ste buitenkweek ( Testzaad )

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Update: (Waarschijnlijk de laatste)

    Het paars worden van de bladeren is niet gestopt, de bladeren zien zo goed als helemaal paars. (Vind ik heel mooi)

    Spijtig genoeg zijn de toppen dus niet echt gegroeit, de kweek is dus niet geslaagd. Maar niet getreurd , volgend jaar ben ik weer van de partij.
    (Dan waarschijnlijk AutoFlowering soortjes)

    Ik zal waarschijnlijk een lekker brokje hasj maken van de topjes.
    Zou ze kunnen roken maar dan zit ik met meer blad dan top en heb geen zin in dat pruts werk.

    Foto's zijn wel van ff geleden maar de toppen zijn niet echt dikker geworden, alleen maar meer trichomes.






    Het 6Shooter blad tussen de Purple Pearl bladeren. (Mid. -> 6Shooter)


    Peace

    Comment


      ziet er toch mooi uit man!
      en wa je hebd heb je
      grtz

      Comment


        Ziet er toch wel mooi uit ja. Mooie foto die laatste, lijkt wel alsof die bladeren getekend zijn op een tafel
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          Heel mooi gevormde bladeren, heerlijk toch
          Tussen een telefoonboek laten drogen en inkaderen (ga ik doen met wat blaadjes van mijn eerste oogst, verlang ik keihard naar!)
          Echt heel mooi !!!!!!

          Comment


            Jammer dat er niet meer inzat voor je dit jaar... Ookal komt er weinig schot in de zaak, ik zou nog een weekje of drie wachten voor ik ze om zou doen. Je weet maar nooit of ze nog een bloeispurt achter de kiezen hebben.

            Het weer kan je nu eenmaal niet controleren...

            Volgend jaar beter!

            Greetz

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
              Heel mooi gevormde bladeren, heerlijk toch
              Tussen een telefoonboek laten drogen en inkaderen (ga ik doen met wat blaadjes van mijn eerste oogst, verlang ik keihard naar!)
              Echt heel mooi !!!!!!
              FF of topic.
              YP jona ben nu ook bezig met enkele leaves te laten drogen in telboek.
              Lijkt mij een mooie memory van de eerste teelt!
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                Leuk om te horen dat er nog een paar de bladeren bewaren .
                Idd leuk om de soorten te vergelijk qua blad structuur, dat paars blad komt zeker tussen het boek .

                Peace

                Comment

                Bezig...
                X